Savaş Çekici > Ligler & Kumpanyalar

Winter Campaign

(1/4) > >>

Dark Angel:
Arkadaslar, 2012 yilinin ilk haftasindan baslayarak 7 haftalik bir kampanyayi yurutecegim. Bu kampanya, kocaman bir savasin bir kac muharebesini yasatiyor.  Ana konu su: Chaos kuvvetleri (Chaos Marines, Demons, Dark Eldar ve Renegade IG), Imperium'a ait bir gezegeni ele gecirmis bulunuyor.  Imperium kuvvetlerinin gorevi, o gezegeni kurtarmak.  Her hafta, o kocaman ve cok kanli savasin birer asamasini yasatacagiz.

Hafta boyunca bir savas bir kac kez oynanacak.  Cephe boyunca benzer savaslar yasanmakta.  Biz onlardan bir kacini yasatacagiz.  Butun savaslarin sonuclari en sondaki Boss Fight'i etkileyececk.  Asil o Boss Fight'i kazanan taraf, kampanyayi kazanmis sayilacak.  Ertesi hafta sonraki asamaya gececegiz.
Taraflar soyle: Imperium (Marines, IG, Eldar), Chaos (Chaos Marines, Demons, Dark Eldar, Renegade IG).  Tyrannid, Ork ve Tau kuvvetleri katilabilir ama onlarin gundemi kendi bildikleri bir sey.  Onlar herkesle (Chaos yada Imperium fark etmez) savasacak.
Savaslarin sonuclari bana bildirilecek.  Not edecegim.  Bazen, bu sonuclar bir sonraki asamayi etkileyecek.  Hepsi, Boss Fight'i etkileyecek.   Bir Pazar gunu, sonraki haftanin kapisma kurallarini ve sartlarini anlatacagim.
Kabaca, asamalar soyle: Bridgehead (inme), Kopruleri ele gecirme, Baskente giden yol, ana tank muharabesi (kocaman), Sehirin surlari, Star Port'u ele gecirmek, Boss Fight (Demon'u cagirma rituelini durdurma) - o da 2 veya 3 masada oynanacak.  5-6000 puanlik ittifaklar.
Cop catan araciyla anlasin, bir araya gelin, savasin. Onemli: Marine vs Marine olmaz.  Chaos vs Imperium olmasi sart.  Uygun birini bulun.  (Tyrannid, Ork, Tau haric)  Stage 1 sartlarini bir kac gun icinde yazacagim.

Dark Angel:



KUMPANYA

Genel Bilgi: Kaos güçleri bir İmparatorluk Gezegeni’ni ele geçirmiş durumda. Yerel yöneticinin karanlık güçlerine Dark Eldar birlikleri de eşlik ediyor. İmparatorluk, kaos güçlerini yayılmadan yok etmek üzere gezegenin başkentine büyük bir saldırı planlıyor. Şehrin savunmaları oldukça güçlü olduğundan, iniş noktaları olarak şehrin 100km dışındaki birkaç bölge belirlendi. Çıkartmanın ardından, başkente bir ilerleyiş başlayacak. Kaos takviye güçlerini engellemek için bazı köprülerin tutulması gerek. Şehre yaklaştıkça daha ağır savunmalar bekleniyor. Tyranid, Ork ve Tau güçleri karışıklıktan yararlanarak hem Kaos hem de İmparatorluk birliklerine saldırıyorlar.

Kumpanya sırasında Kaos güçleri tarafından alınacak tek bir galibiyet, İmparatorluk ordularının dağılması anlamına gelmediği gibi, İmparatorluk’un alacağı tek bir zafer de kesin sonuç vermeyecektir. Tüm savaşlar, büyük bir muharebe ve istilanın birer parçasıdır. Birçok iniş noktası, uzay limanı ve köprü olduğunu kabul ediyoruz. Savaşların bazıları bir sonraki aşamalar için avantaj sağlarken, bazılarının sonuçları doğrudan “son büyük savaş”ı etkileyecek. Son savaşı kazanan taraf, kumpanyanın galibi sayılır. Her aşama “bir hafta” sürecektir ve bu süre boyunca yapılacak savaşları kapsayacaktır. Maçları ayarlamak için “Çöpçatan” bölümünü kullanabilirsiniz.


BÖLÜM BİR – GEZEGENE İNİŞ

Az yer şekilli, kırsal bir iniş noktası hazırlayın. Her zaman için bir çiftlik evi ya da benzeri bir bina bulunmalı. Yer şekilleri olarak ağaçlık alanlar ve küçük tepeler kullanılabilir.

