Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: KARA ALEV TAPINAĞI  (Okunma sayısı 7785 defa)

Azactoth

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
KARA ALEV TAPINAĞI
« : Şubat 11, 2012, 02:43:12 ÖS »
Düzenin orduları, Yıkımın ordularının destek garnizonunu geriye dönme yolunda oyalatılmayı ve düzenin ordularının Bir kolu ise neredeyse tapınağın kapısına kadar farkedilmeden gelmeyi başarmıştı... Düzenin ordularının ısrarcı bir şekilde yaptığı saldırılar sonucu Alev devlerinin büyük bir kısmı yok edilmiş ve savaşta etkileri mümkün olduğunca azaltılmıştı... Düzenin kahramanları Yılan Tanrıyı bu düzlemden sürecek büyük güce neredeyse dokunacak kadar yakın oldukları bu anlarda başladı Evsanevi Kara Alev Tapınağı Savaşları...



Senaryo: Kara Alev Tapınağı

Ordular: Her iki takım da 2000Pstlik 4 ordudan oluşacaktır. Yıkımın ordusuna Alev devini temsil etmek üzere 1 Cygor ilave olacaktır.(Bu model için puan verilmeyecektir) bu model heykelin 6” mesafesine yerleştirilecektir. Bu model savaş alanında olduğu sürece Order tarafı, 1 gelmeyen  aktif yanardağ zarını reroll etmek zorundadır.

Yerşekilleri: Her iki kanattaki yeşil masalara 6 şar adet rastgele belirlenmiş yer şekli konulacaktır. Her bir masada bu 6 yer şeklinin en az 3 tanesi masanın kahverengi masaya yakın olan tarafına konulmak zorundadır. Kahverengi masa ise tamamen boş bırakılacak, masanın tam ortasına (Tercihen garden of morr  un iskelet heykeli) bir dikit yerleştirilecektir.

Yerleşim: Masa resimdeki gibi konulacak, daha sonra sırası ile bir yıkım, bir düzen ordusuna ait ORDU yerleşecektir. Her iki taraf içinde 2 şer ordu kahverengi masanın bir kısa köşesinden gelecek, diğer iki ordu ise order yerleşme sınırı ve destruction yerleşme sınırı olarak belirtilen yeşil masalardaki alanlara kadar yerleştirilebilecektir (örnek Order'ın yeşil masadaki kahverengi masaya en yakın modeli 12” mesafede, Destruction’ın kahverengi masaya en yakın modeli ise 36” mesafede olacaktır)

Başlayan taraf: Oyuna kimin başlayacağına  d6 atılarak karar verilecektir.

Özel Kurallar:

Cehennem kayaları: Tapınak girişinin olduğu alan oldukça kırılgan bir zemin ve altındaki lavanın sıcaklığı havada sıcaklık izleri oluşmasına sebep oluyor… Kahverengi masanın tamamı, tüm modeller için Dangerous Terrain sayılacaktır(normal move haricindeki tüm durumlarda test gerektirecektir). Ve Kahverengi masa Üzerinden yapılan her türlü shooting -1 to hit ile yapılacaktır.

Lava: Yüzey kırılgan olduğu için top gülleleri istenilen etkiyi gösterememektedir. Eğer yapılan top atışının ilk menzili kahverengi masa üzerinde bir yere düşer ise, düştüğü noktada bir modele çarpıyorsa o model normal top hasarını (S10 D6 wound) alır, bundan sonra merminin düştüğü yere küçük template konulur ve ikinci artillary dice atılır. Bu zarda gelen rakam, Template in vereceği hasarın S’i olacak ve hasar Flaming hasar olarak kabul edilecektir.

 Aktif Yanar Dağ: Her round move fazının başında 1d6 atılır bu zarda 2-5 arası gelirse herhangi bir problem olmaz ancak eğer atılan zar 1 gelir ise, Heykelin üzerine (masanın ortasına) küçük template konulur kimin roundu ise karşı takım (order yada destruction) bir yön gösterir ve artillary dice atar… Template gösterilen yönde atılan değerin çarpı 3” kadar götürülür. Bu template altında kalan herkes flaming (nonmagical) S10 Multiplewound d3 hasar alır. Missfire atılırsa yanardağ o round patlamaz…

Mezarı Tutmak: Her Round sonunda heykelin 6” çevresinde olan ve düşmanla savaşmayan,  standardı olan ve min 2 rank sahibi ünite kendi tarafına 1 Araştırma puanı kazandırır.

Oyunun Süresi: Oyun 6. Roundun sonunda 4+ ya, 7. Roundun sonunda 3+ yada 8. Roundun sonunda otomatikman bitecektir.

Galibiyet Şartları: Oyun bittiğinde her iki taraf için 1d6 atılır ve o ana kadar toplanmış araştırma puanları bu rakama eklenir. Büyük olan taraf oyunu kazanır. Eşitlik durumunda maç berabere bitmiş sayılır.


