Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: Yeni kış sezonu yeni heyecan!  (Okunma sayısı 10034 defa)

stalth

  • İleti: 439
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #45 : Kasım 04, 2011, 04:50:25 ÖS »
Alıntı
Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines, characters and chariots).

e ama wood elf oynayamasın diye kural koymuşlar :)

Azactoth

  • İleti: 2586
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #46 : Kasım 04, 2011, 04:58:07 ÖS »
Yok aslında o kural dark elf gunline ordularına karşı konulmuş... hani adamlar roundda 100+ shooting yapmasınlar diye :)

Barbar139

  • Administrator
  • İleti: 2033
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #47 : Kasım 04, 2011, 06:02:21 ÖS »
Abi açıkçası kurallar bence de cazip değil ama şu "ETC'ye gitme hayali" konusundaki görüşe de katılıyorum. Bir deneyelim derim...
"If you're going through hell, keep going."

althar amadeous

  • Üye
  • İleti: 1051
  • Grimgar Nadir Keski
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #48 : Kasım 04, 2011, 06:05:46 ÖS »
ooooo iyimiş 18 inçten ilereye bişey sıkamıyoz  zaten :D

o gitme hayelleri cidden bütün orduyu boyadıktan sonra düşüne bileceğim durumlar ekstradan ghorgons jabbersız (modelleri bele yok) da gidilmez
Beastmen - 5000 pts
Space Orcs - 3100 pts
Gothic Chaos - 1000pts
BB-Orc team - Dwarf team
Stompa - Looted Shadow Sword

vace

  • Üye
  • İleti: 1706
  • My will be done!
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #49 : Kasım 04, 2011, 06:07:29 ÖS »
İsterseniz ligi normal kurallarımızla yapalım bunun için ayriyeten bir turnuva yapalım 2 gün içince bitecek şekilde?

Her iki durumda da bana hakem lazım, lig öncesi rosterları kontrol etse yeter...
Tomb Kings
2189+

Azactoth

  • İleti: 2586
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #50 : Kasım 04, 2011, 06:33:01 ÖS »
bana her türlü uyar...

Barbar139

  • Administrator
  • İleti: 2033
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #51 : Kasım 04, 2011, 06:48:12 ÖS »
İsterseniz ligi normal kurallarımızla yapalım bunun için ayriyeten bir turnuva yapalım 2 gün içince bitecek şekilde?

ok böyle olsun...

hakem işi? sabit roster mı oynayacağız? hani bana uyar da tüm lig sabit roster olmasın, sıkılır insan, bi 3 maçta bir fln değiştirebilelim...
"If you're going through hell, keep going."

DNA Maniac

  • Doğru Yol Hahat Karargahı
  • İleti: 2606
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #52 : Kasım 04, 2011, 08:35:48 ÖS »
2 günlük lig fikri güzel aslında. Hem kurallar konusunda da yardımcı olaiblirim. Açık rooster ise hakemlik konusunda da.
“Almanlıktan aldığım tadı hiç bişeyden almadım.. Belki bilardo.. Ama yok lan Almanlık daha güzel” Adolf Hitler

vace

  • Üye
  • İleti: 1706
  • My will be done!
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #53 : Kasım 04, 2011, 11:02:21 ÖS »
Sabit roster iyidir, amaç stabillik her orduya cevap verebilmek... Katılımcı sayısına göre gruba ayırabiliriz çeyrek finalden sonrasında yeni rosterlar isteyebiliriz bakalım ama önce hakem lazım illaki roster kontrolüne...
Tomb Kings
2189+

Barbar139

  • Administrator
  • İleti: 2033
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #54 : Kasım 08, 2011, 11:42:47 ÖS »
abi tabii ki her orduya cevap verebilmek önemli ama bu iki günde bitecek turnuva değil ki, her hafta aynı ordu sıkar. ben diyorum ki üç-dört maçta bir, ya da ayda bir değişsin ordular, hem yine her orduya cevap verebilecek ordular kurulur hem de çeşni olur. hani tüm sene aynı roster'ı kullanacaksam acayip competitive bir şey çıkarmaya çalışırım ama ayda bir değişecek roster'a eğlenceli öğeler de koyabilirim. bir de tekrar söylüyorum, sıkılır yaw insan. hani şu yönü de var, diyelim gözünden kaçtı bişey oldu bir yerde bir heroyu çok gereksiz donatmışsın, tüm sene o heri öle kalmasın...

amaan ne olursa olsun bir an önce başlayalım da, sıkıldım beklemekten, oğulcan'ı fln da son kez dürtelim ve başlayalım artık...
"If you're going through hell, keep going."

DNA Maniac

  • Doğru Yol Hahat Karargahı
  • İleti: 2606
    • E-Posta
Ynt: Yeni kış sezonu yeni heyecan!
« Yanıtla #55 : Kasım 09, 2011, 03:40:51 ÖÖ »
yok hani 2 günlük lig sabit roster olur
diğeri zaten daha campaign filan..
“Almanlıktan aldığım tadı hiç bişeyden almadım.. Belki bilardo.. Ama yok lan Almanlık daha güzel” Adolf Hitler