Merhaba
Ziyaretçi
Ana Sayfa
Forum
Üyeler İçin
KVKK
Giriş Yap
Kule Sakinleri
»
Savaş Çekici
»
Warhammer Fantasy Battles
»
WHFB İstatistikleri
»
Temmuz 2024
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Gönderen
Konu: Temmuz 2024 (Okunma sayısı 865 defa)
burock
İleti: 2128
War, war never changes...
Temmuz 2024
«
:
Temmuz 04, 2024, 11:17:31 ös »
3 Temmuz Perşembe
ToW Yaz Ligi
2000pts Pitch Battle
Burak (Chaos Dwarfs) vs Semih (Tomb Kings)
Chaos Dwarfs victory (16-4)
Yıllar sonra Semih ilen bi haftada iki warhammer oyunu oynadık. what year is this dedirten şeyler...
Semih'in ordusu, geçen haftaki friendlyde oynadığı ordudan ciddi derecede farklı ve daha sertti. poison ataklı archer horde ve tomb guard hordeden oluşan core benzer olsa da, friendlydeki WM avcısı hızlı birlikler yerine, great bow ushabti ve 2x necrosphinx vardı.
medeni cüce tarafında friendlye nazaran tek değişiklik, mirzanın masabaşı oyunlar oynayıp almama izin vermediği T9 taurus lordun kurulumunun biraz değişmiş olması idi.
oyuna başlayan Semih, kuvvetli olduğu sağ kanatta agresif ilerlerken ben de kendi kuvvetli olduğum sağ kanattan çevirme yapmaya çalıştım. oyun boyunca attığım, istatistikleri yerle bir eden direct hitler ve isabetli bolt thrower atışları sayesinde hem poison archerler hem de sağ kanadimdaki sphinx epey inceldi.
3. turda Semih iki tane açgözlülük yaptı. biri, benim zayıf kanadımda fazla şarj söylemesiydi. Bu nedenle terör kaçıran bolt thrower, hem sphinxin hem de ambush ile gelen scorpionun failed şarj yapıp bir tur geride kalmasına neden oldu. kaldı ki aslında burdaki sphinxin görevi, kendisine yakın olan wyvern boss u avlamaktı esasında, ancak o sırada wyvern lord sphinxi es geçip ushabtileri parçalamakla meşguldü.
aynı turda, bu sefer benim güçlü olduğum kanatta şu oldu. tomb guardlara taurus lord ve k'daailer ile kurduğum baskıya karşı Semih, diğer sphinxi taurus lordun arkasına alarak gambitledi. üstüne hierophantı da sphinxi arkasına getirerek ordusunun bulkundan uzaklaştırdı. bu epey riskli bi hamle idi; zira hieroya LoS kapatan sphinxin sadece 2Wo kalmıştı. nitekim 3.2.de sphinx shooting ile öldü. şimdi güdük ölecek dedim; ancak hierophant kendisine gelen 2 magic missile artı fireglaive atışlarına omuz silkerek tozun toprağın içindeki hayatına devam etti.
oyunun kalanında iki önemli olay oldu. birisi, ushabtileri temizlerken archerlerden flank charge yiyen wyvern lord ile alakalıydı. wyvern lordu öbür dünyaya götürmeye yemin etmiş (soul reaper) sphinx, nihayet 5.1.de wyverne yetişse de, In1 gazabına uğradı. önce ogre blade lorddan 5Wo yiyen canavar, decapitating strikeyi oturtamayınca wyvern tarafından toz edildi. yine de, sinematik bir an olarak, artık tek canı kalmış wyvern lord da 5.2.de archer içindeki prens tarafından zehirlenerek öldürüldü. sphinx heralde giderayak ruhu yakalamıştır, bilemiyorum.