 Haydi bakalım… Bu sefer ben olamıyorum… Bir sonrakine umarım… Hepinize iyi eğlenceler…

Deeyo

  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #1 : Şubat 11, 2012, 03:35:02 ÖS »
Merhaba

1) bir tarafta 4 ordu olacak bir terslik olmazsa
Bu durumda, 2 ordu yeşil masalara
2'şer ordu kahverengi masaların kısa kenarlarına yerleşecek doğru mu?
ne kadara yerleşecek?

2000 puan iki ordu'nun oraya sığması için biraz kalabalık olabilir de....

2) Yeşil masalara konan terrainler random özellikli (büyülü vb.) mi?

3) Kombatta olmayan her 2 renkli  ve bayraklı ünite 1 puan mı alıyor? Skirmisherların durumu nedir?

4) Yanardağ 6 atarsak ne yapıyor?

5) Büyüleri nasıl yapacağız? Geçen seferki 3 aşağı 5 yukarı işe yaramıştı

6) Scoutlar da farlı bir sistem yok sanırım

7) Cehennem kayaları: normal move'un içinde march var mı?



« Son Düzenleme: Şubat 11, 2012, 03:46:48 ÖS Gönderen: Deeyo »
dey layt com and me wan go hom...


burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #2 : Şubat 11, 2012, 06:37:50 ÖS »
arkadaşlar yarın 11'de toplanıyoruz değil mi?
War, war never changes...

Deeyo

  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #3 : Şubat 11, 2012, 06:44:39 ÖS »
ben öyle yapacağım
dey layt com and me wan go hom...


Azactoth

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #4 : Şubat 11, 2012, 06:50:18 ÖS »
Merhaba

1) bir tarafta 4 ordu olacak bir terslik olmazsa
Bu durumda, 2 ordu yeşil masalara
2'şer ordu kahverengi masaların kısa kenarlarına yerleşecek doğru mu?
ne kadara yerleşecek?

2000 puan iki ordu'nun oraya sığması için biraz kalabalık olabilir de....

2) Yeşil masalara konan terrainler random özellikli (büyülü vb.) mi?

3) Kombatta olmayan her 2 renkli  ve bayraklı ünite 1 puan mı alıyor? Skirmisherların durumu nedir?

4) Yanardağ 6 atarsak ne yapıyor?

5) Büyüleri nasıl yapacağız? Geçen seferki 3 aşağı 5 yukarı işe yaramıştı

6) Scoutlar da farlı bir sistem yok sanırım

7) Cehennem kayaları: normal move'un içinde march var mı?


1) Göstermemişim benim hatam, kahverengi masa için masa kenarından 18" mesafeye yerleşilecek eğer sığmayan modeller olursa bunlar rezervde kalabilir ve bir sonraki round herhangi br zar atılmadan kndi masa kenarlarından kaçan üniteyi kovalayıp dışarı çıkmış üniteler gibi oyuna girecekler (lütfen çakallık yapıp 50 kişilik üniteyi 1e 50 dizerek girmeye çalışmayalım (normal moveları yetersiz kalan üniteler savaş alanına giremez))

2)Evet tüm terrainler random atılacak(toplam 12 terrain) ve terrainler yerlştirilirken sıra ile bir order bir destruction istediği herhangi br terraini alıp istediği herhangi bir yeşil masaya yerleştirebilir burada tek sınır bir masada 6 dan fazla ve o masanın kahverengi masaya yakın yarsında 3 ten az terrain olmaması şartı var...

3) evet doğrudur 6" içerisinde modeli olan ve yazdığım kurallara uyan her bir ünite için 1 araştırma puanı alınır... Skirmisher üniteler kendileri rankleri olmadığından araştırma puanı alamaz ancak alabilecek üniteleri close combatte tutarak onları puan almasını engelleyebililer...

4) yanardağ zarında 1 atılmadığı sürece hiç bir şey olmuyor... (eğer alev devi yaşıyor ise order için bu zar iki kere atılıyor bu arada yukarıda yazmayı unutmuşum ama ateş devi tüm flaming saldırılara 4+ ward save sahibi)

5) Geçen seferki gibi her ordunun bir prensip düşmanı olacak ve herkes kendi prensip düşmanının attığı zarın büyüğünü dispell zarı olarak kullanacak... Herkesin dispell ve casting pool'u birbirinden ayrı, Dwarflar yanlarında büyü kullanan dostları olduğu için beleş 2 dispell zarlarını almıyorlar... Her isteyen kendi poolunu kullanarak istediği herhangi bir büyüyü dispell etmeye çalışabilir... friendly models aynı takımdan olan tüm modelleri kapsar vs..vs...

