Batuhan, 1 aylık bir şeyler yapmak mantıklı... bir de görülen o ki insanların bir şeylere karar vermesi gerekliliği oyunu soğutuyor... oyun her seferinde savaşlar fazında değil de, kış ayında patlıyor farkındaysan. Bu sebeple aslında campaing puanı sistemi ile oynana bir şeyler sanki daha mantıklı.. fluflı oyun bir kişiye (game master) çok iş düşürüyor ve o kişi uğraşıp bir şeyler oluşturduktan sonra birileri çıkıp iki hafta o oyunu oynamayınca niye yazdım ki duygusuna kapılıyorsun... yinede sen bilirsin... benim tavsiyem, Umutun bir aralar yapmayı düşündüğü Order vs Destruction temalı, yapılan her savaş sonucunun belirli bir campaing puanı getirdiği ve atıyorum belirli campaing puanlarının fluf olarak belirli olayları tetiklediği bir sistem....
Misal;
konu: Destruction orduları sahile çıkartma yapmış ve ana kıtanın içlerine doğru ilerlemektedir..
eğer Destruction toplamda 15 Campaing puanına ulaşırsa, Sahilde savaş kaleleri kurmayı başarmış ve artık daha rahat suplly alabilecek hale gelecektir.
eğer Order toplamda 15 Campaing puanına ulaşırsa, Order ani tepki vermeyi başarmış ve Destruction'ın sahilde yerleşmesini engellemiştir.
kim daha önce 15 puana ulaşırsa onun hikayesi tetiklenmiş olur ve hikaye buna göre yazılır bir sonraki ulaşılması gerekli puanlar belirleni ve yeni sonuçlar yazılır...
örnek:
eğer destruction ilk görevde önce 15 Cp ulaştıysa bir sonraki CP hedefi 12 olur, Order'ın ise 18 olur... yada ilk görevde Order kazandıysa tam tersi order'ın Cp hedefi 12 olur Dest. ın 18 olur gibi...
bu arada olan olaylara uygun olarak hikaye yazılır ve yayınlanır....
ne deriniz ? ama bunları yapmak bile baya zahmetli bir iş bence...