Kule Sakinleri

Savaş Çekici => Warhammer Fantasy Battles => Konuyu başlatan: burock - Ocak 16, 2013, 04:26:10 ÖS

Başlık: WHFB FAQ Update 13 Ocak
Gönderen: burock - Ocak 16, 2013, 04:26:10 ÖS
kural kitabı ve 4 ordu kitabına yeni FAQ gelmiş:

http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940055a_WARHAMMER_RULEBOOK_v1.7_JANUARY13.pdf (http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940055a_WARHAMMER_RULEBOOK_v1.7_JANUARY13.pdf)
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940056a_Daemons_of_Chaos_v1.6_JANUARY13.pdf (http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940056a_Daemons_of_Chaos_v1.6_JANUARY13.pdf)
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940057a_Dwarfs_v1.5_JANUARY13.pdf (http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940057a_Dwarfs_v1.5_JANUARY13.pdf)
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940058a_Empire_v1.1_JANUARY13.pdf (http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940058a_Empire_v1.1_JANUARY13.pdf)
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940059a_Skaven_v1.6_JANUARY13.pdf (http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2940059a_Skaven_v1.6_JANUARY13.pdf)

cücede bişiy yok. sadece steam drill, başarılı arrival zarını reroll ettiremez denmiş.

skaven için uzun zamandır beklenen açıklama gelmiş: plague makinesi ve çana pit of shades atıldığında ne olur sorusu yanıtlanmış. üstteki bebe ayrı zar atıyor. normal, zaten öle oynuyorduk.

kural kitabının faqta dikkatimi çeken şey: bir birlik gönüllü olarak magical vortexin içine giremez, içinden geçemez diyor. bu durumda magical vortex, mobil bir impassable terrain oluyor gibi anladım ben.

budur.
Başlık: Ynt: WHFB FAQ Update 13 Ocak
Gönderen: DNA Maniac - Ocak 16, 2013, 08:47:38 ÖS
Asıl neler kalktı onu bilmek lazım, sarıylada bunlardan vazgeçtik kalktı artık yazsa ne güzel olur halbuse.
Başlık: Ynt: WHFB FAQ Update 13 Ocak
Gönderen: althar amadeous - Ocak 16, 2013, 11:38:21 ÖS
evet içinden isteyerek ve bilerek geçilmiyor. yanlız kaçma durumunda vortexten etkilenip içinden geçile biliyor 1" arkasında duruluyor. şimdi başımıza gelir mi bilmem ama aklıma bir seneryo takıldı. A ordusunun bir grup B ordusunun unitesinden kaçıyor ve vortexten geçiyor. etkilerine katlanıyor. B ordusun yakalaya bilmek için vortexten geçmek zorunda ama kural gereği bilerek ve isteyerek içinden geçemiceğinden yakalamayı seçmesi engellenirmi ???

aynı şekilde kaçış yönünde vortex bulunan bir unite ters yönden gelen bir charge karşı vortexten geçeceğini bilerek flee diyemez gibi geliyor.
Başlık: Ynt: WHFB FAQ Update 13 Ocak
Gönderen: Öz highlore - Ocak 17, 2013, 01:27:58 ÖÖ
faq değil yeni edisyon cıkarsınlar...1-1 atıp charge kaçırıyorum..move'u üç adan 12 atıp charge ediyor