6)scoutlar  sadece kendi masalarına yerleşebilir ve hiç bir şartta, heykele 12"ten yakına yerleşemezler... fast cavalry free move ile aynı şekilde 12"ten yakınına giremez... (Yani lütfen biz dwarf olarak mağmaların arasından gidip o tapınağın girişinde saklaıyorduk zaten demiyelim ;D )

7) Normal move : bldiğimiz sevdiğimiz move karakteristiği kadar ilerlemee yarıyan move geri kalan her şey için (March dahil) Cehennem kayaları ;) ;D ;D ;D

althar amadeous

  • İleti: 1074
  • Grimgar Nadir Keski
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #5 : Şubat 11, 2012, 10:14:55 ÖS »
Ucan zerzavatlar (harpy,jabber,gyro,ucan doombull :P) move olayindan etkilencekmi hani scout olarak madem kendi tarafimizda cikiyom bari dwarf var empire bi top alalim yoksa top manyagi yapacaklar bilemedim Omur bilah top atisi yemek kolay degil
« Son Düzenleme: Şubat 11, 2012, 10:21:19 ÖS Gönderen: althar amadeous »
Beastmen - 5000 pts
Space Orcs - 3100 pts
Gothic Chaos - 1000pts
BB-Orc team - Dwarf team
Stompa - Looted Shadow Sword

blackwinter

  • İleti: 1627
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #6 : Şubat 11, 2012, 11:03:38 ÖS »
arkadaşlar yarın 11'de toplanıyoruz değil mi?
11 de ordayim
Sigismund replied.'"Are we going to scrap about it now. Argue which Legion is the toughest?
The answer always is, the Wolves of Fenris" Torgadon put in "because there clinically insane."
-1st captain of the imperial fists and Captain of the 2nd Company of the luna wolves.
"Horus Rising"

althar amadeous

  • İleti: 1074
  • Grimgar Nadir Keski
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #7 : Şubat 11, 2012, 11:14:40 ÖS »
Bende 11 de ordayin
Beastmen - 5000 pts
Space Orcs - 3100 pts
Gothic Chaos - 1000pts
BB-Orc team - Dwarf team
Stompa - Looted Shadow Sword

Ruhi

  • İleti: 5825
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #8 : Şubat 11, 2012, 11:26:30 ÖS »
Okay..
A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way.

- Mark Twain

Azactoth

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #9 : Şubat 11, 2012, 11:59:48 ÖS »
Ucan zerzavatlar (harpy,jabber,gyro,ucan doombull :P) move olayindan etkilencekmi hani scout olarak madem kendi tarafimizda cikiyom bari dwarf var empire bi top alalim yoksa top manyagi yapacaklar bilemedim Omur bilah top atisi yemek kolay degil

Uçan modeller dangerous terrain den etkileniyor, scoutlar da düşmandan ve ortadaki heykelden 12" mesafeye yerleşebiliyorlar.... Tabiki kendi masalarında oldukları sürece...

blackwinter

  • İleti: 1627
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #10 : Şubat 12, 2012, 12:08:03 ÖÖ »
Ucan zerzavatlar (harpy,jabber,gyro,ucan doombull :P) move olayindan etkilencekmi hani scout olarak madem kendi tarafimizda cikiyom bari dwarf var empire bi top alalim yoksa top manyagi yapacaklar bilemedim Omur bilah top atisi yemek kolay degil

Uçan modeller dangerous terrain den etkileniyor, scoutlar da düşmandan ve ortadaki heykelden 12" mesafeye yerleşebiliyorlar.... Tabiki kendi masalarında oldukları sürece...

 Bu cok agir oldu iste.
Sigismund replied.'"Are we going to scrap about it now. Argue which Legion is the toughest?
The answer always is, the Wolves of Fenris" Torgadon put in "because there clinically insane."
-1st captain of the imperial fists and Captain of the 2nd Company of the luna wolves.
"Horus Rising"

vace

  • Üye
  • İleti: 1706
  • My will be done!
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #11 : Şubat 12, 2012, 01:32:45 ÖÖ »
12 gibi gelebilirim... ORDER ORDER diye baarcam ;D
Tomb Kings
2189+

Deeyo

  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #12 : Şubat 12, 2012, 10:04:28 ÖÖ »
cüceler geçen sefer +2 dispel bonusunu almıştı söyleyeyim dedim.
Büyü turunun yapısından dolayı alabiliyorlar diye konuşmuştuk...
dey layt com and me wan go hom...


Deeyo

  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #13 : Şubat 12, 2012, 10:12:06 ÖÖ »
20 dakka içinde oradayım
dey layt com and me wan go hom...


vace

  • Üye
  • İleti: 1706
  • My will be done!
Ynt: KARA ALEV TAPINAĞI
« Yanıtla #14 : Şubat 12, 2012, 08:20:10 ÖS »
12 gibi gelebilirim... ORDER ORDER diye baarcam ;D

Bunu yeterince yaptım sanırım. ;D ;D ;D
Tomb Kings
2189+