burock

İletiler: 2,129
War, war never changes...
  1. bsonbudak@gmail.com
Konumu: İzmir
Kayıtlı
IR durumunda önce büyünün efektleri tam annamıyla çözümleniyor. Daha sonra miscast etkisi şeediliyor. Dolayısıyla,

1. Death lore attribute tanımında roll a D6 for each unsaved wound diyor. Friendly ya da enemy gibi bi ayrım yok. Bence de zar kazanır.
2. Büyücünün büyü efektiyle ölmesi miscastı ortadan kaldırmaz. Bunu da doğru oynamışsınız.
3. Miscast sonucu zar kaybedilir. Önce büyü çözüleceği için, ordan gelen zarlar poola eklenir. Miscast efekti de sonradan çözülür ve o gelen zarların kaybedilmesi mümkün.

Kısaca, hepsini doğru oynamışsınız :)
War, war never changes...

Deeyo

Moderator
İletiler: 2,452
Kayıtlı
Son madde haricinde öyle oynadık hehe.

zar kazandı
o zarla da Bizim lord gümledi :D.
Aslında böyle

dey layt com and me wan go hom...


tulmir

İletiler: 986
for the Lady and for the King!
Kayıtlı
1.Soru
hand weapon shield olan Chaos warrior ünitesine Tzeentch markı verdiğinizde  6+ olan parry save'i 5+'ya mı düşer yoksa 6+ ward save mi alır?

2.Soru
Frenzy olan wild riders ünitesinin binekleri de frenzy'den dolayı +1 atak alır mı?

burock

İletiler: 2,129
War, war never changes...
  1. bsonbudak@gmail.com
Konumu: İzmir
Kayıtlı
1. parry save de bir ward save oldugundan, tzeentch marki parry saveyi 5+ya düşürür.

2. abisi bu olay frenzynin kimde olduguna bagli. eger riderde varsa sadece rider frenzy, mountta varsa sadece mount frenzy oluyor. ama unit frenzy ise ikisi birden frenzy oluyor.

bildigim kadariyla wild rider icin frenzy unit kurali dolayisiyla rider de mount da frenzy olmali.
War, war never changes...

Deeyo

Moderator
İletiler: 2,452
Kayıtlı
Throwing weaponların Long range ve short rangeinin olduğunu öğrenmek, JAvelinlerin etkisi yarıya düştü derken (Quick to fire'ın Move&fire penaltısını kaldırdığını farketmek)
Throwing axeli abiler artık ne yaparsa yapsınlar heh. 6" range.
dey layt com and me wan go hom...


tulmir

İletiler: 986
for the Lady and for the King!
Kayıtlı
Alıntı yapılan: Deeyo - Nisan 20, 2015, 05:49:59 ÖS
Throwing weaponların Long range ve short rangeinin olduğunu öğrenmek, JAvelinlerin etkisi yarıya düştü derken (Quick to fire'ın Move&fire penaltısını kaldırdığını farketmek)
Throwing axeli abiler artık ne yaparsa yapsınlar heh. 6" range.

hakkat öylemiş ya... kaybettiğim savaşların 3'ün silinmesini talep ediyorum hakim bey!

Deeyo

Moderator
İletiler: 2,452
Kayıtlı
Ancak Quick to fire bu sefer move& fire ın -1'ini siliyor bu noktada  yine 5+ yine 5 +

yine de çoğunlukta kendime kötü oynamışım.

Ayrıca poisona kaç knight kaybettin de böyle bir şey talep ediyorsun meh!
dey layt com and me wan go hom...


tulmir

İletiler: 986
for the Lady and for the King!
Kayıtlı

Wretched

İletiler: 247
Kayıtlı
bir büyüyü zarla dispel etmeyi deneyip başaramadıktan sonra scroll ile dispel edebiliyormuyuz?

burock

İletiler: 2,129
War, war never changes...
  1. bsonbudak@gmail.com
Konumu: İzmir
Kayıtlı
Alıntı yapılan: Wretched - Nisan 23, 2015, 12:03:50 ÖÖ
bir büyüyü zarla dispel etmeyi deneyip başaramadıktan sonra scroll ile dispel edebiliyormuyuz?
hayır
War, war never changes...

althar amadeous

İletiler: 1,093
Grimgar Nadir Keski
Konumu: İzmir
Kayıtlı
Selam Herkese

Çok shootingle işim olmadı bu zamana kadar ama yeni kurallarla biraz kullanmanın faydası olacak gibi. bu nedenle

bi sorum olacak

Bizde Cyclops aşağıdaki özellikleri olan Hurl attack var.

Catapult (4) Artilley weapon
Range 6-36 Str 3(7) (MW D3 , Clipped Wings)
Magical Attack, Divine Attack

öncelikle catapult 4 demekle varsa 4 sırayı ve her sıradan 4 kişiyi vuracağını düşünüyom okuduklarımdan. Doğrumudur.

Normalde str 3 lük bir atış yapıyorum alan etkili bundada multiple woundlara D3 atabiliyoz mu?.
Area etkisinden vazgeçip tek hedefe S7 D3 bir attack yapabiliyom diye düşünüyom.

bu konular doğrumu düşünüyom yoksa hattam mı var bu konuda fikrinizi bekliyom.

Clipped Wings konusunda bilgisi olan varsa aydınlatsın pek anladığı mı söyleyemem

şimdiden teşekkürler
Mathias Gençağaç