Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: WHFB Hakkında Merak Ettiğiniz Ama Sormaya Korktuğunuz Yine de Sorduğunuz Herşey  (Okunma sayısı 115996 defa)

Barbar139

  • İleti: 2070
    • E-Posta
pursue sırasında düşman yakalanırsa reform hakkı var mı?

Yok. Ya pursue ve sonrasında olduğun şekil kal, veya kovalamayıp reform yap. Bir birimi son adamına kadar kesersen de sonrasında reform yapabiliyorsun.
"If you're going through hell, keep going."

althar amadeous

  • İleti: 1074
  • Grimgar Nadir Keski
    • E-Posta
valla paraya kıyıp ordu konseptnimi değistirsem kovalarken d6 canıma tak etti bide yakalasak bile dönmüyoz
Beastmen - 5000 pts
Space Orcs - 3100 pts
Gothic Chaos - 1000pts
BB-Orc team - Dwarf team
Stompa - Looted Shadow Sword

DNA Maniac

  • Rage Against!
  • *
  • İleti: 2719
    • E-Posta
Ve Evet çılgın sorum gelsin! Weapon team e charge dendi, reaksiyon stand&shoot. Missfire atıp havaya uçtu, hatta belki random direction a 2d6 koştu filan. Peki şimdi charge diyen ünite ne halt ediyor ki?
“Almanlıktan aldığım tadı hiç bişeyden almadım.. Belki bilardo.. Ama yok lan Almanlık daha güzel” Adolf Hitler

Azactoth

  • Kerberos Kompany
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
Ve Evet çılgın sorum gelsin! Weapon team e charge dendi, reaksiyon stand&shoot. Missfire atıp havaya uçtu, hatta belki random direction a 2d6 koştu filan. Peki şimdi charge diyen ünite ne halt ediyor ki?

Olum nedir senin bu garip ordundan insanların çektiği... hani mantıklı cevaplar sunabilirim ama hiçbiri için kitapta şu sayfa diyebileceğimi sanmıyorum... :)

mereghost

  • Katılımcı
  • İleti: 415
    • E-Posta
Bence charge edecek ünite olduğu yerde duruyordur. Reaksiyon verirken charge edilecek ünite ortadan kalkıyor olmuyor mu?

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ve Evet çılgın sorum gelsin! Weapon team e charge dendi, reaksiyon stand&shoot. Missfire atıp havaya uçtu, hatta belki random direction a 2d6 koştu filan. Peki şimdi charge diyen ünite ne halt ediyor ki?
Over run yapar
beğenmedin mi?
 sen kombattaki ünite yok olduğunda yapabiliyon ya?
dey layt com and me wan go hom...


vace

  • Üye
  • İleti: 1706
  • My will be done!
2d6 random koştu o yöne charge edebiliyorsa atar zarını yetişirse charge diğer türlü failed... Eğer yok olursan da redirected eder edemez mi?
Tomb Kings
2189+

DNA Maniac

  • Rage Against!
  • *
  • İleti: 2719
    • E-Posta
Walla benim net bi cevabım yok ondan size soruyom ne olur ki diye :)

DN:2d6 bi yöne koştuktan sonra yine havaya uçup sahayı terk ediyor, orda kalmıyor.
“Almanlıktan aldığım tadı hiç bişeyden almadım.. Belki bilardo.. Ama yok lan Almanlık daha güzel” Adolf Hitler

Barbar139

  • İleti: 2070
    • E-Posta
"Anasının!! noluyo lan!!" diyen adamlar pek o noktaya yaklaşmaz ve failed şarj olur :D

Şaka bir yana, sizin FAQ'da bunları anlatmıyor mu, anlatmıyorsa büyük eksik!
"If you're going through hell, keep going."

DNA Maniac

  • Rage Against!
  • *
  • İleti: 2719
    • E-Posta
yok abi yazmıyor bişiy.
“Almanlıktan aldığım tadı hiç bişeyden almadım.. Belki bilardo.. Ama yok lan Almanlık daha güzel” Adolf Hitler

burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
şimdi bi kere redirect yapılamaz. redirect charge'nin ancak flee response alınırsa yapılabileceği açıkça yazıyor.

Aynı şekilde overrun da olmaz; zira overrun'un ön kuralı, ortada charger bi birlik olması.

benim yorumum şu şekilde:

şarjör taraf, aradaki mesafeyi ölçer. zarını atar. bu sayıyı yakaladıysa menzilde, bu hiçbir şekilde failed charge değildir.

- random mv etmesi gereken weapon team, hareket edemeden yakalanmış sayılır. şarjör şarjını, wepaon teamin ilk bulunduğu istikamete göre tamamlar.
- destroy olan weapon team patlar, şarjör şarjını tamamlar.


War, war never changes...

blackwinter

  • İleti: 1627
şimdi bi kere redirect yapılamaz. redirect charge'nin ancak flee response alınırsa yapılabileceği açıkça yazıyor.

Aynı şekilde overrun da olmaz; zira overrun'un ön kuralı, ortada charger bi birlik olması.

benim yorumum şu şekilde:

şarjör taraf, aradaki mesafeyi ölçer. zarını atar. bu sayıyı yakaladıysa menzilde, bu hiçbir şekilde failed charge değildir.

- random mv etmesi gereken weapon team, hareket edemeden yakalanmış sayılır. şarjör şarjını, wepaon teamin ilk bulunduğu istikamete göre tamamlar.
- destroy olan weapon team patlar, şarjör şarjını tamamlar.



Sanki bana bu yorum mantikli geldi.

O diilde kdaii destroyer nasi knight kebap oldu.
« Son Düzenleme: Mart 11, 2012, 12:29:05 ÖS Gönderen: blackwinter »
Sigismund replied.'"Are we going to scrap about it now. Argue which Legion is the toughest?
The answer always is, the Wolves of Fenris" Torgadon put in "because there clinically insane."
-1st captain of the imperial fists and Captain of the 2nd Company of the luna wolves.
"Horus Rising"

vace

  • Üye
  • İleti: 1706
  • My will be done!
Şimdi 2 cahrger var, A ve B. A charge dedi reaksiyon stand & shoot(charge edilen normal bir bowlu ünite), B charge dedi reaksiyon flee denildi ve hayvan gibim koştular. A bu durumda ne yapa(r)bilir?
Tomb Kings
2189+

Barbar139

  • İleti: 2070
    • E-Posta
A redirect şarj deneyebilir. Ld tutturamazsa şarj etmek zorunda.

Daha önceden baya konuşulmuştu üzerinde :D (FAQ'da açıkça yazmışlar redirect deneyebilirsin diye...)
"If you're going through hell, keep going."

DNA Maniac

  • Rage Against!
  • *
  • İleti: 2719
    • E-Posta
önce şarjör koşarsa sorun var gibi, o weapon team template filan koyup patlıyor zira.

Weapon team in bir zamanlar olduğu yere gider ve durur mu diyoruz şimdi?
“Almanlıktan aldığım tadı hiç bişeyden almadım.. Belki bilardo.. Ama yok lan Almanlık daha güzel” Adolf Hitler