diğer bir olay 5.2.de tomb guardlara taurus lord ve k'daailer ile birlikte şarj etmem oldu. her ne kadar Semih algı oyunları yapıp,
şarj etme bak lordunu eline verrim
dese de ben yer miyim? ne biliyim, oyun olsun diye bi de flaming ataklara güvenerek çullandık. dokunan yansın, flaming attack, stomp derken, oyun sonuna kadar süren kombattan karlı çıktım. hem BSB yi öldürdüm hem de TG birliğinin yarı puanın aldım; bin bereket...
ya oyunun son turunda bile şanslıydım. mop up edelim boştaki puanları alayım diye oynarken, son canı kalan bi scorpion şişledim; üzerine sadece 2 kişi ve prens kalmış archer birliğine de MM kusarak archerlerin tam puanını ve bayrak puanını aldım; arada prensi bile alıyodum tek canla kaldı.
toz duman dağıldığında ortada gene toz duman ve biraz kemik kalmıştı.
MoM:
wyvern lord. 2. turdan itibaren combattaydı, hiç çıkmadı. ushabti aldı, archerleri 2 kişiye kadar indirdi, arada bi de sphinx aldı. o kanadı komple tuttu. sonunda öldü tabi; kısmet.
MaloM:
sphinxler. ikisi de varlık gösteremeden can verdi.
ZaroM:
Oyun boyunca attığım 11 scatter zarının 9u direct hit geldi. vortexleri hareket ettiriken attığım scatterler bile direct hit geldi. ben rahatsız oldum zar değiştirdim, onunla da direct hit geldi. DIRECT HIT!
eyw Semih...
Kayıtlı
War, war never changes...
Nurhak
İleti: 57
Ynt: Temmuz 2024
«
Yanıtla #1 :
Temmuz 05, 2024, 01:08:39 öö »
3 Temmuz Perşembe
Battle of Two Towers
2000pts Meydan Muharebesi
Nurhak(Dark Elves) vs Özgün(Beastmen)
Dark Elf Victory
Listeler:
Özgün abiyle sözleşip perşembe akşamı dostane bir oyun için buluştuk. Özgün abinin listesinde doombull'lu deathstar minotor ekibi, chariota binen ve elinde özgün abinin sonradan aldığına pişman olduğu bolt throwerlı gray shaman(magic missile to wound zarlarını reroll ediyor), cygor, jabberslythe, ghorgon ve iki adet ambusher ungor ünitesi vardı. Çok sayıda büyük canavar içeren bir liste olduğu için oyunun başında biraz gözüm korkmadı değil.
Benim tarafımda monster slayer kılıçlı ve pendanth'lı ejder lord, dark pegasuslu sorceress, elinde ogre blade'li death hag, 6 adet cold one, spear elf ünitesi, witch elfler, dark rider, doomfire warlocks , harpy ve hydra vardı.
Kurulumlar:
Masaya serecek çuha kalmayınca biraz daha dark bir terrain kurulumu yapmaya karar verdik. Savaşın ismini de alacağı şekilde iki adet kuleyi iki tarafa yerleştirdik, bir iki impassable kaya koyduk ve dizilmeye başladık. Özgün abi sol kanada yüklendi. Soldan sağa doombullu minotorlar, jabberslythe, cygor, gray shaman, ghorgon geldi. Ungorlar da ambusha yattı.
Bende de soldan sağa, doomfire warlocks, harpies, ejder lord, spear elves, witch elves, sorceress, hydra, cold one knights ve dark riderlar geldi.
1-1
Özgün abi önce kurulup, dice off'u kazanmasına rağmen ilk turu bize verdi. Oyuna çok açılmadan başladık. harpyleri ileri sürdük, doomfire warlockları arkasına geçirdik, ejder lordu biraz öne uçurduk. Geri kalan sağ kanadı da eş miktarda öne sürdük. Esasında sağ kanatta tek tehdit ghorgon olduğundan onu hızlıca elimine etmeyi planlıyordum ancak ilk turdan stupid olan cold onelar yüzünden biraz geri kaldık. Shootingde magic missile için genellikle range dışında kaldık ve turu beastmenlere verdik.
