Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: Heat in Helios VII Maç Sonuçları  (Okunma sayısı 1479 defa)

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« : Haziran 24, 2021, 10:37:47 ÖÖ »
Template
Oyuncu 1: Gemi Name vs Oyuncu 2 Gemi Name
Senaryo:
Sonuç:

(Alınan Loot - Tip) Oyuncu 1:       (Alınan Loot - Tip) Oyuncu 2:

XP Oyuncu 1:             XP Oyuncu 2:
 
Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Oyuncu 1:         Oyuncu 2:
dey layt com and me wan go hom...


Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #1 : Haziran 24, 2021, 10:34:29 ÖS »
Template
Alkım: Unbiased - İbo Night Schyte
Senaryo: Broken Fence
Sonuç:
2 Data Loot 1 PL - 1 Data 1 PL

240xp - 150 xp?

 
Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Oyuncu 1: 1 Komando indi sonra full recovery      Night SChyte: Toplam 5 kişi indi 4'ü sapasağlam 1 Half HP Code Breaker

Oyun Özeti:
Malları satmak için Helios 1'e indiğimizde bağlantımız bir türlü yanıt vermedi. Ekibi toplayıp dikkatlice bir vadinin içindeki evine yaklaştık. Tam o sırada karşıdan başka bir çetenin bize yaklaştığını gördük, bizim aracıdan ise eser yoktu...


Tam merkezde ortasında bir evin olduğu 16"^2lik  lik bir çit vardı. Bu fence elektrikli olup elektriklerin kendine çektiği bir grup hayvan gerçek Fencei (aracı işte) yemişti.
Ortada görece açık bir alan olduğundan kurşunlar ve damaj büyüleri havada uçuştu. ikimiz de 2'şer npc kesince orta taraf tamamen boş kaldı ben sağ tarafa düşen lootları boş verip merkeze ve sol tarafa bastım. evin içine erkenden girip ortadaki data lootunu aldım. Bu sırada ibonun bir adamını indirmeyi başardım. İbrahim'de lord ve 2 adamıyla benim sağımdaki lootları götürürken köpeğiyle benim merkezi bir tur oyalayıp benim sol tarafımı bir tur zora düşürdü. Physical lootu olan abiyi stun etmeyi başardı, holowall ile önünü kapatmasam o tarafı alıyordu. Bu arada bizim komando PL'li abi kaçsın diye bir tur İbrahim'in Veteranı ve Komandosu ile kapıştı ve yattı. 5. turu oynarken Veteran yanlız kaldığını görünce, bende çok yaralı modeller olmasına rağmen tabancaları havaya kaldırıp geri çekildi.

MoM: Sniperlar Bam Bam indirdi açık alanı bulunca.
FEnce oyun boyu bir kaç kez düşük volt çarptı biz de birbirimize odaklandık
Eyvallah İbo. Aylar sonra kule de minyatürcülük çok güzel geldi

« Son Düzenleme: Haziran 24, 2021, 10:51:20 ÖS Gönderen: Deeyo »
dey layt com and me wan go hom...


ibrahimerol

  • Üye
  • İleti: 8
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #2 : Haziran 25, 2021, 12:43:06 ÖÖ »
Yabancısı olduğumuz bir galakside varlığından haber aldığımız değerli ganimetleri aramaya koyulmuştuk. İlk kez bir gezegene indiğimizde bu galaksinin yerli halklarından bir grup karşımıza çıktı. İki tarafta hazinelerin peşindeydi ve çatışma kaçınılmazdı. Beklediğimizden daha dirençli olan yerli halk 5 askerimizi savaş dışı etti. Merkezdeki hazineyi de kaptırınca 2 hazineye razı olduk. Hazine yağmasından umduğumuzdan az ganimet elde etsek de bu yabancı galakside atıldığımız ilk macera bizim savaş ateşimizi daha da körükledi.

Overlord'umuz Trazyn çok yaşa (bir 65 milyon yıl daha)

sargon

  • İleti: 695
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #3 : Temmuz 01, 2021, 09:42:25 ÖÖ »
Alkım: Unbiased - Deniz: Muse - Burak:
Senaryo: Skymines
Sonuç: 1 Data Loot 1 Physical Loot  - 2 Data Loot 1 Physical Loot - 1 Data Loot 1 Physical Loot

225xp - 220 xp - 170 xp

 
Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Unbiased: Bir kaç adam indi, 1 Hacker KIA      Muse: Hasar yok             Burak:Ekibin çoğu düştü, 1 chiseler ağır yaralı

Oyun Özeti:
DMZ-C3 mega astroitinde Aetherium bulunduğu iddiaları Helios VII sisteminde bir anda duyuldu. Hem bağımsız ekipler hem de korsanlar tabii ki son hız astroite akın etmeye başladı.


Oyunda 5 adet çukur mevcuttu. Çukurlardan ve masa kenarlarında çıkış yapmak mümkünde. Merkezdeki physical olmak üzere 7 adet loot token mevcut olmakla beraber Burak'ın tarafında çok uygun konumlarda olmayınca en yakındakilere agresif bir şekilde yürüdü. 4. Tura kadar tek loot token Burak'taydı. Kimsenin asker koymadığı masa köşesinde 3 adet loot token duruyordu, Alkımla ben oraya baskı kurmaya çalıştık ancak yarı yolda Alkım dikkatini Burak'ın ekibe yöneltince ben biraz rahatladım. Ayrıca 2.tur Alkım'ın tarafta çıkan korsan da onu yavaşlattı. İlk turlarda çok fazla varlık gösteremesemde 4.turdan sonra zarlarım açıldı, oyun döndü zaten oradan sonra. Burak'ın ekibin yarısını ve Alkım'dan da bir kaç adam düşürünce basmakta olduğum loot tokenlerin önü açıldı. Ondan sonra çoğunluk yağmayı aldık, oyunu sonlandırdık zaten.


MoM: Benim drone ve Burak'ın ilk 3 turdaki zarları :)

Çukurlardan exit yapılabilmesi oyunun dinamiğini değiştirmiş bir hayli, güzel oyundu dıkşınlamayı özlemişim.

