Düzenin orduları, Yıkımın ordularının destek garnizonunu geriye dönme yolunda oyalatılmayı ve düzenin ordularının Bir kolu ise neredeyse tapınağın kapısına kadar farkedilmeden gelmeyi başarmıştı... Düzenin ordularının ısrarcı bir şekilde yaptığı saldırılar sonucu Alev devlerinin büyük bir kısmı yok edilmiş ve savaşta etkileri mümkün olduğunca azaltılmıştı... Düzenin kahramanları Yılan Tanrıyı bu düzlemden sürecek büyük güce neredeyse dokunacak kadar yakın oldukları bu anlarda başladı Evsanevi Kara Alev Tapınağı Savaşları...
Senaryo: Kara Alev Tapınağı
Ordular: Her iki takım da 2000Pstlik 4 ordudan oluşacaktır. Yıkımın ordusuna Alev devini temsil etmek üzere 1 Cygor ilave olacaktır.(Bu model için puan verilmeyecektir) bu model heykelin 6” mesafesine yerleştirilecektir. Bu model savaş alanında olduğu sürece Order tarafı, 1 gelmeyen aktif yanardağ zarını reroll etmek zorundadır.
Yerşekilleri: Her iki kanattaki yeşil masalara 6 şar adet rastgele belirlenmiş yer şekli konulacaktır. Her bir masada bu 6 yer şeklinin en az 3 tanesi masanın kahverengi masaya yakın olan tarafına konulmak zorundadır. Kahverengi masa ise tamamen boş bırakılacak, masanın tam ortasına (Tercihen garden of morr un iskelet heykeli) bir dikit yerleştirilecektir.
Yerleşim: Masa resimdeki gibi konulacak, daha sonra sırası ile bir yıkım, bir düzen ordusuna ait ORDU yerleşecektir. Her iki taraf içinde 2 şer ordu kahverengi masanın bir kısa köşesinden gelecek, diğer iki ordu ise order yerleşme sınırı ve destruction yerleşme sınırı olarak belirtilen yeşil masalardaki alanlara kadar yerleştirilebilecektir (örnek Order'ın yeşil masadaki kahverengi masaya en yakın modeli 12” mesafede, Destruction’ın kahverengi masaya en yakın modeli ise 36” mesafede olacaktır)
Başlayan taraf: Oyuna kimin başlayacağına d6 atılarak karar verilecektir.
Özel Kurallar:Cehennem kayaları: Tapınak girişinin olduğu alan oldukça kırılgan bir zemin ve altındaki lavanın sıcaklığı havada sıcaklık izleri oluşmasına sebep oluyor… Kahverengi masanın tamamı, tüm modeller için Dangerous Terrain sayılacaktır(normal move haricindeki tüm durumlarda test gerektirecektir). Ve Kahverengi masa Üzerinden yapılan her türlü shooting -1 to hit ile yapılacaktır.
Lava: Yüzey kırılgan olduğu için top gülleleri istenilen etkiyi gösterememektedir. Eğer yapılan top atışının ilk menzili kahverengi masa üzerinde bir yere düşer ise, düştüğü noktada bir modele çarpıyorsa o model normal top hasarını (S10 D6 wound) alır, bundan sonra merminin düştüğü yere küçük template konulur ve ikinci artillary dice atılır. Bu zarda gelen rakam, Template in vereceği hasarın S’i olacak ve hasar Flaming hasar olarak kabul edilecektir.
Aktif Yanar Dağ: Her round move fazının başında 1d6 atılır bu zarda 2-5 arası gelirse herhangi bir problem olmaz ancak eğer atılan zar 1 gelir ise, Heykelin üzerine (masanın ortasına) küçük template konulur kimin roundu ise karşı takım (order yada destruction) bir yön gösterir ve artillary dice atar… Template gösterilen yönde atılan değerin çarpı 3” kadar götürülür. Bu template altında kalan herkes flaming (nonmagical) S10 Multiplewound d3 hasar alır. Missfire atılırsa yanardağ o round patlamaz…
Mezarı Tutmak: Her Round sonunda heykelin 6” çevresinde olan ve düşmanla savaşmayan, standardı olan ve min 2 rank sahibi ünite kendi tarafına 1 Araştırma puanı kazandırır.
Oyunun Süresi: Oyun 6. Roundun sonunda 4+ ya, 7. Roundun sonunda 3+ yada 8. Roundun sonunda otomatikman bitecektir.
Galibiyet Şartları: Oyun bittiğinde her iki taraf için 1d6 atılır ve o ana kadar toplanmış araştırma puanları bu rakama eklenir. Büyük olan taraf oyunu kazanır. Eşitlik durumunda maç berabere bitmiş sayılır.
Haydi bakalım… Bu sefer ben olamıyorum… Bir sonrakine umarım… Hepinize iyi eğlenceler…