Kule Sakinleri

Savaş Çekici => Arşiv => League ve Campana => Warhammer Fantasy Battles => Alev Adasının Laneti => Konuyu başlatan: Azactoth - Aralık 26, 2011, 01:20:07 ÖÖ

Başlık: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 26, 2011, 01:20:07 ÖÖ
Karakov ve Altın Kapını düşmesi karanlık bir çağı başlattı... Binlerce yıldır karanlık ve ışık arasındaki savaş karanlığın Lehine dönmüş ve düzenin insanları içine düştükleri bu umutsuz duruma çağreler aramaktalardı. Eskiden Kuzeyin en Güçlü şehirlerinden biri olan Altın Şehir artık kabuslar ve karabasanlar diyarının bir parçası olmuş ve gücü doruğa ulaşmış Yılan Tanrının Avatarına yuva olmuştu... Bir zamanların ışık getiren Altın Şehri kendilerine üst edinen kuzeli yağmacılar kıtanın kuzeyinde istedikleri gibi at koşturabilir hale gelmişlerdi... Güneyin insanlarının güvende olabilmesinin tek yolu Altın Şehrin tekrar ışığın hizmetkarlarının eline geçirilmesi... Tabiki bu söylenildiği kadar kolay bir şey değil... Karanlık Yılan Tanrını Avatarı hala Altın şehirde çöreklenmiş durumda... Onun Altın şehirde yuvalandığı sürece güneyin insanlarının sonuda oldukça yakın... Lakin bir yolu bulunup bu karanlık yaratık geldiği boyuta geri sürülebilir ise,Altın şehrin geri alınması için bir şans olabilir... Bunun bilincinde olan Işığın seçilmişleri bu yaratığı kendi düzlemlerinden sürmek için ne yapabileceklerini araştırdlar... Efsaneler bir adada bulunan bir tapınaktan bahseder... O tapınağın içinde Ateşin Bekçiliğinde bir güç taşı vardır... Binlerce yıldır bir volkanın kalbinde onun gücünü tutmaktadır... Yılan Tanrının Avatarının bu dünyadaki saltanatını sona erdirmenin tek yolu bu taşı bulmak ve onu bulunduğu yerden çıkarmaya çalışmaktır... Işığın savaşçıları kalplerinde bir umutla bu artifact'ı aramaya çıkarlar, fakat bilmedikleri şey Karanlığın uşaklarının da aynı Taşın peşinde olduklarıdır...

(http://i256.photobucket.com/albums/hh178/azactoth/kumpanya1hafta.jpg)

1.Cephe: Ay Işığı Korusu
 Ay ışığı Korusuna çıkartma yapan Işığın Seçilmişleri Adanın içlerine doğru ilerlemeye başlarken, karanlığın ordularına ait bir gruba rastlar... Yıkım orduları sayıca kendilerinden daha fazla olsa da, yapılacak iyi bir pusunun adadaki Karanlık gürühun ordularına ciddi bir hasar vereceği aşikar...
 
Senaryo: Woodland Ambush
Özel kurallar:
Ambush: Masanın ortasında 12" genişliğinde bir alana, destruction ordusu yüzleri herhangi bir uzun masa kenarına bakacak şekilde tüm ordusunu yerleştirir. Destruction ordusu 2500Pst, order ordusu 1500pst. lık olacaktır. Destruction ordusunda max 1 adet scout ünitesi olabilir ve bu ünite normal scout kurallarına göre yerleştirilecektir(ordunun vanguard'ı). Order ordusu ise scoutlar yerleştirilmeden önce en yakındaki destruction modelinde 24" mesafede olacak şekilde masanın istediği yerine yerleşebilir. Oyuna ilk Order tarafı başlar.

Orman Saldırısı: Atılacak terrainlerden yarısı (round up) Mysterious Forest olarak kullanılacak geri kalan terrainler normal tablodan atılacaktır.(wood elfler bu senaryoda extra orman getiremez)

Ani Baskın: Destruction tarafı habersiz yakalandığından, Savaşın ilk iki turu tüm üniteler Ld' değerleri 2 daha az gibi oynayacaklardır. Ayrıca Destruction tarafından panic yada terror testini kaçırıp kaçan her ünite extra 100VP vermiş sayılacaktır.

Savaş 6 tur oynanacak ve  VP normal olarak hesaplanacaktır,(bakınız ani baskın)

2. Cephe:Kara Tepe Çıkartması:
Karanlığın uşakları Düzenin ordularının gemilerinden önce karaya ulaşmış durumda... cephelerini düzenli bir hale getirmiş ve Karaya çıkan askerleri karşılamaya hazırlar, Düzen tarafında ise gemilerin hangi sıra ile sahile çıkacağı belli değil...