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #4 : Temmuz 01, 2021, 10:38:00 ÖÖ »
Eyvallah maç için  Keyifli oyundu!
Deniz ve Burak, bana concentration of powerın ne olduğunu oyunun sonuna doğru döverek öğrettiler.

Burak gerçi bulunduğu pozisyona göre az bile dayak yemiş olabilir attığımız 19'lara 20 ile karşılık verdi, bir kaç tur boyunca. Ama şansı bir yere kadar yardım etti.
dey layt com and me wan go hom...


burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #5 : Temmuz 08, 2021, 09:59:12 ÖÖ »
Efe - Burak (Perseverence)
Senaryo: Abandoned Factory
Sonuç: 2 Physical Loot  - 2 Data Loot 1 Physical Loot

170xp - 180xp

Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Efe: Captain Badly Wounded             
Burak: Hacker Badly Wounded


Oyun Özeti:

Efe ile yıllaaaaar sonra bir oyun oynadık. En son ksk çarşıdaki kulede X-Wing oynamıştık, peheeey...

Terkedilmiş bir yüksek teknoloji silah fabrikasını yağmalamaya gelen ekiplerin birbirini fark edip pozisyon alması çok uzun sürmedi; ama hiç kimse, fabrika girişindeki duran devasa robotun savunma moduna geçip ölüm kusacağını tahmin edememişti. robottan kaçmak için sağa sola kaçışanların arasında terkedilmiş ekipmanlar bulacak kadar şanslı olanlar vardı. Ancak çoğunluk, bakımsız ve doğa tarafından geri alınmaya başlayan fabrika kalıntılarının arasındaki görünmez tehlikelere maruz kaldı.

Senaryo gereği, tur sonlarında iki figürün başına bir olay geldiği, ilk turun sonunda da bir warbotun oyun alanına girdiği bir oyun oynadık. Efe kendi deployment alanının ortasına kümelendi. Ben ise capt ve XO ile 4er askeri dağınık yerleştirmeyi tercih ettim.

sağ ve sol kanatta çıkışa bir move uzaklıkta birer loot olduğu için ikimiz de o taraflara yönlendik; ancak warbot efenin kuvvetli olduğu taraftan gelince o tarafı yavaşlattı.

Oyunda hem robottan korunmak hem de lootlara güvenli şekilde ilerleyebilmek için bolca smoke kullanıldı. hatta efe holowall da kullandı. bi tur sonunda alanda 4 smoke 1 holowall vardı mesela.

Efenin kaptan ultra delikanlı bir şekilde tek başına central treasureye yürüyünce köpektir, drondur ne varsa chafflayıp casecracker ile kapkaç yapmaya çalıştım; ama efenin atak zarlarının maşallahı vardı. oyun boyunca benden 6 figür öldü, hepsini efe öldürdü ve hiçbirini yaralamadı. Hepsine tek attı.

warbotun gelmediği taraftaki treasureleri beklediğimden çok zor çıkarabildim. smoke korumasında physicala giden chiseler unlock edip lootu aldı ama tur sonunda smoke kalkıp init efe alınca critkill ile düştü. aynı taraftaki data loot ise sanırım RSA256 şifreleme ile korunuyordu, zira benim hacker 2 tur boyunca toplam 4 kere lootu unlock edemedi. 5. denemede açtı ve ikinci aksiyonu ile pickledi. böylece 2. tur sonunda BtB olduğu loot ancak 5.turda pickledi, helal olsun.

ortada ise kan gövdeyi götürdü. target point orta nokta olduğu için warbot sıka sıka ortaya, efenin kaptanının olduğu yere yürüdü. efe benim central loot attığım chaffları ve casecrackeri tekledikten sonra kendini robottn korumak için smoke atmıştı; ancak lootu unlock etmek için zaman kaybedince warbot 5.tur gibi kaptan ile CCye girdi. Bir sonraki turda kaptanı ağır yaralayıp sonra da indirdi ve oyunun kalanı boyunca ortada, smoke içinde oturdu. senaryo gereği warbota wound vermek ve öldürmek xp kaynağı idi; ama ikimiz de bota çizik bile atamadık. bu da kayda geçsin.

hem 3 loot ceplediğim hem de ağır kayıplar vermemden dolayı 9. turda oyun alanından çıktım. giderayak commando bir grenade ile rakipten 2 canı kalmış bir askeri düşürdü. oyun boyunca öldürebildiğim tek asker de bu oldu. Warbotun ayağının altında kalan son treasureyi efenin ekibinin ordan nasıl çıkardığı bir muamma olsa da, dedikodulara bakılırsa koca bir zarın yuvarlanıp 16 geldiğini gördüğüne yemin eden kişiler var :)

Eyw efe...

MoM: Şimdi warbot dicem olmucak... :)
MaloM: data lootu 5. denemede unlock edebilen hacker. 7+ ulan
ZaroM: Bir tur sonunda ortamdaki 4 smoke ve bir holowallun ortadan kalkması (5-). Bu nedenle sağ ve sol kanattaki lootlar açıkta kalınca ortalık kan gölüne döndü. Üstüne, init zarlarında 2 ve 3 atılınca 7d20 de 24-25 felan attık toplam.

War, war never changes...

sargon

  • İleti: 695
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #6 : Temmuz 14, 2021, 10:05:10 ÖÖ »
Alkım: Unbiased  Deniz: Muse  Burak: Perserverence İbrahim: Night Scythe

Senaryo: Derelict Warship

Sonuç: 1 Data Loot  - 1 Data Loot 1 Physical Loot - 2 Physical Loot - 2 Data Loot

Oyun Özeti:

Algoritması bozulmuş bir yapay zeka tarafından yönetilen uzay istasyonu olan Kappa-3'ün eski ekibinden kalan malzemeleri toparlamak için istasyona giriş yapan 4 farklı kaptan, karışık koridor sisteminde kendilerini dörtlü bir meksika açmazı içinde bulur. Koridorların kesişiminde yer alan güç kaynağı kaptanların hedefindeydi ancak, gerek bakımsızlıktan istasyonda oluşan hasarlar gerekse geminin yapay zekası bu riskli operasyonu daha da zorlaştırıyordu. Bunlar yetmezmiş gibi korsanlar da istasyona kaptanlarla birlikte giriş yapmaya hazırlanmaktaydı.

