Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: ALEV ADASININ LANETİ 2.HAFTA  (Okunma sayısı 3326 defa)

Azactoth

  • Moderator
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
ALEV ADASININ LANETİ 2.HAFTA
« : Ocak 06, 2012, 11:11:19 ÖS »


Cephe 1 (Umutsuz direniş):

Düzenin birlikleri yıkımın ordularına kurdukları tuzaklarda başarılı olamadı… Vahşi Hayvan adamların etkin oldukları çatışmalardan galip çıkan yıkımın orduları adanın güneyine doğru kuvvetlerini birleştirmeyi başardı.  Artık Düzenin adanın güneyinden de çıkartma yaptığı yıkımın generallerince biliniyor. Pusu yapmaya çalışırken yakalanan düzenin askerlerinin sorgulanmasından çıkartma merkezinin yeri öğrenildi… Düzenin bu üstüne doğru birleşmiş güçlü yıkım ordusu ilerlemeye başladı… Düzenin orduları hala pusu yapmak için ayrılmış durumda olduklarından merkezlerine doğru ilerleyen Düşman ordusunu tek başlarına durdurmaları mümkün değil, bununla birlikte düşmanın ilerleyişini yeterince yavaşlatmayı başarabilirlerse,  pusu için ayrılmış ordular güney çıkartma üstünde toplanıp, düşmanı karşılayabilir aksi takdirde Güney çıkartma üssünün kaybedilmesi dahi söz konusu olabilir.

Senaryo: Umutsuz direniş

Yerleşim: Standart battleline dizilimi. Önce Düzen tarafı dizilir. Sonra yıkım dizilir ve savaşa yıkım başlar.

Ordular: Her iki ordu da aynı puana sahip olacaktır.

Özel Kurallar:

Durdurulamaz saldırı: Toplanan yıkım ordusunun gücü tek bir pusu birliği için o kadar fazladır ki sonuç kaçınılmazdır. Yok edilen her destruction birliği bir sonraki yıkım turunun başında kendi yerleşim alanına bir önceki tur düşmanı kovalayıp çıkmış gibi oyuna tekrar girer. Monsterlar ve Karakterler bu kurala tabi değildir.

Hattı tutmak: Savaş tüm düzen birlikleri savaş alanından kaçana yada yok olana kadar devam eder. Herhangi bir düzen turu sonunda savaş alanında hiç düzen modeli kalmadıysa savaş bitmiş kabul edilecektir. Savaşın bittiği tur oyunun sonucunu belirler. Eğer savaş 5 ya da daha az turda biter ise, savaşı yıkım kazanır. Eğer 6-8 turlar arası biter ise sonuç beraberliktir, eğer düzen ordusu 9. Tura kadar dayanabilirse savaşı düzen kazanır.

2.Cephe Karşı saldırı:

Adanın Güney doğusuna yapılan çıkartmalar başarılı oldu. Özellikle imparatorluk ve Cücelerin başını çektiği çıkartmada, çıkartma alanı emniyet altına alınıp, daha sonradan gelecek olan gemiler için korunaklı bir liman elde edildi. Şimdi Tapınağın bulunduğu dağların merkezine inen geçitlerin ele geçirilmesi ve bu sayede tapınak bölgesine güney batıdan gelecek olan orduların yolunun açılması gerekiyor. Mağra girişlerinin yakınına bir öncü karakol kuruldu şimdi önemli olan bu karakol düşürülmeden mağra girişlerini ele geçirebilmek.

Senaryo: Modifiye Blood And Glory

Özel kurallar: taraf seçme zarı atıldıktan sonra tarafı seçen oyuncu ile başlamak şartıyla,  her iki ordununda deployment zone'u içine,  birbirlerinden ve kısa masa kenarlarından en az 12" uzakta olmak şartıyla, birer birer 4 er adet sancak koyulur...(A oyuncusu ilk başladı, kendi deployment zonun içinde ilk dayanma noktasını koydu, bonra b oyuncusu kendi deployment zonu içine bir dayanma noktası koydu , tüm bayraklar yerleştirilinceye kadar bu şekilde sırayla birer birer dayanma noktalarını koydular) Bu noktalar o savaşın dayanma noktalarıdır(Blood and gloryde olduğu üzere ordudaki bayrak sayısının bir önemi yok her iki tarafında 4 sancak , genaral(+2) varsa Bsb(+1) puanı var... Her oyuncu turunun sonunda, bir bayrağın 6" çevresinde düşman ünitesi varsa ve aynı bayrağın 6" mesafesinde dost ünite yok ise, o bayrak düşmüş kabul edilir... Kendi roundu sonunda Sancak puanı 3 yada daha düşük olan oyunu oyunu kaybeder...

3.Cephe Valerian Ormanı:

Bölgedeki tepeleri kendilerine saldırı alanı olarak kullanan ateş devlerinin Adanın yerlisi olan Orman Elflerinin de yardımıyla siperlerinden sökülüp bir kısmının da öldürülmesiyle Beyaz  Rüzgar çıkartması başarıyla sonuçlandırıldı… Kuzey garnizonunun kurulmasıyla birlikte, çevreye gönderilen gözcülerden gelen haberler Ateş Devlerinin Yıkımın orduları ile iş birliği yapmakta olduklarını doğruladı. Gözcüler Ateş devlerinin yurtlarının Güneydeki ateş nehrinin kenarında olduğunu onayladılar… Yıkımın ordularının tapınak savunmasında Ateş devlerinden yaralanmalarını engellemek için ateş devlerinin üstünün yok edilmesi şart… Ateş devlerinin yurduna yapılan sefer sırasında Valerian Ormanı içinde yıkımın orduları ile sıcak temas sağlandı görülen o ki yıkım müttefiklerini koruyor…

Senaryo: Battleline
Özel Kurallar:
Orman Savaşı: Atılan terrainlerin yarısı (round down) mysterius forest olarak kullanılacak, geri kalanlar normal olarak atılacaktır. Wood elf bu savaşa ekstra orman getirmeyecektir.

Haydi bakalım 2. Hafta yarın (07.01.2012) itibariyle başlıyor... Hepimize iyi eğlenceler...
« Son Düzenleme: Ocak 17, 2012, 10:34:51 ÖS Gönderen: Deeyo »