Cephe 1 Çıkartma hazırlıkları: Her ne kadar düzenin ordularının Horalis’e yaptıkları çıkartma istedikleri kadar başarılı olmamış olsa da, başını Lizardmen Büyücü Rahiplerinin çektikleri Birlikler Haralis geçidini yararak Anahleu Gölünün kıyılarına kadar ilerlediler… Gölün ortasında bulunan adada Rahiplerin, uğursuz Rituellerini yaptıkları Kara Yılan Tapınağına Saldırı düzenlemek için bu gölü geçmeleri gerekli… Bunu sağlamanın tek yolu ise bölgedeki Ormanlardan kesilen ağaçlar ile sallar yapmak… Karanlığın güçleri ise bu saldırıyı engellemek için karşı saldırılarda bulunup yapılmış salları yok etmeye çalışıyorlar…
Senaryo: Modifiye Blood & Glory
Özel Kurallar: Taraf seçme zarı atıldıktan sonra Order oyuncusu, kendi deployment zone'u içine, ilki masa sol kenarından 18" uzakta, ikincisi sağ masa kenarından 18” uzakta, 3. İse masanın sağından ve solundan 36” mesafede olacak şekilde, 3 adet Sal(objektif) koyar... Bu Sallar düzen ordusunun savaşın dayanma noktalarıdır(Blood and gloryde olduğu üzere ordudaki bayrak sayısının bir önemi yok order’in 3 sancak(sal) ı var)... Her order turunun sonunda, bir sal’ın 6" çevresinde düşman ünitesi varsa ve aynı salın 6" mesafesinde dost ünite yok ise, o bayrak düşmüş kabul edilir... Destruction 3 saldan 2 tanesini yok edebilir ise savaşı kazanır, oyunun sonunda sadece 1 sal yok edilebildi ise beraberlik, hiçbir sal yok edilemediyse Order zaferi olur.
Savunma duvarları: Yıkımın sallara saldıracağını tahmin ettikleri için düzenin komutanları salların bulunduğu bölgeler savunma duvarları yapılmasını emretmişlerdir. Bu sebeple, Order Kendi deployment alanı içine 2 Adet 6” uzunlukta Obstacle koyabilir. Bunlar Fence olarak kabul edilir. Ve istenirse birbirine dokunacak şekilde yerleştirilebilir.
Cephe 2 Ejderleri çağırmak: Düzenin askerleri Çalınmış olan ejder Yumurtalarından bir kısmını Geri getirmeyi başardılar… Başta Elflerin Yüksek büyücülerinin oluşturduğu bir grup, Çalınan yumurtaların sahiplerini Yumurtalarını geri almaya çağıracak ritüeli yapmaya başladılar.. Elbette bu ritüelin sonucunda Düzenin kazanacağı güçlü müttefiklerin farkında olan yıkımın orduları, bu ritüeli ne pahasına olursa olsun durdurmak istiyorlar… Düzenin orduları ise, ne pahasına olursa olsun hem büyücülerini hem de Potansiyel müttefiklerinin yumurtalarını korumaya kararlılar…
Senaryo: Battleline
Özel Kurallar: Güçlü Büyü Rüzgarları: Çağırma Rituelinin bir etkisi olarak savaş alanındaki Büyü Rüzgarları çok güçlü… Büyü zarları atılırken, 2d6 yerine 3d6 atılacak ve büyük olan iki tanesi seçilecektir… Ancak Büyü yapılırken her hangi bir çift atılacak olur ise, 1d6 atılacak ve atılan zar gelen çiftten küçük yada eşitse, misscast tablosundan sonuç atılacaktır.( Örnek 4 zar ile büyü yapılıyor ve zarlar 3-4-5-3 geldi diyelim… 1d6 atıyoruz, attığımız zar 3 yada daha küçük gelir ise büyüyü yapan büyücü casting’i başarılı olsun yada olmasın misscast tablosundan bir sonuca katlanacaktır…) Eğer birden fazla çift atılır ise, en yüksek çift’e göre zar kontrol edilecektir (örnek 6 zar ile büyü yapılıyor ve zarlar 1-1-4-5-6-5 gelsin, hem 1-1 hem de 5-5 olduğu için büyük olan çift yani 5-5 miscast kontrolü için kullanılacak kontrol için atılan zar 6 gelmediği sürece (5 yada altında) misscat oluşacaktır.)
Cephe 3 Karanlığın Ortasında: Düzenin ordularının kuzeye ilerleme çabaları karşılaştıkları Chaos Cücelerince engellenmiş durumda, Raekyth Yıkıntılarına yaklaştıkça artık cehhennem sıcaklığının hissedilmesi daha da kolaylaşıyor… Burada kaynayan alev çukurlarından her nevi ateş iblisleri doğuyor… bu çukurların mühürlenmesi gerekli yoksa Büyük düşman son savaşta bu kapılardan gelecek iblislerin desteği ile daha da güçlenecek…
Senaryo: Modifiye Blood & Glory
Özel Kurallar: Taraf seçme zarı atıldıktan sonra Yıkım oyuncusu, kendi deployment zone'u içine, ilki masa sol kenarından 18" uzakta, ikincisi sağ masa kenarından 18” uzakta, 3. İse masanın sağından ve solundan 36” mesafede olacak şekilde, 3 adet Lanetili Örs(objektif) koyar... Bu Örsler yıkım ordusunun savaşın dayanma noktalarıdır(Blood and gloryde olduğu üzere ordudaki bayrak sayısının bir önemi yok destruction’in 3 sancak(örs) ı var)... Her Destruction turunun sonunda, bir örs’ün 6" çevresinde bir yada daha fazla order ünitesi varsa ve aynı salın 6" mesafesinde destruction’a ait ünite yok ise, o bayrak düşmüş kabul edilir... Order 3 örsten 2 tanesini yok edebilir ise savaşı kazanır, oyunun sonunda sadece 1 örs yok edilebildi ise beraberlik, hiçbir sal yok edilemediyse Destruction zaferi olur.
****Zayıf Büyü Rüzgarları: Alev çukurları ve Lanetli Örslerin oluşturduğu rezonans sebebi ile Büyü rüzgarlarının bölgedeki etkisi azalmış durumda, Bu sebeple, her büyü fazı başında casting ve Dispell zarlarını belirlemek için 3d6 zar atılır ve en küçük zarlar kullanılır (Örnek büyü fazının başında 3d6 atıldı ve 6-5-1 geldi… Bu durumda , casting 6 zar, Dispell 5 zar kullanacaktır.)
3.Hafta senaryoları da böylece açıklanmış oldu... Hadi bakalım iyi eğlenceler...