Kare şeklinde yerleştiğimiz oyunda masayı fiziksel olarak dörde bölen duvarlar nispeten sakin bir oyun geçmesini sağladı. Sağ tarafımda Night Scyhte, sol tarafımda Perserverence, çaprazımda ise Unbiased ekibi yerleşti. İlk turlarda herkes kendi yerleştirdiği loot'a doğru yöneldi. Misafirimizin attığı senaryo tablosu oyunu oldukça zor bir hale getirdi.

İlk tur atılan zara göre, korsanlar sahayı basmaya başladı, ikinci turdaki olay tablosu neticesinde ise istasyonun güç kaynağı meltdown'a başladı. Buna göre 7 tur içinde gemi patlayacaktı, her ekip hızlı davranmaya bir yandan da ganimetleri çıkarmaya çalışıyordu. Neredeyse tüm korsanlar İbrahim'in taraftan çıkmasına rağmen çok bir zarar veremedi. Alkım merkez ganimeti kurcalarken meltdown'u hızlandırıp tur kısıtını 2 basamak aşağı çekince tüm ekipler topuklamaya başladı. Bir de istasyonun kendisi patlamaya başlayınca iyice sıkıntıya girdi. Burak çok hasar almadan 2 ganimet ile çıkış yapmayı başardı, Alkım'ın ekip yanlış hesap sonucu tek ganimetle ama az hasarla kaçabildi. İbrahim korsanlara rağmen hiç sıkıntısız 2 ganimetini alıp dağıldı, ben ise son tur patlamalardan ötürü ganimet taşıyan tayfa ölünce son tur son dakika çıkabildim ancak 2 ganimeti sağlama alabildik.

4 kişiyle oynanmasına rağmen sahanın duvarlarla bölünmesi nispeten kansız geçmesine sebep oldu. Tur kısıtının erken gelmesi üstüne bir de 2 tur geriye alınması çatışma durumunu azalttı, herkes ganimeti alıp kaçayım kafasındaydı. Her ekipten 1-2 zaiyat verilmesine rağmen adrenalini yüksek bir oyun geçti, gerçekten çok keyifli bir senaryoydu, herkesin zarına sağlık.

MoM: Uzay istasyonunun kendisi. Patlamalar, meltdown, sarsılıp savrulmalar filan derken herkesin ayarı kaçtı.
MaloM: Burak'ın casecracker'ı. Kaçıncıda açtı kasayı yine?
ZaroM: 2.turda geminin patlmaya hazırlanması

burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #7 : Temmuz 20, 2021, 08:33:41 ÖS »
Efe - Deniz - Mustafa - Burak
Senaryo: Steam Vents
Sonuç: 3 loot - 2 loot - 1 loot - 3 loot

Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Efe: XO permanent injury (Lost Eye)   
Deniz: XO permanent injury (Broken Arm)         
Burak: Chiseler dead
Mustafa: Trooper dead

Oyun Özeti:


Sistemdeki 4 sektor capinda yayimlanan SOS cagrisinin ustunden dunya zamani ile yaklasik 2 hafta gecmisti. Imdat cagrisinin geldigi yer, asteroidlerden gelen madenlerin islendigi, onemsiz bir gezegenin uydusundaki bir rafineriydi. Perseverance kaptani Nathaniella, cagriyi alir almaz rotasini kurmustu bile; ancak niyetinin, rafineridekilerin yardimina kosmak olmadigi asikardi. Tek sorun, bu "yardimseverligi"nin baska kaptanlar tarafindan da paylasiliyor olmasiydi.

kare seklinde birbirimize takmak niyetiyle bulustugumuz bu mubarek bayram gununde yine guzel, kanli ve heyecanli bir oyun oynadik.

senaryo geregi gobeginde, her tur basinda bir tanesinin ufurup 8" icindeki askerler icin tehlike olusturdugu, toplam 6 steam ventin oldugu bir alanda oynadik. rafineridekilerin SOS vermesine neden olan şey ise merkez lootun yanindaydi: bir steam dragon!

ilk tur inisiyatiflerinde 1 ve 2 atan mustafa ile efe, senaryonun ozel kurali geregi, steam dragonu hareket ettirme hakki kazandilar. bunun sonucunda, daha ilk turda steam dragon agzimin ortasina, benim almam gereken 2 lootun ortasina geldi.

eglence olsun diye unwanted attention kuralini da kullanalim demistim. cenemin yayini diyorum... bu kural geregi her loot unlock edildiginde 50% ihtimalle oyun alanina bir NPC giriyor. 2. turda efe treasure unlock ettiginde -tabii ki- benim deployment bolgesi arkasindan bir bile worm geldi. onde steam dragon, arkada bile worm sandvic oldum hemen oyun basinda. ustune bi de bilewormun toxic tukurugunu yiten pathfinder oyun sonuna kadar tek aksiyona dustu. ironiktir ki bu pathfinder, biri NPC olmak uzere 3 kill aldi oyunda. +1D frag grenadeler sagolsun...

bu arada deniz ve efe kendi treasurelerine herhangi bir direnisle karsilasmadan ulastilar. mustafa ise ilk oyun cekingenligi ile biraz konservatif oynuyordu.

bir sekilde lootlari almak zorunda oldugum icin, dragonu smoke ile oyaladim, arkadakini de CCye kitledim. ama dragon kokuyu almis olsa gerek, randomize move ile bile agzima girmeye devam etti.

efe ile denizin deploy alaninin ortasinda, 3 loot olan bir killzone vardi. hem ventler hem de oyuncular tarafindan dumanalti edilen bu alan uzun sure hem efeyi hem denizi oyalayarak yavaslatti. bu sirada 4. turda isler kizisti. bu turda ben, benim lootuma yukselen denizin elemanlarindan birini ve asiri power kullanmaktan bitap dusen XOsunu yatirdim. Mustafa da saolsun senin neyin eksik diyerek, CCde steam dragonu kesen trooperimi kevgire cevirdi. cok bisi diyemicem zira dragona sikarak onu incelten de mustafa idi.