1-2
Harpyleri biraz fazla ileri sürmüş olacağım ki ilk turdan jabberlsythe'dan charge yedik. Bunun haricinde ambusherlar bu tur gelemedi ve minotorlar haricinde pek bir move görmedik. Shootingde gray shaman elindeki bolt thrower'ı hydraya atıp iki wound verdi. Shootingde geri kalan magic missile'ler menzilden dolayı çalışmadı. Cygorun taşı fazla uzağa sekti. Combat phasede tabii ki jabberslythe harpyleri paramparça etti ve ejder lordumla yüzyüze olacak şekilde reform etti kendini.
2-1
Ejder lord ile jabberslythe'a charge ettik. bunun haricinde sağ kanadı yürümeye devam ettik. Bu tur oyunun akışını bizim için hızlandıran bir hareket yaptım. Witch elflere fly 12 büyüsü yapıp ghorgon'un dibine uçurdum. Hydra ve cold one'ları da witch elflere yakınlaştırdım. Shootingde yine pek bir şey yapamadık ve combata geçtik. Ejder lord totalde 3 wound vermeyi başardı jabberlsythe'a ve wound yemedi. Jabberlsythe leadership tutturamayınca kovalayıp masa kenarından çıktık.
2-2
Artık ağzının dibine girmiş olan witch elflere charge etmekten başka şansı kalmayan ghorgon charge'ı hariç charge olmadı. minotorlar yürümeye devam ettiler. gray shaman ve cygor sabit kaldı. ambusherlar yine gelemedi. shootingde gray shaman bolt thrower'ı kaçırdı, cygor hydrayı vurdu ama regeneration save'i tutturduk. Shootingde gray shaman hydraya 5d6 s1 magic missile attı ancak 5d6'da 9 atan özgün abi yaratığa sadece bir wound çıkarabildi, o wound da handler'a geldi. Combat phasede elinde ogre blade'li death hag ghorgon'a 6 atak yaptı, hatred sağolsun 6 atağı da tutturdu. sonrasında ghorgon'a toplamda 7 wound vererek yaratığı kestik ve overrun ile masa kenarına yaklaştık.
3-1
Bu tur charge etmedik. ejder lordu masa kenarından içeriye soktuk ve minotorlara breath weapon atacak pozisyona geldik. Spear elves ve doomfire warlockları minotorlardan charge yememeleri için ince hareketlerde minotor görüş alanında çıkardık. Doomfire warlocklar hala iyi bir pozisyondaydı ancak spear elfler görüş alanından kaçabilmek için cygor ve gray shamandan charge yiyebilecekleri bir pozisyona gelmek durumunda kaldılar. Sağ kanadımı artık temizlediğim için sol kanada doğru dönmeye ve ilerlemeye başladım. Shootingde bir iki magic missile attık ama çok etkili olmadılar. Ejder breath weapon ile minotorlara iki wound verdi.
3-2
Spear elfler chariotlu gray shamandan charge yedi. Ambusherların birisi oyuna girdi ve sağ kanadıma flank alacak şekilde pozisyon aldılar. Cygor sağ kanattan gelen hydra ve cold one'lar ile yüzleşmek için pivot etti. Shootingde cygor neredeyse hydra'yı yok ediyordu ancak taş handler'a geldiği için hydra handlersız şekilde yoluna devam etti. Close combatta chariota spear elf şampiyonuyla challenge dedik ve tabii ki maksimum combat res vererek kırıldık. Break tesste fall back in good order yaptık ve arkamızda doombull'lu minatorların içinde geçip oyuna başladığımız pozisyona döndük tabii minotorların dangerous terrain testinden 3 adam daha kaybettik. Gray shaman kendini reform etmeyi tercih etti ve hydraya döndü.
