Savaş Çekici > Flames of War

Flames Of War hakkında bilmediğimiz herşey!

<< < (2/17) > >>

Ruhi:
Bir üniteye şunlar "Range In" yapmak için "Spot" edebiliyorlar:

- Kendisi (yani ünitenin kendi artillery takımı ve platoon'un commandi)
- "Kendi" Observer Takımı. (Başkasının observer takımının kullanılabilmesi için staff team gerekiyor. İki tarafta da birden. Ve penaltı vermiyor.)
- 1 Penaltı ile de;
   * Birlik Komuta takımı (Hani bombartment başka bir birliğin içinde attachment halde ise. Örnek olarak benim light mortar takımları verilebilir)
   * Herhangi bir birlik komutanından yüksek seviye komutan. (Bizim oyunlarda zaten bu bir tek HQ'larımı oluyor. Eğer 1500'lük 2 alayı olan 1 tümen falan olsaydı, alay komutanları kendi altlarındaki üniteleri için Spot edebilecekti. Tüm komutanı ise herhangi bir ünite için. )

Barbar139:
Assault olayını da yanlış oynuyormuşuz. Adamlar bildiğin yürüyüp, ateş edip assault edebiliyormuş. Covering fire olayı hiç yürümeyip full RoF ateş etmekmiş. Assault edecek adam modeli hareket etmese de düşük RoF ile ateş etmek zorundaymış. Bir de, shooting'de "şuraya assault edeceğim" diyip ateş ediyormuşsun, sonrasında o takımlar yok olursa adamlar yine de assault etmiş gibi boşlukları doldurabiliyormuş.

Yeni edisyon bunu nasıl değiştirecek görmek lazım.

(Kendi kargoya verdiğim kitabı da kendim aldım bu arada :))

Barbar139:
Save atmak üzerine;

Adamlar save'leri ayrı ayrı atın diyorlar. Hani bu şekilde zar atmak biraz daha uzun sürebilir ama böyle olunca kimin yok edilip kimin yaşadığına kafana göre karar vermemiş olursun diyorlar. Hani kritik bir noktada assaulta kalkan daha öndeki adamı kaldırmak yerine daha arkadaki bir adamı kaldırmazsın. Birçok insan save'leri hep beraber atıp command distance'ı bozmadan zaiyat verir, bu yöntem hızlı olsa da doğru değildir diyorlar. Mesela save'leri ayrı ayrı atmazsan bir alman platoon command'i asla ölmez, mission tactics gereği hep birisi onun yerine geçer. Ama çok kritik bir anda command distance'daki tek takım ve platoon command birlikte yok edilirse o grup command'siz kalır.

Ruhi:
Transport olayında biraz aydınlanmaya ihtiyacım var. Diyelim transportun içinde 2 takım asker var.

1-) İçindeki askerlere şu durumlarda ne oluyor?

- Transport patlarsa ne olur?
- Transport vuruldu, bail out sonucunda ne oluyor?

2-) Transportları masadan gönderme(send back) olayı nedir? Ne zaman geri dönüyorlar?

3-) Bir transport'a max kaç takım sığıyor 3rd 'de? Eskiden sıkışırlar falan diyordu ama..

Teşekkürler,

NOT: Yav, bir tane sanal 3rd edition kitabı hala yok mu? :)

DNA Maniac:

--- Alıntı yapılan: anchorite - Mayıs 17, 2012, 12:21:17 ÖÖ ---Transport olayında biraz aydınlanmaya ihtiyacım var. Diyelim transportun içinde 2 takım asker var.

1-) İçindeki askerlere şu durumlarda ne oluyor?

- Transport patlarsa ne olur?
- Transport vuruldu, bail out sonucunda ne oluyor?

2-) Transportları masadan gönderme(send back) olayı nedir? Ne zaman geri dönüyorlar?

3-) Bir transport'a max kaç takım sığıyor 3rd 'de? Eskiden sıkışırlar falan diyordu ama..

Teşekkürler,

NOT: Yav, bir tane sanal 3rd edition kitabı hala yok mu? :)

--- Alıntı sonu ---

1) -her bir takımın 5+ save atar.
-içeri girme testi auto pass.

2) boş transportlar masada kalamaz, derhal arkaya gider (yok olur) istenince tekrar masada peydah olur.

3)transportlar sadece kendi platoon larını taşıyabilmek kaydıyla yada transport platoonsa her seferinde sadece 1 platoon taşımak kaydıyla balık istifi şekil herkesi taşır. Haliyle kamyon patlarsa herkez 5+ atmak zorunda kalır, yazık olur, zira iş değil transport patlatmak.

Bilgim dahilinde budur.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

[*] Önceki Sayfa

Tam sürüme git