Kule Sakinleri

Savaş Çekici => Kings of War => Konuyu başlatan: tulmir - Mart 20, 2015, 03:44:21 ÖS

Başlık: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: tulmir - Mart 20, 2015, 03:44:21 ÖS
http://manticblog.com/wp-content/uploads/2015/03/KOW-2nd-Ed-WIP5.2.pdf (http://manticblog.com/wp-content/uploads/2015/03/KOW-2nd-Ed-WIP5.2.pdf)
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: Deeyo - Mart 21, 2015, 11:43:22 ÖÖ
ne değişmiş ki?
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: tulmir - Mart 21, 2015, 01:12:33 ÖS
ilk gözüme çarpanlar: yeni ordular var ve magic de artık seçenekler var
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: Deeyo - Mart 22, 2015, 03:23:29 ÖS
Yeni ordular kural degisikligi demek degil ki? Zap cesitliligi zaten vardi sanki....
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: tulmir - Mart 24, 2015, 12:18:00 ÖS
Zap vardı sadece bildiğim kadarıyla, yani sadece damage verebildiğin bir büyü. Şimdi S bonusu veriyorsun, ekstra hareket ettiriyorsun felan gibi güzel şeyler eklemişler. Detaylı okumak lazım bir ara
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: Azactoth - Mart 27, 2015, 06:59:40 ÖS
Oldukça ince bir ayar çekilmiş, özel kurallrdan büyülere, ordu özel kurallarından, ünite statlarına kdar tonla değişiklik var görebildiklerimin heps de iyileştirme yönünde olmuş... açıkçası ben çok beğendim... war machineler gerektiği gibi nerflenmiş... Shooting iyileştirilmiş... Skirmish(nimble) ince ayar görmüş... güzell :D
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: Deeyo - Mart 27, 2015, 09:36:43 ÖS
Cavalrynin ezici üstünlüğü giderilmiş mi?
sanki alakası yokmuş gibi geldi.
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: Azactoth - Mart 28, 2015, 05:47:54 ÖS
Öncelikle iki ayrı Damage modifier var artık, 1. Chr. STR herzaman çalışıyor (Bakınız Ork üniteleri) 2.si Thunderous Charge , başta cavalry olmak üzere charge edince yüksek hasar veren ünitelerde var... Misal Kİngdom of men Knight Thunderous Charge(2) kuralına sahipken Ork Gore Rİders ork olmaktan Crushing Str(1)+Thunderous Charge (1) kuralına sahip,

Thunderous charge kuralı aşağıdaki durumlarda çalışmıyor;

1) Charge edemeyen cavalry artik extra damage bonus Thunderous charge alınamıyor. Oyunda ilk round charge ettin, rakibi waver edemezsen rakibin yaptığı chargelara, counter charge deniliyor... burada önemli olan, Eğer cavalry charge edip düşmanı waver ederse, bir sonraki round kendisi charge almadığı için yine charge edip Thunderous charge kazanabiliyor... Ama açıkçası Horde Spearmen'e yada defended obstacle'a karşıdan girdiğinde cavalrynin şansı yok gibi... yandan ve arkadan girildiğinde durum bambaşka...
2) Spear unitelerine (Phalanx kuralı olan ünitere) Thunderous charge bonusunu alınamıyor.
3) Difficult terrain üzerinden yapılan chargelarda Thunderous charge bonusu alınamıyor...
4) Defended obstacle durumunda Thunderous charge bonusu alınamıyor...


 Hani Thunderous charge kuralı WHFB daki spear ve lance gibin olmus... Yani gayette duzelmis :D Eğer Spearman (Phalanx) değilsen ve açıkta cavalry'e yakalandıysan yine ilk charge da canın çok yanıyor ama daha sonraki turlarda(Waver olmadığın kabulü ile) Thunderous Charge kalktığı için çok efektif olmuyor cavalry bence bir önceki edisyona göre çok daha dengeli olmuş....
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: Deeyo - Mart 29, 2015, 02:06:02 ÖS
Selamlar,
kesin etkisi azalmıştır ama ne kadar dramatik bakmak gerek.
Başlık: Ynt: Beklenen an: 2nd Edition
Gönderen: Azactoth - Mart 29, 2015, 04:04:24 ÖS
Masa üstünde göreceğiz... ancak artık Bir spearman hord'u oldukça sağlan defansif bir ünite haline gelmiş gibi duruyor...