4-1
Ejder lord ve hydra ile gray shaman'a charge dedim. Witch elfleri arkasına çevirip ungorlara baktırdım ve biraz yürüdüm. Cold one'ları cygor'a doğru march ettim. Dark riderlar minotorların üzerine doğru yürüdü. Shooting phasede dark rider'lar crossbow boltlarıyla, ejderin iki wound verdiği minatoru kesti ki zaten oyundaki ilk ve tek minotor kesişim de bu oldu. Close combatta çok kötü zarlar atan hydra ve ejder lord grey shaman'ı tek wound bıraktılar. Grey shaman break testte 1-1'e kalmıştı ve tutturamayıp kaçtı. Ejder lordla kovalayıp hydra ile cygor'a döndüm. Ejder lord kovalama zarında bir geri kaldı.
4-2
Ambusher ungorlar witch elflere charge dedi. Cygor hydra'ya charge dedi. Doombull üniteden çıkıp tek başına ejder lord'a charge dedi ancak 2d6'da 6 bulamayınca failed charge ile kaldı. Shooting phasede kendini toparlayan grey shaman oyun boyunca yapması gereken şeyi sonunda başardı. 5d6 s1 magic missile ile açıkta bıraktığım sorcerecess'imi öldürdü. Sonrasında fireball ile dark riderları yok etti. Close combatta death hag ile yine challenge'a çıktık ve bol bol combat res aldık. Buna karşın ungorlar 7 witch elf öldürdü ama ünite şampiyonum da 2 wound verip combatı kazanmamı sağladı ve ungorlar give ground etti. Cygor hydraya bir wound verdi hydra da karşılık olarak 2 wound verdi ve cygor da give ground etti.
Çözülme ve Sonuç:
Bu noktadan sonra özgün abi ile el sıkıştık. Ben buradan sonra ejder lordla grey shamanı, cold one charge'ı ile cygor'u ve witch elflerle ungorları yok edecek ve kalan iki turda minotorlardan ve doombull'dan kaçacaktım. son kalan ambusher'a da yetişmem mümkün değildi.
Benim açımdan son zamanlarda en çok eğlendiğim oyun oldu. Bütün oyunu sağ kanatta kazanmaya çalışıp, sol kanatta yarım inch, bir inchlerle doombullu minatorlardan kaçarak geçirdim ve yaparken hem gerildim hem çok keyif aldım. Battle of two towers'ı dark efler kazanmış oldu. Güzel oyun için teşekkürler özgün abi, rövanşında görüşelim
MoM:
Death hag sanırım. Hem tek başına ghorgon kesti hem de tek başına ungor charge'ında witch elflerin kazanmasını sağladı.
MaloM:
Doomfire warlocks. Bütün oyun minator charge'ından kaçmak için march edip durdular. Başka da bir iş yapamadılar.
Kayıtlı
"He'd have to be one hell of a shot to get me from-"
sargon
İleti: 698
Ynt: Temmuz 2024
«
Yanıtla #2 :
Temmuz 11, 2024, 08:42:12 öö »
9 Temmuz Salı
ToW Yaz Ligi
2000pts Pitch Battle
Deniz (Warriors of Chaos) vs Mirza (Vampire Counts)
WoC Victory (14-6)
Mirza ile oyun oynamanın keyfi başka çünkü bence çok yaratıcı listeler yapıyor. Bu sefer 3 adet Vargheists denedi, klasik G.Guard bloku, 20'li iskelet, Corpse Cart, Vampir'li blood knights ve Etherial Necromancer-General vardı. Ben ise, ejder lord, 2 adet(Lvl 4-2) Tzeentch büyücüsü ve bunkerları, 2xköpek, 2x Flail taşıyan Maruader Cavalry, Dragon ogre ve normal boy ogre'li bir liste yapmıştım.
