Ana Masa [Karanlığın Kalbi]: Düzenin orduları, Bir zamanlar Altın şehir olarak bilinen topraklara ulaştıklarında, bu toprakların Karanlığın güçleri yüzünden işkence görmüş, çürümüş ve kokuşmuş bir hale geldiğini gördüler... Bu toprakları kurtarmak mümkün olurmu bilinmez ama daha fazla kirletilmesinin engellenmesi için Yılan tanrının bu düzlemdeki suretinin geldiği düzleme geri gönderilmesi gerekmekte... Alev adasını kalbinden çıkarılan Güç taşı sayesinde Yılan tanrının suretinin bu savaşa katılması engellenmiş durumda ama inananları ve onların peşinde toplanmış karanlıklar orduları düzenin askerleri ile yüzleşmek için bir zamanların yüksek şehrinin arta kalanlaını seçtiler...
-Oyun 72"x96" masada oynanacak (iki adet standart masanın uzun kenarları birbirine dokunacak şekilde yerleştirilecek)
- Savaş alanında toplam 6 ADET ENCAMPMENT OF DESTRUCTION terraini kullanılacak (her bir masada 3 adet olucak şekilde), Her bir encampment için 1 sinister structure, 1 building ve 2 parçalı (max 12" uzunlukta) obstacle kullanılacaktır. (binalar için öncelik fantasy olsada gerekirse 40k'nın yıkıntı binalarıda kullanılabilir...
- Roll off sonucunda (bu masadaki her oyuncu 1d6 atıp değerler toplanacak) taraf seçilecek. Destruction'ın bu seçimde +1'i var (2d6+1 olacak yani)
- Bir tanesi yıkım masa kenarının Sağına, bir tanesi masanın ortasına ve bir tanesi de Düzen masa kenarının sağına olmak üzere 3 adet objektif konulacak.
- Yerleşim yapılırken masa çaprazlamasına bölünür ve bu bölüntü çizgisinde 12" uzağa gelecek şekilde ordular dizilir. (oyuna başlarken ordular arasında 24" olacak şekilde)
-ilk olarak Destruction tarfından başlamak kaydı ile her taraf bir ünite yerleştirerek yerleşim tamamlanır.
- Her ordu dizilmi sırasında maxsimum 2 ünitesini rezervde bırakabilir. (örnek 2 skaven üntesi veya 1 skaven, 1 tombking ünitesi gibi) Rezevdeki üniteler ilk round haricinde istenilen herhangi bir tur rezervden çağırılarak kendi tarafının masa kenarından oyuna girebilir. (Rakibi kovalayıp savaş alanı dışına çıkış gibi...)
- Yerleşimi ilk bitiren taraf (scoutlar haric) başlama zarına +1 alır (başlama zarı her tarafın oyuncularının attıkları zarların toplamı ile belirlenir.)
- Destruction takımı bu maçta 1 Kdaii Destroyer ve 4 Adet Kdai Fireborn desteğine sahiptir.Bu modeller öldürülürse, rezervden tekrar oyuna girer ve objektif tutamaz yada tutulmasını engelliyemez.
- Order takımı bu maçta bir adet Dragon desteğine sahiptir. Stat olar High elf Star Dragon (en büyük olan) kullanılacaktır. Bu model öldürülürse, rezervden tekrar oyuna girer ve objektif tutamaz yada tutulmasını engelliyemez.
- Savaş sonunda öldürülmüş yada kaçmış olan Her general 200puan değerindedir.
- Savaş sonunda öldürülmüş yada kaçmış olan her büyücü her leveli için 50 puan değerindedir (örnek generaliniz 4th level büyücüyse onu kaybetmek (200+4x50=)400 puan vermek demek oluyor)
- Savaş sonunda öldürülmüş yada kaçmış olan her BsB 100 puan değerindedir.
- Savaş sonunda ele geçirilen her bayrak 25 puan değerindedir.
- Savaş sonunda herhangi bir objektifin 3" çevresinde sadece bir gruptan model varsa (yıkım/düzen) o objektifi o grup tutmuş sayılır.(rezervden gelen üniteler savaş alanına girdikleri round objektif tutamazlar)
- Her grup için, Kendi yerleşim bölgesindeki objektif 200 puan, merkezdeki objektifi ele geçirmek 400puan, rakibin objektifini ele geçirmek 600 puan değerindedir.
Haydi bakalım hepimize iyi eğlenceler... Acaba düzlem yılan tanrı ve müritleri tarafından tamamen işgal mi edilecek yoksa Karanlık tanrının kovulmasıyla yeni bir gelcek mi düzenin insanlarını bekliyor olacak