Senaryo:  Battle line

Özel Kurallar: Destruction tüm ordusunu yerleştirir, daha sonra Order orduları Dawn Attack Senaryosunda olduğu gibi her üniteleri gelmeden önce bir zar atar ve gelen zara göre yerleşirler. Savaşın başında order tarafı bir 6lık zar atar eğer 6 atarsa savaşa order tarafı başlar aksi taktirde ilk tur destruction tarafına aittir.

3. Cephe:Beyaz Rüzgar Tepesi savaşı:
 Order'ın orduları adada çıkamaya uygun bir yer aralarken başlarına yana kayalar düşmeye başladı... Tepelerin üstündeki devler ellerinde yanan kayalar ile gemileri batırmaya çalışıyorlar... Önden geçmiş olan güvendeki bir kaç gemiden karaya yapılan an çıkartma ile yaratıklara arkadan bir saldırı yapılması gerekiyor ne varki karaya inen ışığın savaşçıları gitmek zorunda oldukları tepenin yolunda onları bekleyen Yıkımın savaşçılarını görüyorlar...

Senaryo: Battle Line

Özel Kurallar: Yok

Haydi bakalım yeni kumpanyamız hepimize hayırlı olsun, ve hepimize iyi eğlenceler...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: DNA Maniac - Aralık 26, 2011, 08:51:53 ÖÖ
Oh süper! eline sağlık abi!
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Aralık 26, 2011, 09:41:18 ÖÖ
1. senaryoda
Alıntı
Ayrıca Destruction tarafından panic yada terror testini kaçırıp kaçan her ünite extra 100VP vermiş sayılacaktır.
demişsin 100 VP'yi kaçtığı an mı alıyoruz? yoksa illa masanın dışına çıkması gerekiyor mu?
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 26, 2011, 09:54:36 ÖÖ
1. senaryoda
Alıntı
Ayrıca Destruction tarafından panic yada terror testini kaçırıp kaçan her ünite extra 100VP vermiş sayılacaktır.
demişsin 100 VP'yi kaçtığı an mı alıyoruz? yoksa illa masanın dışına çıkması gerekiyor mu?

Kaçırdığı her panic ve terror test için 100VP (tabiki Bsb reroll'undan sonra...)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: blackwinter - Aralık 26, 2011, 10:06:43 ÖÖ
abi cok guzel olmus. Su dunyayi yerle bir etme vakti gelmisti artik.
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Aralık 26, 2011, 10:27:54 ÖÖ
Abi çok acayip bir şey söyleyeceğim 1. senaryoyla ilgili

Destruction masanın ortasındaki enlemesine 12"'lik bir hatta dizilecek. Order'da en yakın düşman ünitesinden
Eğer destruction skaven'se order dizilemeyebilir :D....
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 26, 2011, 10:32:21 ÖÖ
OOXXXXDDDDXXXXOO
OOXXXXDDDDXXXXOO
OOXXXXDDDDXXXXOO48"
OOXXXXDDDDXXXXOO
OOXXXXDDDDXXXXOO
      72"

O=Order deployment
D= Destruction Deployment

sanırım bu daha açıklayıcı olmuştur...Destruction tam ortaya yerleştiğinden, ger iki tarafta da en az 6" deployment zone kalıyor Order için... tabi eğer model sayısı daha az olan bir destruction ordusu ile savaşılıyorsa, 61 ten daha içeri deploy olma şansı dahi olabilir ;)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: vace - Aralık 26, 2011, 11:02:10 ÖÖ
Nötür bi taraf seçip ordan devam sanırım... Ben gene ordera geçerim ora az...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 26, 2011, 11:06:00 ÖÖ
Nötür bi taraf seçip ordan devam sanırım... Ben gene ordera geçerim ora az...
Aynen... :)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Ruhi - Aralık 26, 2011, 11:07:38 ÖÖ
Bende bizim çocuklarla bir çıkartma yaparım adaya diyorum. Malum şehir falan düşmüş. Ayıp.. Heh.

NOT: Deniz, mortar getirsene birkaç tane daha.. Hehe.
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Aralık 26, 2011, 11:18:25 ÖÖ
Tamam boylamasınaymış :D
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 26, 2011, 11:21:47 ÖÖ
Bende bizim çocuklarla bir çıkartma yaparım adaya diyorum. Malum şehir falan düşmüş. Ayıp.. Heh.

