1.Cephe: HORALIS GEÇİDİ SAVAŞLARIÇıkartma yapmaya çalışan düzenin orduları çıkartmayı başarmış olsalar dahi, gecenin yaratıkları olan fare adamların müdehaleleri ile sürpriz imkanlarını ellerinden kaçırdılar… Flahrim artık doğuda bulunan düzen ordusundan haberdar olduğu için bölgedeki devriyeleri arttırmış durumda… Horalis dağındaki geçitlerden Altın Şehre doğru ilerliyen düzenin ordularını bu geçitlerde nasıl dertlerin beklediği tam bir muamma…
Senaryo: Battle for the pass
Özel Kurallar: Gece : Gece kuralları geçerli olduğu sürece tüm üniteler 8” çevrelerinde düşman varmış gibi hareket etmek zorundadır (Ld test yada march block) 12” ten uzak mesafeye ateş etmek/büyü yapmak isteyen her ünite Ld testi geçmek zorunda yada ateş edemez/büyü yapamaz.
Gece Baskını: Savaş başladığında gece kuralları geçerli… 2nci rounddan itibaren düzen oyuncusunun tur başlangıcında oyuncu 1d6 atar attığı zar oynadığı tur sayısından küçükse güneş doğmuş sayılır ve gece kuralları oyundan çıkar. Örnek A oyuncusu 3 turunun başında 6lık zar attı, 1 yada 2 gelirse güneş doğmuş sayılır.
Aydınlatma Fişekleri: Yıkımın ordusu 2. Rounddan itibaren istediği kendi roundunun başında işaret fişeklerini ateşlemeyi seçebilir… bu durumda güneş doğmuş sayılır…
2.Cephe: EJDER YUMURTALARIAlequos Bölgesinden Kertenkele adamların yaptığı baskınlar sonucunda kuzeye taşınan arabaların içinde ejderha yumurtaları olduğu öğrenildi… Elf Büyücülerin yaptıkları büyüler sonucunda çalınan yumurtaların Kadim Ejderlere ait olduğu ortaya çıktı... Bu da şu ana kadar Ejderlerin düzenin tarafında neden saf tutmadıklarını açıklıyor… Kuzeye Kara tapınağa doğru giden başka kafileler daha var… Bu yumurtalar her ne pahasına olursa olsun Yılan Tanrının Tapınağına ulaşmamalı… Üstelik Yıkımın orduları ellerinden alınmış olan Ejder Yumurtalarını bırakmaya hiç te niyetli değiller…
Senaryo: Modifiye Blood And Glory
Özel kurallar: Taraf seçme zarı atıldıktan sonra tarafı seçen oyuncu ile başlamak şartıyla, her iki ordununda deployment zone'u içine, birbirlerinden ve kısa masa kenarlarından en az 12" uzakta olmak şartıyla, birer birer 4 er adet yumurta(objektif) koyulur...(A oyuncusu ilk başladı, kendi deployment zonun içinde ilk dayanma noktasını koydu, bonra b oyuncusu kendi deployment zonu içine bir dayanma noktası koydu , tüm yumurtalar yerleştirilinceye kadar bu şekilde sırayla birer birer dayanma noktalarını koydular) Bu noktalar o savaşın dayanma noktalarıdır(Blood and gloryde olduğu üzere ordudaki bayrak sayısının bir önemi yok her iki tarafında 4 sancak(yumurta) , genaral(+2) varsa Bsb(+1) puanı var... Her oyuncu turunun sonunda, bir yumurtanın 6" çevresinde düşman ünitesi varsa ve aynı yumurtanın 6" mesafesinde dost ünite yok ise, o bayrak düşmüş kabul edilir... Kendi roundu sonunda dayanma puanı 3 yada daha düşük olan oyunu oyunu kaybeder...
3.Cephe: KARANLIĞA YÜRÜMEKAteş ormanları içinde yapılan savaşlarda yıkımın ordularının yanında Ateşten yapılmış yaratıkların da savaşmakta olduğu görüldü… İzcilerin verdikleri haberler bu yaratıkların Yılan Tanrının Rahipleri tarafından çağırıldığını gösteriyor… Yaklaşmakta olan büyük savaşta düşmanı Bu ateşten müttefiklerden mahrum etmenin bir yolu bulunmalı… Kuzeye çıktıkça bu yaratıkların boyutu ve miktarı artmakta… Bu da kaynaklarının kuzede olduğunu gösteriyor… Mümkün olduğunca düşman hatlarını yarıp kuzeye çıkmak gerek…
Senaryo: Battle Line
Özel Kurallar: Yok
Evet yeni Kumpanya haftamız başlıyor... Herkese İyi eğlenceler…