Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: Winter Campaign  (Okunma sayısı 10148 defa)

Dark Angel

  • Misafir
  • İleti: 77
    • E-Posta
Winter Campaign
« : Aralık 27, 2011, 10:51:24 ÖS »
Arkadaslar, 2012 yilinin ilk haftasindan baslayarak 7 haftalik bir kampanyayi yurutecegim. Bu kampanya, kocaman bir savasin bir kac muharebesini yasatiyor.  Ana konu su: Chaos kuvvetleri (Chaos Marines, Demons, Dark Eldar ve Renegade IG), Imperium'a ait bir gezegeni ele gecirmis bulunuyor.  Imperium kuvvetlerinin gorevi, o gezegeni kurtarmak.  Her hafta, o kocaman ve cok kanli savasin birer asamasini yasatacagiz.

Hafta boyunca bir savas bir kac kez oynanacak.  Cephe boyunca benzer savaslar yasanmakta.  Biz onlardan bir kacini yasatacagiz.  Butun savaslarin sonuclari en sondaki Boss Fight'i etkileyececk.  Asil o Boss Fight'i kazanan taraf, kampanyayi kazanmis sayilacak.  Ertesi hafta sonraki asamaya gececegiz.
Taraflar soyle: Imperium (Marines, IG, Eldar), Chaos (Chaos Marines, Demons, Dark Eldar, Renegade IG).  Tyrannid, Ork ve Tau kuvvetleri katilabilir ama onlarin gundemi kendi bildikleri bir sey.  Onlar herkesle (Chaos yada Imperium fark etmez) savasacak.
Savaslarin sonuclari bana bildirilecek.  Not edecegim.  Bazen, bu sonuclar bir sonraki asamayi etkileyecek.  Hepsi, Boss Fight'i etkileyecek.   Bir Pazar gunu, sonraki haftanin kapisma kurallarini ve sartlarini anlatacagim.
Kabaca, asamalar soyle: Bridgehead (inme), Kopruleri ele gecirme, Baskente giden yol, ana tank muharabesi (kocaman), Sehirin surlari, Star Port'u ele gecirmek, Boss Fight (Demon'u cagirma rituelini durdurma) - o da 2 veya 3 masada oynanacak.  5-6000 puanlik ittifaklar.
Cop catan araciyla anlasin, bir araya gelin, savasin. Onemli: Marine vs Marine olmaz.  Chaos vs Imperium olmasi sart.  Uygun birini bulun.  (Tyrannid, Ork, Tau haric)  Stage 1 sartlarini bir kac gun icinde yazacagim.
« Son Düzenleme: Aralık 28, 2011, 06:36:40 ÖS Gönderen: Dark Angel »

Dark Angel

  • Misafir
  • İleti: 77
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #1 : Aralık 28, 2011, 07:40:20 ÖS »



KUMPANYA

Genel Bilgi: Kaos güçleri bir İmparatorluk Gezegeni’ni ele geçirmiş durumda. Yerel yöneticinin karanlık güçlerine Dark Eldar birlikleri de eşlik ediyor. İmparatorluk, kaos güçlerini yayılmadan yok etmek üzere gezegenin başkentine büyük bir saldırı planlıyor. Şehrin savunmaları oldukça güçlü olduğundan, iniş noktaları olarak şehrin 100km dışındaki birkaç bölge belirlendi. Çıkartmanın ardından, başkente bir ilerleyiş başlayacak. Kaos takviye güçlerini engellemek için bazı köprülerin tutulması gerek. Şehre yaklaştıkça daha ağır savunmalar bekleniyor. Tyranid, Ork ve Tau güçleri karışıklıktan yararlanarak hem Kaos hem de İmparatorluk birliklerine saldırıyorlar.

Kumpanya sırasında Kaos güçleri tarafından alınacak tek bir galibiyet, İmparatorluk ordularının dağılması anlamına gelmediği gibi, İmparatorluk’un alacağı tek bir zafer de kesin sonuç vermeyecektir. Tüm savaşlar, büyük bir muharebe ve istilanın birer parçasıdır. Birçok iniş noktası, uzay limanı ve köprü olduğunu kabul ediyoruz. Savaşların bazıları bir sonraki aşamalar için avantaj sağlarken, bazılarının sonuçları doğrudan “son büyük savaş”ı etkileyecek. Son savaşı kazanan taraf, kumpanyanın galibi sayılır. Her aşama “bir hafta” sürecektir ve bu süre boyunca yapılacak savaşları kapsayacaktır. Maçları ayarlamak için “Çöpçatan” bölümünü kullanabilirsiniz.


BÖLÜM BİR – GEZEGENE İNİŞ

Az yer şekilli, kırsal bir iniş noktası hazırlayın. Her zaman için bir çiftlik evi ya da benzeri bir bina bulunmalı. Yer şekilleri olarak ağaçlık alanlar ve küçük tepeler kullanılabilir.

İmparatorluk: Bir kutu içinde dizilir. Kutunun bir kenarı, masa kenarlarından birinin parçasıdır. Diğer masa kenarlarına 18” mesafe kalacak şekilde bir kutu tasarlanır.