NOT: Deniz, mortar getirsene birkaç tane daha.. Hehe.
Güsel.. Güsell... :) Wellcome back...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: vace - Aralık 26, 2011, 09:55:20 ÖS
Bende bizim çocuklarla bir çıkartma yaparım adaya diyorum. Malum şehir falan düşmüş. Ayıp.. Heh.

NOT: Deniz, mortar getirsene birkaç tane daha.. Hehe.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...... O_o o_O :O

İlk senaryo için olaki 2500'lük adam bir araya dizildi ben 24 inç soluna dizilebilir miyim(aşağıdaki gibi)? Ve adam yüzünü hep bi tarafa baktı ben de tam tersine dizildim olur herhalde... General'in Ld'si de düşüyor herhalde?

OOXXXXOOOOXXXXOO
OOXXXXXXXXXXXXOO
OOXXXXXXXXXXXXOO48"
OOXXXXDDDDXXXXOO
OOXXXXDXXDXXXXOO
      72"
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: althar amadeous - Aralık 26, 2011, 10:07:13 ÖS
evet ilk görevde beastmen oyuncusu olarak asmbush yapa biliyormuyum ?

bide ilk haftayı yılın ilk haftasınıda ekleyip iki hafta yapalım mı ? yılbaşı felan olunca hafta sonu yalan oluyoda :)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: blackwinter - Aralık 26, 2011, 10:14:31 ÖS


bide ilk haftayı yılın ilk haftasınıda ekleyip iki hafta yapalım mı ? yılbaşı felan olunca hafta sonu yalan oluyoda :)

Buna cok katiliyorum...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: sargon - Aralık 26, 2011, 10:19:55 ÖS
Bende bizim çocuklarla bir çıkartma yaparım adaya diyorum. Malum şehir falan düşmüş. Ayıp.. Heh.

NOT: Deniz, mortar getirsene birkaç tane daha.. Hehe.


Altdorf, Stirland'tan muhimmat ve silah yardımı istedi demek.

Unutmam bunu.
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 26, 2011, 10:43:18 ÖS
Bende bizim çocuklarla bir çıkartma yaparım adaya diyorum. Malum şehir falan düşmüş. Ayıp.. Heh.

NOT: Deniz, mortar getirsene birkaç tane daha.. Hehe.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...... O_o o_O :O

İlk senaryo için olaki 2500'lük adam bir araya dizildi ben 24 inç soluna dizilebilir miyim(aşağıdaki gibi)? Ve adam yüzünü hep bi tarafa baktı ben de tam tersine dizildim olur herhalde... General'in Ld'si de düşüyor herhalde?

OOXXXXOOOOXXXXOO
OOXXXXXXXXXXXXOO
OOXXXXXXXXXXXXOO48"
OOXXXXDDDDXXXXOO
OOXXXXDXXDXXXXOO
      72"

evet bu olabilir... ve elbette generalinde Ldsi-2 oluyor.. hani Adamlar adanın bu kesiminde düşmanla karşılaşmayı ummuyorlar sayıca kalabalıklar ama ilk kayıpları vermeye başlayınca kimse generali dinleyecek halde olmuyor...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 26, 2011, 10:43:59 ÖS


bide ilk haftayı yılın ilk haftasınıda ekleyip iki hafta yapalım mı ? yılbaşı felan olunca hafta sonu yalan oluyoda :)

Buna cok katiliyorum...
Tamamen aynı fikirdeyim :)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Aralık 27, 2011, 11:04:23 ÖÖ
Valla ilk senaryoyu oynamak istiyorum az puan ve panik reaksiyonu yaratmanın bu edisyonda zor olmasının getirdiği zorluklar gözümde büyümüyor ancak bir sürü orman olması cücelerin bu senaryoyu oynamasını zorlaştırıyor :D geçen wood elf oyunundan dilim yandı :D. Bakalım birisi çıkarsa oyun oynamak isityorum bu akşam
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Aralık 27, 2011, 11:36:32 ÖÖ
ÖZgün ile anlaştık bir akşama kapışacağız
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 27, 2011, 12:08:11 ÖS
Valla ilk senaryoyu oynamak istiyorum az puan ve panik reaksiyonu yaratmanın bu edisyonda zor olmasının getirdiği zorluklar gözümde büyümüyor ancak bir sürü orman olması cücelerin bu senaryoyu oynamasını zorlaştırıyor :D geçen wood elf oyunundan dilim yandı :D. Bakalım birisi çıkarsa oyun oynamak isityorum bu akşam

