Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: Terat'ın İkizleri 2. Hafta Senaryoları  (Okunma sayısı 3351 defa)

Azactoth

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
Terat'ın İkizleri 2. Hafta Senaryoları
« : Eylül 08, 2013, 01:02:08 ÖÖ »


Senaryo 1 (AY TEPESİ BASKINI):
   Işık konseyi,  Güney cephesinde Vahşi kardeşliğe karşı verdiği savaşlarda özellikle Breton Şövalyelerinin liderliğinde büyük bir başarı kazanarak yerini sağlamlaştırdı… Bundan sonra yapılacak olan en önemli iş, Ay tepesi mevkiinde bulunan ve Vahşi kardeşliğe hammadde sağlayan madenlerin ele geçirilmesi. Bu sayede Işık konseyi bölgedeki Vahşi kardeşlik etkinliğini azalttığı gibi, terat ikizleri bölgesine daha hakim bir hale gelebilecek… Tabi ki Vahşi kardeşliğin kadim topraklarından kolay kolay vaz geçmeyeceği de aşikar .

Ordular: Işık konseyi-Vahşi Kardeşlik
Senaryo: Modifihye Blood and Gloory
Özel Kurallar:
Modifiye Blood and Glory: taraf seçme zarı atıldıktan sonra tarafı seçen oyuncu ile başlamak şartıyla,  her iki ordununda deployment zone'u içine,  birbirlerinden ve kısa masa kenarlarından en az 12" uzakta olmak şartıyla, birer birer 4 er adet sancak koyulur...(A oyuncusu ilk başladı, kendi deployment zonun içinde ilk dayanma noktasını koydu, bonra b oyuncusu kendi deployment zonu içine bir dayanma noktası koydu , tüm bayraklar yerleştirilinceye kadar bu şekilde sırayla birer birer dayanma noktalarını koydular) Bu noktalar o savaşın dayanma noktalarıdır(Blood and gloryde olduğu üzere ordudaki bayrak sayısının bir önemi yok her iki tarafında 4 sancak , genaral(+2) varsa Bsb(+1) puanı var... Her oyuncu turunun sonunda, bir bayrağın 6" çevresinde düşman ünitesi varsa ve aynı bayrağın 6" mesafesinde dost ünite yok ise, o bayrak düşmüş kabul edilir... Kendi roundu sonunda Sancak puanı 3 yada daha düşük olan oyunu oyunu kaybeder...
Hattı Tutun !!!: Işık konseyi generali savaşta bir defa istediği oyuncunun roundunun başında ordusuna Hattı Tutun!!! Komutu verebilir. Bu komutun verildiği roundun sonuna kadar Işık konseyi kontrolündeki tüm üniteler BsB menzili içinde kabul edilir.
 
Senaryo 2 (Beyaz Vadi Savaşı):
   Karanlık Tarikatı Bölgedeki gücünü arttırmak üzere, Terat’ın İkizlerinin kuzeyinde bulunan bölgeye yaptığı ani saldırı her ne kadar istenilen vurucu etkiyi yaratamadıysa da Karanlık Tarikata bağlı Orduların Bölgede garnizon kurmasını sağlamış oldu. Kadim topraklarındaki bu düşmanı sürmek için Vahşi kardelik Orduları bu garnizonlara gece baskınları veriyor…

Ordular: Karanlıklar Tarikatı- Vahşi Kardeşlik
Senaryo: Meeting Engagement
Özel Kurallar:
Şafak Baskını: Vahşi kardeşlik , şafakta saldırmayı tercih ettiği için, Her iki oyuncunun da ilk round’unda, Close combat haricinde yapılacak her türlü uzun menzilli saldırı yada hareket  (shooting, magic vs..vs..) için,  hareketi yapacak olan model yada modellerin Ld ile Ld test atılır(bu testte Generalin yada ünite içindeki kahramanların Ld değeri kullanılamaz…) testi tutturan model yada ünite, 24” içindeki hedefine istediği saldırı yada büyüyü yapabilir, Testi tuturamayan ünite yada model ise düşmanı 12” içinde değil ise, bu atağını yada büyüsünü yapamaz… Her halükarda bu kuralın geçerli olduğu roundlarda (her oyuncunun da ilk roundları) 24” den daha uzak bir menzile saldırı yada büyü yapılamaz…

Senaryo 3 (PUSLU ORMAN BASKINI ):
        Işık Konseyi Ejder Gözü Kalesini ele geçirmeyi başararak , Derin Höyükten Ak Geçit üzerine kuzeyden yapılacak  saldırıların önceden haber alınmadan yapılmasını engellediği gibi, Ejder kalesini Derin Höyükten Terat’ın ikizleri bölgesine ikmal yapan yolların kontrol edilmesi için bir operasyon merkezi olarak kullanarak Karanlık Tarikat ordularının üzerine baskı kurmakta… Karanlık Tarikat bölgede güç göstermek istiyorsa bu ikmal yollarını ne pahasına olursa korumak zorunda…

Ordular: Karanlıklar Tarikatı- Işık Konseyi
Senaryo: Pitch Battle
Özel Kurallar:
Reserve: Ejder kalesinin sağladığı üstün görüş avantajı sayesinde Işık Konseyine bağlı ordular Avantajlı  bir yerleşim yapabiliyorlar… Işık tarikatı Ordusu dizilmeye başlamadan önce isterse bir adet core ünitesini Reserve olarak bırakabilir…
Leydinin Kutaması: Breton generali Reserve kuralını uygulamak yerine ordusunu savaşa dua etmiş olarak gelmeyi seçebilir. Bu durumda, Breton ordusu dua etmiş gibi blessing ile oyuna başlar ama kimin oyuna başlıyacağına (sanki ordulardna biri Bretonnia  değilmiş gibi) zar atılarak karar verilir.

Evet Arkadaşlar ikinci sezon hepimize hayırlı olsun… Hepinize şimdiden iyi eğlenceler…

Öz highlore

  • Misafir
  • İleti: 1531
    • E-Posta
Ynt: Terat'ın İkizleri 2. Hafta Senaryoları
« Yanıtla #1 : Eylül 08, 2013, 01:06:08 ÖÖ »
vuhhhuuuu...eski campinglere oranla daha modifiye senaryolar...gizellllll
The elves are watching

tulmir

  • İleti: 986
  • for the Lady and for the King!
    • E-Posta
Ynt: Terat'ın İkizleri 2. Hafta Senaryoları
« Yanıtla #2 : Eylül 08, 2013, 01:14:07 ÖÖ »
cok guzel senaryolar olmus, ozellikle de senaryo 3'deki kural ile belki de ilk defa oyuna ilk baslayan ben olabilirim  :o

Deeyo

  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Terat'ın İkizleri 2. Hafta Senaryoları
« Yanıtla #3 : Eylül 11, 2013, 09:42:09 ÖÖ »
Senaryo 1
Lizardmen (Vahşi Kardeşlik) vs Bretonnia (Işık Konseyi)
Lizardmen Wins

http://kulesakinleri.org/main/index.php?topic=2958.msg27930#msg27930
« Son Düzenleme: Eylül 11, 2013, 09:49:19 ÖÖ Gönderen: Deeyo »
dey layt com and me wan go hom...