Kaos: Masa kenarlarından rastgele dizilir.

Yerleşim kuralları olarak “Dawn of War”, objective olaraksa “Seize Ground” kullanılacaktır.

Özel kurallar:
Kaos tarafı, reserve’den gelen her ünitesi için zar atar. 1-2, Sol kenar, 3-4, Uzun kenar, 5-6, Sağ kenar.

İmparatorluk güçleri alçak yörüngeden, teleport yoluyla veya gemiler ile iniş yapmaktadır. Skimmer’lar reserve’den geldikleri tur “cruising” hız ile gelirler, o tur hızları daha düşük olamaz. Deep Strike’da normal kurallar geçerlidir. Deep Strike yapamayan araçlar ilk tur “Crew Shaken” durumundadırlar. (Paraşütle yeni indirilmişlerdir.) Deep Strike yapamayan piyadeler uzun kenardan masaya iner ancak ilk tur assault edemezler.

3 objective: 2 çıkış noktası ve 1 bina.

Maximum ordu puanı 1250
Chaos Deep Strike - normal.  Imperatorluk her zaman kenarı seçer ve ilk hareket eder.  Infiltator, Scout, Outflank imkanı yok.  Imperatorluk inmekle meşgul ve Chaos istilayı geç fark ettiği için gerekli hazırlıkları yapamadı.

Antimodes

  • Misafir
  • İleti: 1065
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #2 : Aralık 29, 2011, 05:55:39 ÖS »
Selamlar,

Benim bazı sorularım olacaktı;

KUMPANYA
Anladığım 3 grup var;
- Kaos; Chaos Marines, Demons, Dark Eldar, Renegade IG
- İmparatorluk; Marines, IG, Eldar
- Fırsatçılar; Tyrannid, Ork, Tau

Fırsatçılar ile maç yapılıken, eğer Kaos oyuncusu maç yapıyor ise İmparatorluk ile maç yapıyor gibi kabul edilecek, eğer İmparatorluk maç yapıyor ise Kaos ile maç yapıyor gibi kabul edilecek. Doğru mudur?

BÖLÜM BİR
- Yerleşim de Dawn of War kullanıldığı için ilk turn night fight kuralları geçerli olacak değil mi?

- DoW yerleşiminde ilk başta 2 troop ve 1 HQ yerleşebiliyor. Bu durumda; Kaos reserveden gelmeyen bu adamları nasıl yerleştirecek? İmparatorluk yerleşim alanının dışında kalan bir yere ve İmparatorluğun yerleştirdiği adamların min 18" uzağına yerleşebilecekler sanırım. Doğru mudur?

Saygılar,

Barbar139

  • İleti: 2070
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #3 : Aralık 30, 2011, 11:46:08 ÖÖ »
Bu soruların cevabını Iain verse daha iyi...

Ben bir ara bu haftaki kuralların çıktısını alıp kuleye asacağım...
"If you're going through hell, keep going."

Dark Angel

  • Misafir
  • İleti: 77
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #4 : Aralık 30, 2011, 12:15:07 ÖS »
Fırsatçılar ile maç yapılıken, eğer Kaos oyuncusu maç yapıyor ise İmparatorluk ile maç yapıyor gibi kabul edilecek, eğer İmparatorluk maç yapıyor ise Kaos ile maç yapıyor gibi kabul edilecek. Doğru mudur?

Dogrudur.

Night Fight kurallari gecerli.  Inme/cikartma operasyonu safakta basliyor.  Chaos'un Deep Strike'i yapamayan kuvvetleri kenardan girececk, ki Imperatorlugun alanindan 18" uzak zaten.  Hangi kenarsa, zarla secilecek.  Cunku Chaos'un bolgedeki kuvvetleri kislada, devriyede, hatta izinde bile.  Planlanmis bir counterattack degil.  Alacele bir tepki.

Bir de: cikis noktasi olan 2 objective, kenardan 6" uzak olmali.  Objective olan ev, herhangi bir yerde olabilir.  Onlari Imperatorluk kuvveti sececek.  (Imperatorlugun savas plani zaten.  Chaos, inise tepki olarak bolgedeki kuvvetlerini gorevlendiriyor.)

Umarim anlatabildim :)

Ustelik, cok sayida kucuk buyuk savas, catisma var bu hikeyede.  Dolayisiyla, herhangi bir senaryo icin (son haric) bir oyun limiti yok.  Istediginiz kadar o haftanin senaryosunu savasin.  Listelerinizi degistirip savasin.  Uygun bir rakip bulun, savasin.  Sonuclari bana bildirin.
« Son Düzenleme: Aralık 30, 2011, 02:16:43 ÖS Gönderen: Dark Angel »

Barbar139

  • İleti: 2070
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #5 : Ocak 01, 2012, 08:38:21 ÖS »
When does the first round end? At 08.01.2012?
"If you're going through hell, keep going."