İlk iki round -2 Ld oldukça başarılı modifier ama sonrası için tabiki durum daha da zor...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: blackwinter - Aralık 27, 2011, 03:58:31 ÖS
Valla ilk senaryoyu oynamak istiyorum az puan ve panik reaksiyonu yaratmanın bu edisyonda zor olmasının getirdiği zorluklar gözümde büyümüyor ancak bir sürü orman olması cücelerin bu senaryoyu oynamasını zorlaştırıyor :D geçen wood elf oyunundan dilim yandı :D. Bakalım birisi çıkarsa oyun oynamak isityorum bu akşam

İlk iki round -2 Ld oldukça başarılı modifier ama sonrası için tabiki durum daha da zor...
[/quote.]
Aliriz +1 ld veren bayragi yakariz ormanlari.
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Aralık 27, 2011, 04:03:49 ÖS
Beastmen Ambush ünitesi kullanamıyor... Hani Ambush'u yemiş olan beastmen zaten ;)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: althar amadeous - Aralık 27, 2011, 05:26:33 ÖS


olmaz olamaz olmamalı beastmen ambush yiyemez yedirmem nolamaz hayır hayır :P ve beastmen genareli sıyırır :D

hehe bi kezde biz pusu yiyelem dimi :)


DP:aslında hep bizim ormanlarda kayıp beastmenlerimiz oluyo bazı oyunları hiç unutmuyom 5 tur gelmeyen bi gor vardı o el de gelmeseydi bide puanını veriyodu hani böyle kayıp unitelerim var :) bazen diğer maçtada çıkıp gele biliyo lar :P
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Aralık 27, 2011, 05:35:02 ÖS
Valla ilk senaryoyu oynamak istiyorum az puan ve panik reaksiyonu yaratmanın bu edisyonda zor olmasının getirdiği zorluklar gözümde büyümüyor ancak bir sürü orman olması cücelerin bu senaryoyu oynamasını zorlaştırıyor :D geçen wood elf oyunundan dilim yandı :D. Bakalım birisi çıkarsa oyun oynamak isityorum bu akşam

İlk iki round -2 Ld oldukça başarılı modifier ama sonrası için tabiki durum daha da zor...
[/quote.]
Aliriz +1 ld veren bayragi yakariz ormanlari.
ver Khorne markı ver slaanesh markı
ver yansın
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: vace - Aralık 27, 2011, 07:28:18 ÖS
-2 Ld ile 2 turn IR Light of Death atsam ne kadar zarar veririm acaba ;D

Sonra toz duman oluruz o ayrı ;D
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Aralık 28, 2011, 09:38:08 ÖÖ
abi bir sürü okçu iskelet kasket skorpion felan acayip iş yapar bu senaryoda ben diyorum wood elf çıkmalı bu sahaya diye ama sen de iş yaparsın :D
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: vace - Aralık 28, 2011, 10:06:18 ÖÖ
Tabii ki WE savaşı ama ses yok Baran'dan? Ama benim şartları zorlamam lazım dediğim gibi en erken 15 Ocak...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: stalth - Aralık 28, 2011, 11:22:34 ÖS
okul, final haftası geliyor falan.. yarın belki uğrayabilicem kuleye ama o da yarına kadar belli olmayacak gibi
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Ruhi - Ocak 03, 2012, 10:09:32 ÖÖ
Bende bizim çocuklarla bir çıkartma yaparım adaya diyorum. Malum şehir falan düşmüş. Ayıp.. Heh.

NOT: Deniz, mortar getirsene birkaç tane daha.. Hehe.
Altdorf, Stirland'tan muhimmat ve silah yardımı istedi demek.

Unutmam bunu.

Gelen giden yok. Dün öyle elde avuçta ne varsa, canla başla savunduk. :)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Ocak 17, 2012, 11:04:39 ÖÖ
3. Hafta Senaryoları ne oldu Semih?
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Ocak 17, 2012, 11:21:52 ÖÖ
Bu hafta içinde yazacağım.. geçen hafta tüm kumpanya maçları geçtiğimiz cumartesi pazar (yani nomalde 3. haftanın zamanında) yapıldığı için süreyi biraz uzattım... bu akşam bir terslik olmazsa eve gittiğimde yazarım yeni senaryoları ;)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Ocak 23, 2012, 06:45:38 ÖS
İnsanların tatilde olması nedeniyle acayip yavaşladı kumpanya işi sıkıntı yoksa bu haftaları uzun geçelim.
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: althar amadeous - Ocak 24, 2012, 12:04:28 ÖÖ
2 hafta beastmen yok belki 3 hafta umarım sonuna yetisirim
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Ocak 24, 2012, 09:02:02 ÖÖ
benim için problem değil bir hafta daha ekleriz ;)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Şubat 01, 2012, 05:25:08 ÖS