ama bir tur sonra denizin de soyleyecek sozu vardi. tek psyhic fire ile loot tasiyan chiselerimi (RIP) ve onu koruyan runneri yatiriverdi. 3 olu ve arkada npc kitleyen adami da sayarsak 4 kisi eksik oynamaya basladim 5. rounddan itibaren...

ozellikle deniz ile efe arasindaki loot bolgesinin etrafinda surekli patlayan ventler denizi biraz daha yipratti. bununla birlikte, efenin gordugu her lootu unlocklamasi nedeniyle bir ara oyunda 5 NPC vardi ve herkese resmen bela oldular. yanniz efe burada biraz kendi etti kendi buldu, zira efe ile deniz deploy zonu arasindan cikan illithid benzeri bir yaratik ona musallat oldu ve XO arti 3 askerini kitledi. efenin berbat CC zarlari sonucu once bir adami canavar tarafindan zihin kontrolune alindi, ardindan bu asker, kendi XOsuna canavarca saldirarak gozünü cikardi! efe guc bela indirdi bu yaratiki sonunda; ama hem 2 rounddan fazla zaman kaybetti hem de XO permanent injury sahibi oldu. Ayrica bu sayede denizin uzerindeki baski da azaldi. yoksa XOsunu kaybetmis olan ve zaten benden de baski yiyen deniz, yavastan oyundan cekilebilirdi diye tahmin ediyorum.

6. turda agroya donen mustafa kuvvetlerini ikiye bolerek, hem bizim aramizda, 3. kattaki loota hem de ortadaki loota yuruyen efeye basmak istedi. ilk oyunu diye hic ustune gitmek istemedigim mustafa, uzerime kaptan, 2 trooper ve bir gunner ile yuruyunce enem enem dedim ama pathfinder grenade ile orayi inceltince, ustune bir de drone ile 3.kattaki lootu unlock edip kacirmayi basarinca o cepheyi kazanmayi basardim.

oyunun sonunda masabasi anlasmalari yapilarak lootlar paylasildi. her murettebat ganimetlerini ve kayiplarini alarak gemilerine cekildi. ozellikle efe ve denizin XOlarindaki kalici yaralar oldugu aciga cikti.

lootlardan ise neredeyse hicbir item cikmadi hep trade goods, info vs cikti.

guzel oyun oldu arkadaslar tskler.

MoM: benim drone diyesim var. hem bileworm kombatina destek oldu, hem 3. kata cikip loot unlockladi sonra da kacirdi.

MaloM: Efe'nin Mindgrabber (illithid) ile dovusen askeri.

ZaroM: 4. turda denizin XOsunu indirmem olabilir. oyunun yarisinda bir faz eksik oynamak durumunda kaldi.
« Son Düzenleme: Temmuz 20, 2021, 08:37:57 ÖS Gönderen: burock »
War, war never changes...

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #8 : Temmuz 28, 2021, 11:55:30 ÖÖ »
Efe - Deniz - Mustafa - Burak - İbrahim - Alkım
Senaryo: Raid in the Mech Factory
Sonuç: 1 loot - 2 loot - 1 loot - 4 loot - 2 Loot - 2+1 Loot

Oyunu kim kazandı derseniz; 6'ımıza da aynı İpucunu satan Broker kazandı

Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Efe: N/A
Deniz: ?         
Burak: ?
Mustafa: ?
İbrahim: N/A
Alkım: N/A

Kulede sanki masa kalmamış gibi 6 kişi maç yapmaya karar verdik. Sırf bizim yüzümüzden SG 2nd editiona 6 kişilik senaryolar koyacak adam.
Efendim Deniz'in Yazdığı süper senaryo; http://kulesakinleri.org/main/index.php?topic=5541.msg39830#msg39830

Abandoned Mech Factory'de deli loot olduğunu öğrenen 6 ekip birden, Fabrikanın 6 farklı kenarından giriş yaptık. Ortada ilk loot açılınca çalışmaya başlayan shutdown (dikkat Kapılar Kapanacak!) ve savunma mekanizması vardı.
MAsaya
             Mustafa
      Deniz         Burak
      İbrahim      Efe
              Alkım

Şeklinde yerleştik, Ortadaki loot değerli loot idi. Çıkış kendi kapımızdan olacağından Hemen herkes kendine yakın olan tarafa fiziksel lootunu karşı koordinatına, data lootu yerleştirdi.

Elbetteki ilk tur 1. oyuncu olan İbrahimin ilk aksiyonu unlock etmek olunca. Oyunun maksimum süresi 8 tur'a indi. Sonra hemen herkes sırayla ilk lootlarını açtı elbette.

ilk turda bir kaç ilginç olay oldu. İbrahim'in sniperının kendine doğru uzandığını gören Deniz, Sniperın tek atan Karabinasını Destroy weapon ile patlattı, Sniper ondan sonra kaçak güreşti. İbo'nun bana doğru bakan Xo'suyla casecrackerına da zehir powerıyla süslenmiş, Benim XO Rapid fire ile wound verince oyun sonuna kadar 1'er aksiyona düştüler. Bu arada Burak da Grenade launcher ve target lock powerı ile mustafanın yanaşık düzen giden  ekibinin ortasına bombayı attı ve baya kişiyi stun etti.
Ben oyun boyu bir Holowall bir smoke ile sağımı solumu kapatıp kendi lootlarıma koştum. Efe'nin alkışlarla aramızdan ayrılması ile beraber ortaya giden yol boşalınca benim runner deli bir koşuyla 4. turda merkezdeki savunma sistemine erişti. Runner'ın çılgın teknik becerisi sayesinde unlock/security system disable'ı yaptı ve ortadaki özellikli fiziksel lootu da bize kazandırdı.
Bu arada ibrahim smokeların holowalların arasından 3 kişiyle Cee yapıp benim recruit ile comandoya daldı. Recruit iki tur 2 kişiyi oyalasa Captanın flamethrowerını yemesine rağmen ayaktaydı ki arka taraftaki Chisseler 3 kişilik kombatta kendi adamını piştovlayınca yattı, sonradan baktık hayattaymış.

