WHFB FAQ Update 13 Ocak

Başlatan burock, Ocak 16, 2013, 04:26:10 ÖS

« önceki - sonraki »

burock

İletiler: 2,129
War, war never changes...
  1. bsonbudak@gmail.com
Konumu: İzmir
Kayıtlı
kural kitabı ve 4 ordu kitabına yeni FAQ gelmiş:

http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940055a_WARHAMMER_RULEBOOK_v1.7_JANUARY13.pdf
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940056a_Daemons_of_Chaos_v1.6_JANUARY13.pdf
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940057a_Dwarfs_v1.5_JANUARY13.pdf
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940058a_Empire_v1.1_JANUARY13.pdf
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940059a_Skaven_v1.6_JANUARY13.pdf

cücede bişiy yok. sadece steam drill, başarılı arrival zarını reroll ettiremez denmiş.

skaven için uzun zamandır beklenen açıklama gelmiş: plague makinesi ve çana pit of shades atıldığında ne olur sorusu yanıtlanmış. üstteki bebe ayrı zar atıyor. normal, zaten öle oynuyorduk.

kural kitabının faqta dikkatimi çeken şey: bir birlik gönüllü olarak magical vortexin içine giremez, içinden geçemez diyor. bu durumda magical vortex, mobil bir impassable terrain oluyor gibi anladım ben.

budur.
War, war never changes...

DNA Maniac

İletiler: 2,740
Kayıtlı
Asıl neler kalktı onu bilmek lazım, sarıylada bunlardan vazgeçtik kalktı artık yazsa ne güzel olur halbuse.
"Almanlıktan aldığım tadı hiç bişeyden almadım.. Belki bilardo.. Ama yok lan Almanlık daha güzel" Adolf Hitler

althar amadeous

İletiler: 1,093
Grimgar Nadir Keski
Konumu: İzmir
Kayıtlı
#2
evet içinden isteyerek ve bilerek geçilmiyor. yanlız kaçma durumunda vortexten etkilenip içinden geçile biliyor 1" arkasında duruluyor. şimdi başımıza gelir mi bilmem ama aklıma bir seneryo takıldı. A ordusunun bir grup B ordusunun unitesinden kaçıyor ve vortexten geçiyor. etkilerine katlanıyor. B ordusun yakalaya bilmek için vortexten geçmek zorunda ama kural gereği bilerek ve isteyerek içinden geçemiceğinden yakalamayı seçmesi engellenirmi ???

aynı şekilde kaçış yönünde vortex bulunan bir unite ters yönden gelen bir charge karşı vortexten geçeceğini bilerek flee diyemez gibi geliyor.
Mathias Gençağaç

Öz highlore

Misafir
İletiler: 1,531
Kayıtlı
faq değil yeni edisyon cıkarsınlar...1-1 atıp charge kaçırıyorum..move'u üç adan 12 atıp charge ediyor
The elves are watching