Dizilim şu şekilde gerçekleşti;
Kendi sağ tarafımı deny ederek oraya sadece 1 adet light cavalry yerleştirdim. Kalan üniteleri ise orta-sol kanadıma yerleştirdim. Mirza da yaklaşık tam karşıma yerleşti, göbekte G.Guard ve Blood Knight ünitesi bulunuyordu. Benim sol kanadıma ise Vargheist ünitesi yerleşti.
1.1 Vampir Turu:
Genel olarak pozisyon alma ile gerçekleşti, piyadeleri öne çıkardı, Blood knightlar ile öne bastı. Ayrıca Vargheist ünitesini de kanattan sarkıttı. Büyü anlamında major bir şey anımsamıyorum.
1.2 Chaos Turu:
Mirzanın pozisyonlanmasına cevap olarak Dragon ve Chimera aynı kanattan arkaya sarkmaya çalıştı. Dragon ogre ve normal ogre pek kıpırdamadı. Tepenin üstüne yerleşmiş büyücü(ler) ve bunker ünitesi ise(Chaos Warriors) magic missile atmaya başladı ama etkili olamadı. Ayrıca, Mirzanın Frenzy Maruader atların önüne attığı ghoullardan ötürü bi failed charge yaşandı.
2.1 Vampir Turu:
Bitmeyecek kombatlar başladı. Grave Guard ünitesi chimera'ya, Vargheist ünitesi ejder lorda kapandı. Arkadan charge yememe rağmen, dragon ve sürücüsü Vargheist'ları temizlemekte bi sıkıntı yaşamadı. Chimera ise GGuard charge'ını göğüsledi. Blood Knightlar iyice ileri bastı. Ghoullar ise charge sonucu light cavalry'imi temizledi.
2.2 Chaos Turu
Masabaşı oyunlarına başladık hemen. Yüksek tehdit ünitesi olan blood knightları chaffladık. Dragon lord gguard ünitesine sırtını dönerek necromancer-general'i avlamak için öne çıktı. Magic missile ile bloodknightları yumuşattık ama tamamen bitiremediğimiz için bir etkisi olmadı. Chimera kırılıp kaçtı.
3.1 Vampir turu:
Genel olarak oyunun koptuğu tur diyebilirim zira, Blood Knight'lar, köpeklerle olan kombattan sonra restrain&reform testini kaçırıp, dragon ogre ünitesinin önünde kabak gibi bir flankle kaldı, oyunu da orada tamamladılar. G.Guard ünitesi ise ejderi arkadan görünce koşa koşa kombata girdiler. Ghoullar ise madem blood knightlara destek koşusuna başladı.
3.2 Chaos turu:
GGuard ünitesi ve chaos dragon bitmeyen bir kombata devam ettiler, keza aynı şey dragon ogreler ve blood knightlar için de geçerli. Blood Knightların arkasına yaklaşan chaos ogre ünitesini tutmak için Ghoullar araya pozisyonlandı.
4-5-6.Turlar:
Genel olarak kombat devam etti diyebiliriz ama kahramanlarımızın kaderleri beklediğiniz gibi gelişmedi. Ejder lordu kırıla kırıla ittirildi ama bir noktada kombat kazanıp yüzünü dönmeyi başardı. Blood Knightlar ise başlarındaki vampire rağmen o kombattan sağ çıkamadılar. Bizim büyücüler kombatta olmayan herşeyi büyücü başı 2 magic missise ve 1 vortex büyüsü ile temizledi.
En büyük puanların alınıp verildiği tur olan son turda ise, hala grave guardlar ile uğraşan chaos dragon son woundlarını verdi. Buna karşılık olarak ortamda gezen 2 adet Pillar of Fire büyüsü 3 üniteden birden geçerek hem necromancer'ı hem de incelmiş olan g.guard ünitesini iyice azalttı. Son turda ise Tzeentch büyücüleri magic missile kusarak grave guard ünitesinin içindeki heroları temizledi.
İyi ve enteresan oyun için teşekkürler Mirza.
ManOM:
Sorcerer Lord. Magic missile ve vortexlerle ölüm kustu.