Bu arada ibrahimin Tek aksiyonlu XO'su Comandodan dayak yedi. Komando ne olur ne olmaz diye ittirdi. Kalabalığı görünce ve kendi lootu da sağlama alınınca geri çekilmek üzere olan XO, Comandonun haha ne oldu böyle kaçarsın işte traş talkına seni bana sayıyla mı verdiler ulan diye tekrar dalarak yanıt verdi. Komandoyu Kaptanın Transportu kurtardı kombattan.

Bu arada ilk turdan Mustafa'nın crewi yavaşlatmış olan Burak solunda da Efe'nin boşluğu olunca 4 lootu koparmayı başardı.
Hemen herkes kapılardan çıkarak oyunu bitirdik.

Bizim tarafta
ManoM: Benim Runner, fuleli koşusuyla, gizli hack/pick bilgisiyle kurşunlar yağmurlar altında merkez lootu ve 70xp'yi bize getirdiler. Artık o bir pathfinder.

« Son Düzenleme: Temmuz 28, 2021, 01:06:32 ÖS Gönderen: Deeyo »
dey layt com and me wan go hom...


burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #9 : Ağustos 08, 2021, 03:11:44 ÖS »
Alkım - Semih - Burak
Senaryo: Botched Deal
Sonuç: 1 loot - 2 loot - 4 loot

Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Alkım: 3 badly wounded, 1 dead       
Burak: 1 badly wounded
Semih: 1 badly wounded

Oyun Özeti:


Phionix Hawk ve Kartel gemileri arasında gerçekleşecek değiş-tokuş hakkında herkeste bir gerginlik olduğu kolayca sezilebiliyordu. Uzun sayılabilecek bir süredir bu sektörde bulunan ve güç dengelerinin farkında olan Kartel kaptanı Erci E., sektörde yeni faaliyet göstermeye başlayan Phionix Hawk kaptanı Xerex'i henüz tanımıyordu. Ne de olsa bilmediği şeyden korkmak, hayatta kalmanın sıfırıncı kuralıydı. Hailing sequenceler doğrulandıktan sonra her iki gemi de, endüstriyel bir bölgenin biraz dışındaki noktalara inerek değiş-tokuşu yapma üzere hazırlandılar. Tam bu sırada saptanan üçüncü bir gemi, her iki tarafın da kendiine tuzak kurulduğunu düşünüp savunmaya geçmesine neden oldu. Telsiz diplomasisinin zaman çoktan geçmişti...

Bu stargrave ne güzel oldu ya, bu sefer de Semih ile yıllar sonra oyun oynadık.

Üçlü şekilde birbirimize baktığımız (bkz. bakmak) bu oyunda, alkım bir kenara dar şekilde yerleşirken semih ve ben karşı köşelere kare şeklinde deploy olduk. Senaryo gereği, lootların 3 tanesinin başında birer ruffian bulunuyordu. Ayrıca, 4- atılan her inisiyatif zarında sahaya bir ruffian daha koyuluyordu.

oyuna başlar başlamaz, alkım'ın semihle kapışmamız için aramıza yerleştirdiği data lootun üzerine isabetsiz, ama yine de güzel bir yere düşen smoke atarak başladım. öncelikli amacım bunu ve kendi yerleştirdiğim physical lootu almaktı çünkü en kolay çıkarableceğim lootlar bunlardı. semihin fikri ise başkaydı: Aramızdaki lootu tamamen ignore etti ve kuvvetlerini hiç bölmeden Unbiased deployment alanına doğru ilerledi; Zira orada birbirine oldukça yakın duran ve dışarı çıkarması kolay olabilecek 2 loot vardı.

Alkım zaten geniş deployment alanı ve data specialist eksikliğinden muzdarip iken bir de semih komple üzerine yürüyünce bir miktar savunmasız kaldı. üstüne, semihin -inanmazsınız- iki criti ile daha da zayıfladı. bundan istifade eden ben oldum. ilk hedefin olan 2 lootu specialistlerle ilk denememde unlock ettim. midgamede casecrackere gelen 4, codebreakere gelen 3 atıştan canlı kurtulunca bu lootları kaçırdım. Semih de bu sırada alkım'ın sol tarafına çökmüş, o taraftaki 2 lootu jotun jotun çıkarmaya çalışıyordu.

sadece 1 lootu garantileyebilen alkım, loot açısından sıkıntıya girince yiki seçeneği kalmıştı: ya orta loota ya da kendi sağında ikimizin arasında 2. katta bulunan loota gidecekti. İkisine birden gitmeye niyetlenip kuvvetlerini böldü: ortadaki binanın çatısındaki lootun yakınına bir casecracker transport etti ve smoke ile sakladı. aramızdaki loota çıkmak için de 2 soldier konumlandırdı. Yalnız kesin olan bir şey vardı: Gün alkım'ın günü değildi. benim taraftaki adamlarının birini indirip diğerini cripple ettim ve kombata kitledim. bu sırada antigravityli hackerim binanın benden yana tarafından 3. kata çıkmaya başlamıştı bile. ortadaki casecracker de lootu hemen açmasına rağmen, inisiyatiflerde herkesin 4- atması sonucu (3d20 < 12 :) ) birden etrafında beliren 2 ruffiana küfrediyordu.

2 lootu alan semih alandan çekilmeye başlayınca bütün kuvvetimi orta loota yönlendirdim. physical loot u taşıyn alkımın casecrackeri sürekli smoke altında hareket etmeye çalışsa da XO, pathfinder ve commando dan oluşan grenade ekibi en sonunda alkımın askerini wound edince casecracker lootu bırakıp canını kurtarmak için kaçmaya başladı.

Oyunun devamında semih kontrolü geri çekilmelerine devam etti. hem suppressive firelerele 1-2 ruffian alarak xp topladı hem de eksik power xplerini fulledi. alkım da yaralarını sarmak için geri çekilse de arada sniper ile bana agrolar yaptı. birinde 3. katttaki lootu cepleyen hackeri, birinde de zaten üzerinde damaj olan kaptanımı wounded yaptı, yusuflamadım değil. nihayetinde o da power xp lerini fulleyince, orta loot da bende olduğu için oyunu bitirdik. 4/7 loot biraz ayarsız oldu; ama lootlardan birinde 20, birinde 75 lira çıktı. karma işte...

tşkler arkadaşlar.