Alıntı
Senaryo: Dire Ambush
Yerleşim: Düzenin ordusu ordu puanının minimum yarısını 48”lik masa kenarlarından seçtiği birine 8” mesafeye kadar yerleştirir. Daha sonra yıkım ordusu tüm ordusunu yüzleri yerleştirilmiş düzen modellerine bakacak şekilde,  düzen modellerinin yerleşme bölgesinden minimum 20”, max 56” mesafeye yerleşir. Daha sonra Düzen ordusu geriye kalan modellerini ister ilk yerleştirdiği yerleşim alanına, ister masanın karşı 48”lik kenarından 8” mesafeye kadar yerleştirir ve savaşa düzen orduları başlar.

Scout'lar nasıl yerleşiyor iki ordu için de?
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Şubat 01, 2012, 09:50:57 ÖS
Order tarafı scout yerleştiremiyor (Zaten ordunun yarısı scout gibi düşmanın beklemediği yerden geliyor, bu sebeple scoutlar bu oyunun yerleşim kurallarına göre normal üniteler olarak yerleştiriliyor), Destruction tarafı scout yerleştirebiliyor ancak scoutlarını, order ordusunun 2. yarısını yerleştirmeden önce koymak zorunda (açıkçası yıkım orduları arkadan sarıldıklarının farkında değiller...) 
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Şubat 01, 2012, 10:51:18 ÖS
Herhalde 12 inç kuralına dikkat edilir arka taraftan da
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Şubat 01, 2012, 10:59:20 ÖS
Yıkımın scoutları arkalarından düşman gelmesini beklemedikleri için, order ordusunun %50sini yerleştirdikten sonra normal scout kuralları ile yerleşecek, daha sonra düzen geriye kalan modellerini (ordusunun max%50 puanını) yerleştirip oyuna başlıyacak ;)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Şubat 02, 2012, 08:40:57 ÖÖ
Ordunun yarısını öne yerleştirdim, Sonra Destruction yerleştirdi, scoutu arka tarafında bizim deployment zone'a yerleştirdi. Sonra ben yerleştirdim scoutunun 12"'inden yakın bir yere. Bundan sıkıntı doğabilir diye yazdım. Hoş ben olsam charge'a olanak veren bir yere yerleştirmem ya...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Şubat 02, 2012, 09:13:06 ÖÖ
oyuna order'ın başlıyacağı düşünülürse, bence destruction scoutlarını order'ın  deploy zonuna yerleştirmez, kaldı ki yerleştirirse, order ilk rounddan charge edip arkadaşları alır... ;)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Şubat 02, 2012, 12:01:10 ÖS
MAn eater diyorum, 10 tane diyorum, stuborn diyorum...
Dwarf Ranger diyorum 40 tane diyorum

yok yaw dert etmiyorum sadece sordum :)
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Şubat 02, 2012, 12:48:29 ÖS
2500 puanın yarısı 1250puan diyorum, great weaponlu horde dwarf warrior yada giant slayer içinde hero yada lord diyorum... bu arada man eater ünitesine arkadan saldıracağında garanti (unutma yıkımın tüm modelleri yüzleri order'ın ilk yerleştiği tarafa bakacak şekilde oyuna başlamak zorunda... ;)) elbette görevi yazarken her ordunun her ihtimalini düşündüğümü idda edemiyeceğim ama yine de bu senaryo açık ara order tarafına avantajlı diye düşünüyorum...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: althar amadeous - Şubat 02, 2012, 12:49:53 ÖS
MAn eater diyorum, 10 tane diyorum, stuborn diyorum...
Dwarf Ranger diyorum 40 tane diyorum

bide benim on tane scout harpy laf ediyonuz neler neler diyolar :o
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Deeyo - Şubat 02, 2012, 01:02:38 ÖS
Valla billa düşündüğüm için sordum akşama vuku bulabilecek durumlar ya bunlar ondan.
Ayrıca 10 harpinin bana ettiğini en kötü düşmanım etmedi....
bir de lizardmen oynayacağım...
Başlık: Ynt: ALEV ADASININ LANETİ
Gönderen: Azactoth - Şubat 02, 2012, 01:55:29 ÖS
hani Lizardmen oynayacaksan arkadan gelen grubun içinde carnasour yada Slann+temple guard grubu dahi olabilir... bilmiyorum... ;)