MalOM:
Blood Knights. 1 LD zarı yüzünden oyunu kapattılar.
Kayıtlı
sargon
İleti: 698
Ynt: Temmuz 2024
«
Yanıtla #3 :
Temmuz 13, 2024, 04:54:12 ös »
9 Temmuz Salı
ToW Yaz Ligi
2000pts Pitch Battle
Deniz (Warriors of Chaos) vs Özgün (Beastmen Herds)
WoC Victory (12-8)
Özgün Bey ile sanırım ilk ciddi TOW maçımızı yaptık. Kendisi yine büyükbaş, küçükbaş ve iribaşlarını getirmiş. Benim liste ejder lord, 2 adet(Lvl 4-2) Tzeentch büyücüsü ve bunkerları, 2xköpek, 2x Flail taşıyan Maruader Cavalry, Dragon ogre ve normal boy ogre'liydi.
Geçen oyunun aksine bu sefer daha battleline'a yakın dizildim. Göbekte büyücüler ve bunkerları, bir köpek ve chaos ogre'ler yerleşmişken, sol kanatta Heretic Airforce(Dragon lord ve chimera), Maruader cavalry ve köpek vardı. Sağ kanada ise dragon ogre ve öteki maruader cavalry yerleşti.
Özgün ise, sağ ve sol kanatlara ve göbeğe birer canavar yerleştirdi (bana göre sol baştan jabber, ghorgon ve cygor). Göbekte ise yine chariot'lu büyücü ve doombull'lu minolar vardı. 2 adet gor ünitesi de ambushta beklemekteydi.
1.1 Beastmen Turu:
Beastmen'ler kuzenlerine doğru olabildiğince öne bastılar. Jabber ve ghorgon için mantıklı fakat cygor bi tık fazla önde kaldı. Minolar 12" uçma büyüsünü aldılar fakat ordunun kalanından izole olmamak için bir miktar geride durdular.
1.2 Chaos Turu:
Tek amacım büyücüyü susturmak ve mino charge'ı yememek olduğu için Heretic Airforce'u büyücüye doğru yanaştırdım. Sağ kanatta da ileri bastık. Göbekte pozisyonu koruyup büyüleri hazırladık mamafih çok başarılı olamadık.
2.1 Beastmen Turu:
Kombatın yaklaşacağını anlayan Beastmen'ler önce gorlarını getirdiler. Ardından Yine uçma büyüsü alan minolar benim battleline iniş yaptı. Bray Shaman, magic missile ile benim chimeraya tek attı, sonra dragon'a döndü. Gariban cygor ise taş atayım derken kendi ayağına düşürdü.
2.2 Chaos Turu:
Buraya kadar gelmişiz belli ki kombatta buluşacağız diyip 2 ünite hariç herşey charge ettik. Chaos Dragon kiritik bir şekilde 19" charge tutturdu. Aynı şekilde sağ kanattan da hem maruader'lar hem dragon ogreler cygor'a girdi. Sol kanattaki maruaderlar jabber'a, göbekteki ogreler de ghorgona daldı. Khorne memnun olmuştur diye düşünüyorum. Cygoru tekleyen sağ kanat, önünü minolara döndü. Jabber tek woundla kalan light cava'yı yedi. Chaos ogre'ler de 4 wound verip ghorgon maması oldular. Dragon lord da büyücüyü ve arabayı kırarak chimera'nın öcünü aldı.
3.1 Beastmen Turu:
Büyük bebeleri yaralanınca hıncını chaos warriors'tan çıkarmak isteyen doombul jabber, ghorgon ve minoşlarıyla charge dedi ama, chaos warriorlar ve büyücüler, "Abi sen halledersin bundan sonrasını" diyip Chaos lord ve ejderine el sallayıp terörü tutturamayıp kaçtılar. No büyücü no cry.