MoM: benim commando olabilir. hem smoke ile kontrolcülük oynadı, hem alkımın 3. kattaki loota yönlendirdiği adamlardan birini indirerek oraya tırmanan hackeri korudu. sonra ortaya yönelip önce cetral lottu taşıyan adamı grenadeleyip wounded yaptı. yetmedi, kaçan adamın bıraktığı lootu cepleyip kurşun yağmuru altında bizim tarafa doğru getirdi.
MaloM: sanki yok gibi. illa birini seççeksek alkımın sniper olabilir. her ne kadar oyunda damaj yaptıysa da, fark yaratabilecek kritik atışları hep kaçırdı (semihin binanın üzerinden kaçırdığı loot, benim casecrackerin alkımın sağ tarafından kaçırdığı loot)
ZaroM: alkım orta lootu unlock ettiği turdan sonra atılan inisiyatif zarlarında herkesin 4- atması. bu nedenle semih ve benim ruffianları orta loot un yakınına koyup oyunu sıkıştırmamız.



War, war never changes...

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #10 : Ağustos 12, 2021, 11:02:12 ÖÖ »
unbiased Alkım - Efe - Vanguard Ranger Batuhan
Senaryo: Broken Fence
Sonuç: 3 loot - 2 loot (1'i Secretli Merkez)- 2 loot, 225 xp, 220 xp, 160 xp

Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Alkım: 1 Chisseler Badly wounded
Efe: 1 trooper dead
Batuhan: Hacker, Recruit, Xo, Captain Hepsi full recovery

Bu senaryoda merkezde bir bina çevresinde 16" kare gerektiğinde elektrik çarpan gerektiğinde npc summonlayan bir çit vardı.
Batuhanla ben köşelerde başladık Efe Karşı kenarımızdan başladı. Efe daha önce aldığı secreti deklare ederek hemen hemen full merkeze yöneldi. Ben de benim tarafıma yakın ve Efe ile benim aramdaki data loota bakmaya başladım derken Batuhan ilk zarında sniper'ı ile kritleyip chisselerimi indirdi, Semih'te aynı hareketi bir önceki oyunda yapmıştı sarsıldım ama yıkılmadım, Elimde LoS kapatacak ne varsa aramıza atıp en azından görüş açımızı kapattım.

Bu arada Fence 3 tur boyunca elektrik çarpıp Önce Efe'nin ekibine bir 5 tane, sonra hepimizin ekiplerine 5'er 6 şar kez farklı voltajlarda ve amperlerde atak yaptı. Hepimizden adam aldı, loot taşıyan drone'umu tekledi. Npc köpek öldürdü, efenin trooperı şokladı, burner tazerledi. oyunun sonlarına doğru en sonunda benim hacker disable etmeyi başardı da kurtulduk deli çitten.

Batuhan oyuna yeni başlamasına rağmen veteran bir wargamer olduğunu, ortadaki npc köpeklerden birini control animal ile crewine katıp, bununla Efe'nin crew'ini haraslayarak gösterdi, üzerine Target lock Grenade launcherla da bombeler sisler attı. Bu Köpek önce NPC bir köpekle dalaştı, efenin trooperlardan birini yedi en sonunda başka bir trooperla dalaşıp telef oldu ama işini de yaptı.

Efe'nin kaptan oyun başında aldığı iyi tırmanma modifikasyonuyla pat küt 3 katlı binanın çatısına çıkıp kendini smoke ile gizleyip, içinde ne olduğunu bildiği Data lootunu açmaya uğraştı bir kaç tur, oyunun sonuna doğru başardı içinde sağlam bir silah var gibi duruyordu.

Ben kendi tarafımdaki lootları sağlama alırken (bu arada tonlarca sıktığım büyü yaptığım köpeği yine pistolüyle recruit indirdi), Efe ile Batuhan'da hepimizi çarpan çitin ile ortadaki binanın arasında tam aralarında kalmış data loot için (keh keh) kapışıyorlardı. Aralarındaki Holowalldan eller kurşunlar vb çıkıyordu.

ikisinin kapışmasını fırsat bilip  Batuhan'ın crew'in arkasından yaklaştım. Önce Batuhan'ın fiziksel loot kaçıran modelini dark energy ile alınca batuhan oraya bir model daha yönlendirmek zorunda kaldı. Bu boşluktan yararlanan pathfinder, bombayı 5 modelin ortasına bıraktı. 2" seken bomba sadece Batuhan'ın Xo ve Kaptanının kafasına düştü. Xo'ya 19 attık, kaptanı kritledik, ikisi de strainlerden vb damaj da yedikleri için bir anda iniverdiler. İki rakip crew'de sayıca ve nitelik olarak azalmaya başlayınca o data lootu bana bırakıp çekildiler.

Man o M: Benim Pathfinder o ne bomba öyle
Man o M: Batuhan'da Kontrol animallenmiş köpek, plase Batuhan'ın Sniper beni kaç tur pinledi iki fiziksel loot taşıyıcıma 24 damaj çaktı,
Man o M: Efe'nin kaptan merkez lootu alacam diye tam merkezden 4. kattan seyretti oyunu ekibini komuta etti, bize laf attı sislerin vampiri.

Batuhan umarım görsel olarak beğenmişsindir sahayı :)
« Son Düzenleme: Ağustos 12, 2021, 11:56:58 ÖÖ Gönderen: Deeyo »
dey layt com and me wan go hom...


Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #11 : Ağustos 13, 2021, 11:29:40 ÖÖ »
unbiased Alkım - Semih
Senaryo: Derelict Warship
Sonuç: 3 loot 300 xp  - 2 loot 330 xp = max 300 xp
Alkım: 1 Casecracker öldü, Semih 1 Codebreaker öldü

spacehulk'ın iki farklı kompartmanına yanaşan iki crew kendilerine yakın tarafta olan fiziksel lootlarını kolayca aldılar. Orta her kapının yanında olan data lootları almak biraz çaba istedi.
Unbiased crew'i, kendi sollarındaki datalootu holowalla ve o kapıyı çabucak kapataraki aldılar. Zabrak kaptanın crewi ise ilk 3 tur önce ve hızlı ilerleyerek ortadaki data loota bastı, kaptanları ise bize göre sağda olan loot'a ve ikisini de çabucak unlockladılar. Her tarafta sis bombaları vardı. Benim Pathfinder ortadaki loottaki rakip codebreaker ve rakip pathfinderı bombayla yumuşattı. Sonraki tur insiyatifi alabildiğimiz için comandomuz da codebreakerı indirdi, pathfinder lootu cepledi.
Zabrak kaptanın duman altında unlock attiği lootu almasın diye kendini oyalamaya çalışan casecrackarımız sisin bir anda kalkmasıya dark enerjiden tek yedi.
Lootlar securelenince herkes geri çekilmeye başladı. Gemi de 2. turdan itibaren geri saymaya başlamıştı, arada ışıklar gitti, kompartmanlar sarsıldı.
yavaş yavaş geri çekilerek geldiğimiz yerden çıktık.

ManoM: Zabrak JEdi, casecracker tekle, data lootu unlock et, götür. 10/10
ManoM: Unbiased PAthfinder/komando: Orta lootu ikili bir şekilde secure edip kill bile aldılar.
MaloM: gitti 500 gayme kullanamadan.

Eyvallah Semih

 
dey layt com and me wan go hom...


sargon

  • İleti: 695
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #12 : Ağustos 13, 2021, 01:07:56 ÖS »
Semih: Phoenix Hawk - Deniz: Muse - Burak: Kartel
Senaryo: Fire Moon
Sonuç: 1 Data Loot 1 Physical Loot  - 2 Data Loot 1 Physical Loot - 1 Data Loot 1 Physical Loot

280xp - 270 xp - 270 xp

 
Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Muse: 1 Hacker, 1 Chiseler KIA
Phoenix Hawk: No KIA
Burak: Bir iki Badly Wounded, XO KIA

Oyun Özeti:
BR-46 adında eskiden bilimsel araştırma merkezi olan bir uydunun yıllar önce bir galaktik gemi savaşının ortasında kalmasından ötürü atmosferi kaybolduğundan ekosistemi mahvolmuş, çeşitli terraforming abnormaliteleri devam etmektedir ancak bilimsel merkezde hala kıymetli alet edevatın olduğu tahmin edilmektedir. Bunu bilen 3 bağımsız operatör uyduya ayak basmıştır...

3 oyuncuyla gerçekleştirdiğimiz senaryoda sahayı 3'e ayıran bir asit nehri bulunmaktaydı kalanı standart binalar ve terrain ile doluydu, asite giren yanmaktaydı. NPC'ler ise inisiyatifte 3'ün katı atıldığında atan oyuncu tarafından yerleştiriyordu. Ben uzun kenarı aldım, Burak'la Semih'in çete de karşımda köşelere yerleştiler.

Asit nehri mobiliteyi düşürdüğünden ve atmosfer şartlarından ötürü 2.aksiyonu almak sıkıntıya girdiğinden oyun gameplay olarak yavaştı bir hayli. Grup aktivasyonu kullanılamadığından soldier faslı baya önem kazandı haliyle. Maçın başında Burak'ın Gunner'ıyla birlikte bir kaç adamı cripple olunca tam efor sergileyemedi. Semihle ikisi kapıştı arada ben de gördüğüme sıktım.

Oyunun ortalarına doğru Burak iyice dağılınca full+full treasurelara yöneldi. Açıkta kalıp treasure'ı götürmeye çalışınca benim XO, Burak'ın XO'yu tekledi. Ardından Semih'in jedilar meydane çıktı. Göbekteki 2 treasure için kapıştık. Yaralı adamlarımı indirmesine rağmen Semihin XO'yu da critleyince 3.treasure'ı bana bırakıp çekildi. Genel olarak manevra kabiliyetinin düşük, kaptan power'larının ve smoke'un olduğundan da önem kazandığı bir oyun oldu.

Ellere&Zarlara sağlık

ManOM: Godric the Neon Paladin. Bulunduğu binadan önüne geleni taradı, bir diğer iki taraftan da kayıp verdirtti.
MalOM: Burak'ın XO. Hem 2.aksiyonu beceremediğinden açıkta kaldı üstüne tek yedi rahmetli.
ZarOM: Son tur yaptığım Pull power'ı. Semih'in data loot taşıyan hacker'ı cover'dan açığa çıkardı, sonrası malum...

burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #13 : Ağustos 17, 2021, 01:51:59 ÖS »
15 Ağustos 2021 Pazar

Deniz - Burak
Senaryo: Salvage Crew
Sonuç: 1 loot - 4 loot

Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Burak: Codebreaker badly wounded
Deniz: Tertemiz

Oyun Özeti:


"Ölenle ölünmez..."
"Senin böyle kendini hırpalamanı istemezdi..."

Son günlerde bu lafları o kadar fazla duymuştu ki artık hem sözler hem de zaman anlamını yitirmeye başlamıştı. XO'su ve can yoldaşı Karakan'ı kaybedeli henüz birkaç gün olmasına rağmen biliyordu ki, eğer bir an önce işe dönüp hesabını doldurmaya devam etmezse kaybedeceği şey sadece yoldaşı olmayabilirdi. Neticede geminin yakıtı, bakım masrafı, ekibindeki açgözlü sırtlanların maaşı derken sürekli bir para akışına ihtiyaç vardı. Kaptan hayatının yükü diye düşündü kendi kendine, masadan kalkarken. Yerdeki viski şişesinin boş olduğundan emin olduktan sonra odasından çıkıp ortak alana yöneldi.

Karakan'dan geri kalanları "hayata" döndüren mekanik ustası gerçekten iyi iş çıkarmıştı; ama Erci E. biliyordu ki artık karşısındaki aynı kişi (şey?) değildi. Hatta gerçeğe bu kadar yakın olmasından dolayı durumun tamamıyla grotesk olduğunu düşünmeye başlamıştı. Hani kız çocuklarına hediye edilen o gerçeğe çok benzer, seni gece uykunda öldürecek gibi olan bebekler gibi... Doğru kararı verip vermediğinin muhasebesi biraz daha sürecekti.