İmparatorluk: Bir kutu içinde dizilir. Kutunun bir kenarı, masa kenarlarından birinin parçasıdır. Diğer masa kenarlarına 18” mesafe kalacak şekilde bir kutu tasarlanır.

Kaos: Masa kenarlarından rastgele dizilir.

Yerleşim kuralları olarak “Dawn of War”, objective olaraksa “Seize Ground” kullanılacaktır.

Özel kurallar:
Kaos tarafı, reserve’den gelen her ünitesi için zar atar. 1-2, Sol kenar, 3-4, Uzun kenar, 5-6, Sağ kenar.

İmparatorluk güçleri alçak yörüngeden, teleport yoluyla veya gemiler ile iniş yapmaktadır. Skimmer’lar reserve’den geldikleri tur “cruising” hız ile gelirler, o tur hızları daha düşük olamaz. Deep Strike’da normal kurallar geçerlidir. Deep Strike yapamayan araçlar ilk tur “Crew Shaken” durumundadırlar. (Paraşütle yeni indirilmişlerdir.) Deep Strike yapamayan piyadeler uzun kenardan masaya iner ancak ilk tur assault edemezler.

3 objective: 2 çıkış noktası ve 1 bina.

Maximum ordu puanı 1250
Chaos Deep Strike - normal.  Imperatorluk her zaman kenarı seçer ve ilk hareket eder.  Infiltator, Scout, Outflank imkanı yok.  Imperatorluk inmekle meşgul ve Chaos istilayı geç fark ettiği için gerekli hazırlıkları yapamadı.

Antimodes:
Selamlar,

Benim bazı sorularım olacaktı;

KUMPANYA
Anladığım 3 grup var;
- Kaos; Chaos Marines, Demons, Dark Eldar, Renegade IG
- İmparatorluk; Marines, IG, Eldar
- Fırsatçılar; Tyrannid, Ork, Tau

Fırsatçılar ile maç yapılıken, eğer Kaos oyuncusu maç yapıyor ise İmparatorluk ile maç yapıyor gibi kabul edilecek, eğer İmparatorluk maç yapıyor ise Kaos ile maç yapıyor gibi kabul edilecek. Doğru mudur?

BÖLÜM BİR
- Yerleşim de Dawn of War kullanıldığı için ilk turn night fight kuralları geçerli olacak değil mi?

- DoW yerleşiminde ilk başta 2 troop ve 1 HQ yerleşebiliyor. Bu durumda; Kaos reserveden gelmeyen bu adamları nasıl yerleştirecek? İmparatorluk yerleşim alanının dışında kalan bir yere ve İmparatorluğun yerleştirdiği adamların min 18" uzağına yerleşebilecekler sanırım. Doğru mudur?

Saygılar,

Barbar139:
Bu soruların cevabını Iain verse daha iyi...

Ben bir ara bu haftaki kuralların çıktısını alıp kuleye asacağım...

Dark Angel:
Fırsatçılar ile maç yapılıken, eğer Kaos oyuncusu maç yapıyor ise İmparatorluk ile maç yapıyor gibi kabul edilecek, eğer İmparatorluk maç yapıyor ise Kaos ile maç yapıyor gibi kabul edilecek. Doğru mudur?

Dogrudur.

Night Fight kurallari gecerli.  Inme/cikartma operasyonu safakta basliyor.  Chaos'un Deep Strike'i yapamayan kuvvetleri kenardan girececk, ki Imperatorlugun alanindan 18" uzak zaten.  Hangi kenarsa, zarla secilecek.  Cunku Chaos'un bolgedeki kuvvetleri kislada, devriyede, hatta izinde bile.  Planlanmis bir counterattack degil.  Alacele bir tepki.

Bir de: cikis noktasi olan 2 objective, kenardan 6" uzak olmali.  Objective olan ev, herhangi bir yerde olabilir.  Onlari Imperatorluk kuvveti sececek.  (Imperatorlugun savas plani zaten.  Chaos, inise tepki olarak bolgedeki kuvvetlerini gorevlendiriyor.)

Umarim anlatabildim :)

Ustelik, cok sayida kucuk buyuk savas, catisma var bu hikeyede.  Dolayisiyla, herhangi bir senaryo icin (son haric) bir oyun limiti yok.  Istediginiz kadar o haftanin senaryosunu savasin.  Listelerinizi degistirip savasin.  Uygun bir rakip bulun, savasin.  Sonuclari bana bildirin.

Navigasyon

[0] Mesajlar

[#] Sonraki Sayfa

Tam sürüme git