Dark Angel

  • Misafir
  • İleti: 77
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #6 : Ocak 02, 2012, 01:09:48 ÖS »
Evet, o tarhih'te.  Uzun kenardan mesafe 24" olsa daha uygun diye dusunuyorum.  Bunu taraflarin taktirine birakiyorum.

Barbar139

  • İleti: 2070
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #7 : Ocak 07, 2012, 10:55:41 ÖS »
BÖLÜM II

KÖPRÜ ELE GEÇİRME

Oyun Pitched Battle veya Spearhead dizilimiyle oynanır. Tek objective vardır, Chaos deployment alanındaki köprü. Şehir veya kırsal bir saha olabilir. Köprü, oldukça derin bir nehri aşmaktadır. Skimmer olmayan araçlar, jump infantry olmayan piyadeler ve jetbike dışındaki üniteler köprü dışında hiçbir yerden nehri geçemezler. Nehir diğer üniteler için “impassable terrain” kabul edilir.

Köprü üstündeki objective’i “troop” üniteleriyle tutan taraf oyunu kazanır.

Not: Iain, anything to add? (With your permission, I've taken out sections that I think gives Chaos more advantage.)
"If you're going through hell, keep going."

Dark Angel

  • Misafir
  • İleti: 77
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #8 : Ocak 08, 2012, 11:53:26 ÖÖ »
Eklenecek cok sey yok.. Cok basarili cevirmissin :)  Azami kuvvet puani 1750 olsun, ama taraflar puan uzerinde anlasmalilar tabi.  Terrain'i Chaos duzenlesin, kopruyu de yerlestirsin.  Ona gore pitched battle yada spearhead oynanacak.

Dark Angel

  • Misafir
  • İleti: 77
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #9 : Ocak 16, 2012, 12:30:36 ÖS »
Sinavlar, kotu hava kosullari derken kimse bu kampanyanin 2. asamasini oynamadi.  Dolayisiyla bu asama bir hafta daha uzatildi.  Ben Sali aksami 1800'den itibaren Kule'de olacagim.  1500 ile 1750 puan arasinda bir kapisma istiyorum.  Var misiniz?

Ruhi

  • İleti: 5825
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #10 : Ocak 16, 2012, 12:44:48 ÖS »
Bir maç yapıldı sanırsam, Iain.

http://kulesakinleri.org/smf/index.php?topic=830.0
A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way.

- Mark Twain

Barbar139

  • İleti: 2070
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #11 : Ocak 16, 2012, 02:23:00 ÖS »
Yea, we did a Dark Eldar vs Necrons Game(necrons for the Imperium), and it was a Necron victory.

What do you say Iain, shall I launch the new episode or prolong this one?
"If you're going through hell, keep going."

Barbar139

  • İleti: 2070
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #12 : Ocak 19, 2012, 02:00:01 ÖS »
CHAPTER THREE: RUNNING THE GAUNTLET
(Bunu nasıl çevireceğimi bilemedim o yüzden dümdüz yazdım)

Kırsal bir alanda, savunma duvarları, barikatlar ve dikenli tellerle dolu bir arazide savaş yapılır. Kaos tarafının elinde 2 bunker vardır, bunker’larda Heavy Bolter ve Plasma Cannon silahları mevcuttur.

Kaos, kendi kenarından masa kenarına 24" mesafeye kadar dizilebilir, Imperium kendi tarafından 12” mesafeye dizilir.

Tüneller: Kaos reserve infantry birlikleri oyuna geldikleri tur, eğer bunker Imperium birliklerince kontrol veya contest edilmiyorsa, scatter etmeden herhangi bir bunker’ın girişinden masaya çıkabilir.

Imperium güçleri bunker’ın 3” çevresine geldiklerinde bunker contest edilmiş sayılır ve ateş etmez. Bunker’ın 3” çevresinde Kaos birliği bulunmuyorsa bunker Imperium eline geçmiştir. Bir bunker Imperium eline geçtiğinde d6 atılır, 1-4 silah patlamıştır, 5-6 Imperium bunker’daki silahı kullanabilir.

3 objective yerleştirilir, 2 bunker ve 1 çıkış noktası.

(Iain, is this correct? Anything to change/add?)
"If you're going through hell, keep going."

Dark Angel

  • Misafir
  • İleti: 77
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #13 : Ocak 21, 2012, 11:00:07 ÖÖ »
Very good.  One thing to add: All forces start from their respective NARROW ends of the table.  This is a long battlefield, a run.
Fire and manuever.  Long flanking maneuvers.  Long range weapons might not be "in range" on Turn # 1.

Apologies.  COK mesguldum.  Kampanyayi takip edemedim ama simdi butun sonuclari not ettim.

Bu asama, Pazar gunu baslasin.  C'tesi gunu 2. asama devam ediyor.

Dark Angel

  • Misafir
  • İleti: 77
    • E-Posta
Ynt: Winter Campaign
« Yanıtla #14 : Ocak 24, 2012, 07:43:45 ÖS »
Kisa bir anket: Bu kampanya devam etsin mi etmesin mi?  Kampanya'da oynamak isteyen var mi?