4-5. Turlar:
Mop-up yapmam gerektiğini bildiğim için kalan 3 büyük puanlı üniteden en az iki tanesini temizlemeyi hedefledim, bundan ötürü tepenin arkasına saklanan ghorgonu salıp jabber ve minoları gözüme kestirdim. Doombul ünitesini bıraktı, minolar o sırada ejderle kapışmayı bi denedi ama olmadı. Jabber ve doombull da dragon ogreleri gözüne kestirmiş olacak ki oraya yürüdüler. 4-5.turlardaki kombatta doombull reyisi challenge ile kilitleyip, jabber'ı kestik.
6. Tur:
Dragon Lord kaçan Chaos Warriorlara bi bakıp "Yapacağınız işi..." nidasıyla yine bir 19"'luk charge tutturup tek kalan Doombull'a iki tur kombat eyledi ancak büyük stomplara son tur dayanamayan doombull da yıkıldı
ManOM:
Dragon Lord. Son iki tur deli gibi mop up yaptı.
MaloM:
Sorcerer Lord. Canım benim, terörü görüp kaçacaksan neden oynuyoruz?
Teşekkürler Özgün
«
Son Düzenleme: Temmuz 13, 2024, 04:56:38 ös Gönderen: sargon
»
Kayıtlı
burock
İleti: 2128
War, war never changes...
Ynt: Temmuz 2024
«
Yanıtla #4 :
Temmuz 23, 2024, 09:36:33 öö »
23 Temmuz Ptesi
ToW Yaz Ligi Yarı Final
2000pts Pitch Battle
Burak (Chaos Dwarfs) vs Deniz (Warrior of Chaos)
Chaos Dwarfs victory
Deniz WoC ordusuna özendi, güzel de ordu yaptı. Oyun öncesi konuşmalarımızda ortak fikir, 2.roundun sonundaki tablonun kritik olacağı yönündeydi. cüce makinelerinin damaj potansiyeli malum, bi çıldırırlarsa acaip şeyler olabilir diyoduk.
Nitekim neredeyse birinci turda acip bişiy oluyordu. rocket batarya ile içinde 2 büyücü de olan kaos warrior birliğini klipledim. 1 wo verip oto panik attırdım ve bebeler dışarı çıktı. allahtan çok ilerlemeden farkettim ki tabak woundları AP değilmiş. deniz de tam 4+ atmıştı. woundu geri koyduk devam ettik. ama iyi titrettim. hatta alkım da anglaterradan gelmişti, beni eğlendirmek için mi yapıyonuz lan felan dedi.
onun dışında makineler ilk roundlarda fena işler yapmadılar. chimareya 2w, dragon ogreleri göbekleyip bi model almak felan derken inceltme işlerini güzel yaptılar. arkaya da sarkıtmadım zaten.
oyunun kritik zarları hemen 2.1.de geldi. WMlerden çekindiği için daha ilk turda her şeyle ileri basan Deniz, kendi sol kanadını secure etmek için ejderlordunu benim wyvern lordun 1" önüne koydu. bu sayede wyvern, sol kanattan çıkan frenzy marauder horsemenleri görmeyecekti. buna karşılık ben de, 18"lik bir şarj tutturarak, ilk turda büyük bok atlatan kaos warrior birliğine daldım. bu birliğin içinde 2 büyücü olduğu için, kuvvetli tzeentch büyüsünü de oyun boyunca kitlemiş oldum. wyvernin açtığı boşluktan da benim taurus lord ejder lorda şarj etti. burda bu hamleyi yapmaya mecburdum; çünkü ejderlord makine parkına girecekti; ayrıca daha arkadan gelen frenzy atılılar olduğundan onları da baitlemiş oldum.
ortada ise arcane urgency ile ful basan dragon ogreleri 1 modele düşürdüm (yaşasın blundebuss ve çukka). ortada zayıf olduğumdan dolayı black orcları vermeden önce alabileceğim kadar puan alma derdindeydim sadece. 2.2. de bu sefer deniz kalan her şeyle şarj etti. ortada zayıf kalmış black orclara chimera yetişti, tek kalana dragon ogre de şansını kdaailerle denedi.
