Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: 2. Edisyon KoW ve değişklikler....  (Okunma sayısı 2495 defa)

Azactoth

  • Moderator
  • İleti: 2648
    • E-Posta
2. Edisyon KoW ve değişklikler....
« : Aralık 13, 2014, 12:35:20 ÖS »
http://manticblog.com/2014/11/05/kings-of-war-2nd-edition-whats-going-to-change/

Yukarıdaki makale Mantic'in kendi sayfasından, genel değişikliklerden bir kaçından bahsediyorlar... asıl ilginç olan tarafı yeni kuralların denge adına  open betasını yapılacağı ve (ordu listeleri de dahil olmak üzere) kuralların tabii ki ücretsiz olacağını da duyurmaları... İnsanın kanı kaynamıyor dersem yalan söylerim... :D

Azactoth

  • Moderator
  • İleti: 2648
    • E-Posta
Ynt: 2. Edisyon KoW ve değişklikler....
« Yanıtla #1 : Aralık 13, 2014, 12:40:04 ÖS »
Bu arada genel olarak söyledikleri değişiklikler:
- Bizim şu anda uyguladığımız ünite sınıfına göre yüksekliği sabitleyip True LOS tan çıkılması
- Okçuların puanlarının düşürülmesi
- Savaş makinelerinin yıkım gücünün azaltılması (şu an heralde en dengesiz oyuncaklar bunlar)
- Cavalry ünitelerinin devamlı aynı Chrusing Strde lmaması (yeni getirdikleri devastating charge diye bir kural var charge yada countercharge yemiş ünite devastating charge yeteneğini kaybediyor... benim tahminim şu an CS2 olan cavalry CS1+DS1 gibi olacak yönünde ama göeceğiz)
- yeni büyüler ve Senaryoların eklenmesi

Heycanla bekliyorum....

Öz highlore

  • Misafir
  • İleti: 1531
    • E-Posta
Ynt: 2. Edisyon KoW ve değişklikler....
« Yanıtla #2 : Aralık 13, 2014, 02:31:19 ÖS »
adamlarin onceden bu sekilde bilgi veriyor olmalari ne guzel yahu
The elves are watching

tulmir

  • İleti: 986
  • for the Lady and for the King!
    • E-Posta
Ynt: 2. Edisyon KoW ve değişklikler....
« Yanıtla #3 : Aralık 16, 2014, 11:03:56 ÖÖ »
Bu çok ama çok, cidden çok iyi bir değişiklik olacak. Ünitelere yandan ya da arkadan girip kıramayınca, diğer turda üniteler kendiler şarf eden diğer üniteleri görmese bile onlardan şarj yediği için karşı atak yapabilecekler

Alıntı
Hi, one of the new rules in 2nd ed is that your units can declare a charge against any unit which charged them in the previous turn you still need room to fit after charging and you don't get the -1 for charging through terrain.