Savaş Çekici > Flames of War

26-27 Temmuz Etkinlik?

(1/2) > >>

Barbar139:
Gençlik, 26-27 Temmuz cmt-pazar İzmir'deyim gibi duruyor. Bugünlerden herhangi birine (Cumartesi daha uygun mu olur acaba, Pazar arefe olduğundan herkes gelir mi bilemedim) Bir FoW olayı koysak? Tanıtım günü olabilir, Total War her şekil gider, campaign tadında küçük turnuva bile olabilir isterseniz. Fikirler, istekler, düşünceler buyursun... Etkinlik olsa da olmasa da tabii ki beni FoW'a doydurmak için sahaya çıkmanız gerekecek!

DNA Maniac:
Aklından ne geçiyosa ben varım :)

Barbar139:
Aslında benim kafamda "campaign tadında turnuva" gibi birşey var. Şöyle ki, 4 veya 6 kişi toplaşırız. (Axis-Ally eşit olacak.) Oyuncuların hangi orduyu oynayacaklarına göre bir konsept belirlenir. Maç sürelerini rahat tutmak adına herkes iki maç yapacaktır. Belirlenen konsept ve senaryolar çerçevesinde mesela ilk tur inisiyatif Ally'dadır, hangi rakiple hangi senaryoda oynayacağına Ally oyuncuları karar verir. İkinci tur Axis counter attack yapar, bu sefer de onlar kiminle nerede oynayacaklarını seçerler, her senaryonun da küçük özel kuralları vardır.

Veya işte ilk tur axis tarafının infantry company oynayan oyuncuları önce savunacakları bölgeleri seçerler, sonra ally oyuncuları kimin nereye saldıracağını veya nereyi axis tank-mech ekiplerine karşı savunacağını seçerler gibi gibi bu şekilde konulu, flufflı filan bir mini campaign günü var aklımda.

4 kişi filan olamazsak veya Axis-Ally sayısını eşitleyemezsek de tanıtım günü yaparız.

Diye düşünüyorum, ne dersiniz?

DNA Maniac:
Olur beğendim ben, varım efenim.

Barbar139:
Örnek bir mini-campaign modeli yazdım. Beğenirseniz yaparız...

Mini-Campaign

1. İlk oyunlar başlamadan önce, tüm oyuncular rakip takıma kendi ordularının türünü açıklar.

Örnek:
Ally takımı: US – Parachute Rifle ve British – New Zealand Armor
Axis takımı: German – Heer Panzergrenadier ve German – SS Panzer

2. Turlarda oynanacak senaryolar ve bu senaryoların (varsa) özel kuralları tur başlarında oyunculara açıklanır. Campaign iki turdan oluşacaktır.

3. İlk tur, Axis savunmadadır. Axis Infantry oyuncuları, senaryolardan hangisini oynayacaklarını ve savunacaklarını seçebilir. Sonrasında, Ally Infantry oyuncuları savunacakları senaryoyu seçer. Ardından senaryo ve savunma seçme sırası Axis Mechanized oyuncularındadır ve sonra Ally Mechanized gelir. Bu işlem Axis ve Ally Tank şeklinde devam eder.

Herhangi bir anda, Ally oyuncuları, savunma bölgesi seçmektense, “Prepared Positions” kuralları gereği saldırabilecekleri tipte bir Axis oyuncusuna saldırmayı seçebilir. Boşta kalan savunma noktası kalmışsa, Axis tekrar savunma senaryosu seçme işine döner.

Tüm savunma senaryoları seçildikten sonra, Ally tarafı istediği şekilde saldırı planı yapar. Hangi oyuncunun nereye saldıracağı belirlenir. Tüm bu işlemler sonunda savunma bölgesi seçememiş Axis oyuncuları kalmışsa, bu oyuncular saldıracakları bölgeyi seçebilir. Auto-Attack/Defend ordularının özel kuralları göz önünde bulundurulur.

İkinci tur, tam tersi şekilde Ally grubu savunmadadır, tüm işlemler ters sırayla uygulanır. İkinci turda, ilk tur birbiriyle eşleşen oyuncular yine birbirleriyle eşleşemez, farklı rakiplerle maç yaparlar.

Örnek:
2 Axis oyuncusu: Tank – Infantry; 2 Ally oyuncusu: Tank – Infantry şeklindedir. İlk tur, Axis Infantry oyuncusu A senaryosunda savunmayı seçer. Sonrasında Ally Infantry oyuncusunun iki seçeneği vardır.

B senaryosunda savunmayı seçebilir. Bu durumda Ally Tank oyuncusu, Axis Infantry’ye, Axis Tank oyuncusu da Ally Infantry’ye saldırır.

Ally Infantry oyuncusu, A senaryosuna saldırmayı da seçebilir. Bu durumda da Axis Tank oyuncusu, B senaryosunda savunma yapar ve Ally Tank oyuncusu Axis Tank’a saldırır.

4. Turnuva başında, iki taraf da birer “ordu avantajı” seçebilir.

Örnek:
Excellent Recon: Turnuva başlamadan istenilen bir rakip oyuncunun ordu listesini tüm detaylarıyla inceleyebilirsiniz.
Superior Air Support: Her turda, ekipten bir oyuncu bu özelliği kullanabilir. Bu oyuncunun uçak desteği 1: tek uçak, 2-4: iki uçak, 5-6: üç uçak şeklinde olur. Rakibin hava desteğini engelleme zarlarında da 5+ atılırsa başarılı olunur.
vs...

5. İki turun sonunda maç puanları hesaplanır ve kazanan taraf belli olur.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

Tam sürüme git