aslında oyun, başta düşündüğümüz gibi 2.roundda kuruldu, gerisi zara kaldı:
wyvern 2.1.de girdiği kaos warriorları ittire ittire 4.2.de dışarı attı. bu süre boyunca da tzeentch büyüsü haliyle hiç çalışmadı.
ejderlord vs tauruslord kombatı aynı şekilde 2.1.den 5.1.e kadar sürdü. burda özellikle -1 to hit büyüsü sayesinde iyi dayandık. deniz yeterince 5+ attı ama arada olmadık woundlar da geçirdik. hatırladığım kadarıyla 1 tur berabere kaldık. 1 kere ben kırıldım ondan da stubborn kullandım. diğer her turda kırdım ittirdim, 5.1.de sonunda Ld tutmadı. bu kombatın başka bi önemi de aynı kanattaki horsemenlerin frenzy nedeniyle bu kombata dahil olmak zorunda kalmasıydı. e zaten challenge oynuyoruz, atlılarda bayrak yok bi de open orderden dolayı hiçbir kombat res bonus veremeden öylece kitlendiler. makineler rahat etti.
ortadaki cephede, shooting ile chimerayı indirememem black orclara mal oldu. ilk turda 2 wo sokuşlamıştım; ikinci turda da iki kere ukkayla vurdum yeterince 5+ regen geldi. yetmedi, black orclar şarjı tuttuktan sonra, kdaailer yandan girdi. 3 wo gene regende kaldı. yani, şu flaming ataklara regen atılması da yani ne bileyim... gerçi chimera kırılıp kaçtı ve oyun boyunca toplanamadı tabi (Ld5); ama orada yarattığı karışıklık nedeniyle black orc ve kdaailer sağdan gelen horsemen ve ortadan basan chaos ogreler tarafından temizlendi.
oyunun kalanında herkes kombatta ya da frenzyden dolayı şarj denemeleri yapmaktaydı. 4.2. de denizin canı yandı. işi kalmayan WMleri kaçırıp ogrenin 12" tam şarj menziline koymuştum. hem ogre şarjı tutturmadı, hem de sağ kanattan gelen horsemenlerin önünü açtığı için onlar da blunderbuss birliğine şarj etmek zounda kaldılar. tabii ki buna yanıt, blunderbuss volleyfire oldu...
bunların üzerine 5.1. sonunda ejderha Ld tutturamayınca oyunu bıraktık. oyun sonunda benim lordun 3, ejderlordun 1 wo kalmıştı. büyük kombat oldu vesselam.
MoM:
wyvern lord. 2. turdan itibaren combattaydı, hiç çıkmadı. challengeye gelen herkesi öldürdü. büyüyü kesti, 750pts civarı bişi aldı kendi de ölmedi. 5.1.de general kombatının arkasına poziyon almıştı, marauderlere girip combatresten general kombatını bitirmek için. ama ejderlord yeter dedi.
MaloM:
K'daailer olabilir. 2.turda desperation şarjı yapan tek kişi kalmış dragon ogreyi öldüremediler, sonra yandan girdilkleri tek wound kalmış chimerayı da öldüremediler, sonra horsemenden şarj yedi tek kalan champ. challengeye aldığı marauder şampiyonu da öldüremedi. sonra öldüler. VURDİ, VURDİ, VURULDİ...
ZaroM:
wyvern lordun 18" şarjı.
eyw deniz...
«
Son Düzenleme: Temmuz 23, 2024, 09:42:28 öö Gönderen: burock
»
Kayıtlı
War, war never changes...
Yazdır
Sayfa: [
1
]
« önceki
sonraki »
Kule Sakinleri
»
Savaş Çekici
»
Warhammer Fantasy Battles
»
WHFB İstatistikleri
»
Temmuz 2024