İşte gene yoldaydılar. Mekanik ustasının işinin bitmesini bekledikleri günlerde, istasyondaki iş ilanlarına göz gezdirirken bulduğu, nispeten tehlikesiz bir işi almıştı. Tanrının unuttuğu bir yere düşen bir gemiden toplanması gereken ıvır zıvır... Ne kadar zor olabilirdi ki...?


Epey bir süredir 2 kişi oyun oynamamıştım. Bana baya değişiklik oldu açıkçası.

Senaryoda, alanın ortasında yer alan bir gemiz enkazı vardı. Geminin silah sistemleri hala aktif olduğu için tur sonunda LoS'taki en yakın modele ateş ediyordu. Ayrıca, inisiyatifte düşük atan %50 ihtimalle, istediği köşeden bir uçarca getirebiliyordu. Enkazda kuş maması var heralde ne bilim...

Deploymentte deniz kendi soluna kommit oldu. Ben ise kaptan ve XO ile 2 ayrı ekip yaparak deploy oldum. Lootları da tabii ki denizin deploy olmadığı tarafa ağırlık vererek yerleştirmeye çalıştım.

Oyunun başında hem ortadaki cihazdan hem de birbirimizin gunnerlerinden korktuğumuzdan konservatif açılışlar yaptık. Drone kaldırmak haricinde iki taraf da açılış powerlerini yapmayı başaramadı. Zaten bu power kullanma sıkıntısı oyun boyunca devam etti. Sürekli 2 ve 4 atarak power yapamamanın kitabını yazdık. sonuç olarak deniz power xp sini dolduramadı (hatta sanırım yarıda kaldı), ben ise son tur doldurabildim.

ikinci turdan itibaren ikimiz de ilk lootlara değmiş, önemli kanallrı da smokelemiştik. üçüncü turda ben kendi tarafımdaki lootu ilk deneme açmayı başarıp hızlıca çıkarırken, deniz hem chiseler hem de casecracker ile kendi lootunu açamayınca gereksiz grenadeler yedi kafasına. bir hasar almadı ama.

dördüncü turda olay biraz ortaya taşınmaya başladı zira hem central loot orda idi, hem de yakında bir tae daha data loot vardı. Birden ortayı smoke bastı toplam 3 smoke ile geminin targetin gsystem bir şey göremez hale geldi ve ortaya akın başladı. Bu turda ayrıca, denizin ters tarafında 2. kattaki data loota codebreaker çıkardı. deniz ise kendi tarafındaki binaya droneyi çıkarıp dev bir LoSa sahip oldu.

beşinci turdan itibaren ortada kapışmalar başladı. önce deniz, smoke altında kendini güvende hisseden 3 modelimin kafasına bir grenade oturtu ama bir şey olmadı. biz de buna karşılık olarak ortadaki 2 lootu unlock edip ayrıca counter grenade tatbiki ile yanıt verdik. Ancak tabii ki aklıma gelen başıma geldi ve benim pathfinder tam bir süt kardeşler sahnesi ile grenadeyi kendi kafasına attı (achievement isterim). neyse ki grenade tırtmış da bişi olmadı. 2. katta data loot hackleyen codebreaker download için oyalanınca smokenin de kalkmasıyla, droneden gelen bir pull ile kendini yerde ve etrafı 3 düşmanla çevrili buldu.

altıncı turda, drone tehlikesinin zaten farkında olan ama bir önceki tur beceremeyen XO, denizin yobotunu kontrol altına aldı. bunu farkeden chiseler namk! diyerek onu kombata aldı. 2. katta cereyan eden sille tokat mücadelesi sonucu drone yere düştü ve yedek parça olarak hayatını sürdürmeye başladı. codebreakerin düşmesiye açıkta kalan lootu toplamak için ise drone gönderdim. dronuna bunu aldıran benim kaptan, bir sonraki tur data jump ile lootu kendisine aldı ve LoStan uzakta pusuya yatarak power xp farmladı.

Ortadaki lootları dışarıya çıkarma uğraşında data loot ile ilgili sıkıntı olmadı ancak physical loot biraz sıkıntılıydı. casecrackerin jump packinin dumanı sis bombalarının dumanına karışır şekilde olay mahallini terk etmeye çalışırken deniz de sadece bir loot almış olmanın ve adam avantajının verdiği cesaretle physical lootun peşine düşmüştü. Boşta ne kadar adam varsa yavaşlatmak için denizin tayfanın üstüne attım. Bu sırada kuş yeminin kokusunu alan 2 tane uçarca da beni köşeden çıkmış XOyu gagalamaya gidiyorlardı. Allahtan gunner oyun alannın terketmeden hemen önce birini tekledi de gene requiem for the XO olmadı.

Son turda, loot taşıyıcısı smokede olduğu için denizin tek şansı, loot taşıyan adamı lift, fling vs ile üzerine birini atarak kitlemekti. burada heroic interventionlarla öne çıkan drone denizin planlarını bozmayı başardı. kan ter içinde kaptanın yanına yetişen casecracker, bir sonraki turda group aktivasyonu ile olimpiyat koşusunu tamamlayarak bize 4 loot getirdi.

oyun sonunda atılan zarlarda pek kayıp olmadı. zaten denizde tek unconc. vardı ben barışçıl bir kişi olduğum için... bir tek bende codebreaker badly wo oldu. 2. kattan düştü tabi normal. ben çok unlock yaptığım için xpyi almost fulledim. deniz ise doğru dürüst power bile yapamadığı için 200-de kaldı.

Danke schön...

MoM: yazmaya utanıyorum ama drone. loot topla, bipbop bipbop kaptana aktar. sonra kavgaya gir piştov sık, dark energy çalıştır. yetmedi eşkıya ol yol kes....BİPBOP BİPBOP!
MaloM: denizin XO. normalde tam bir canavar ama bu oyunda ne power yapabildi ne adam indirebildi. hatta ortaya basma sırasında kafasına inen greande ile 1w  kalınca LoS ötesinde bi yere pıstı felan.
ZaroM: tüm unlockları ilke denemede yapmayı başardım bu sefer ama sanırım esas fark, son physical lootun peşine düşen düşman askerine dronenin sıktığı piştov zarı idi. lootçuya en yakın takipçiyi badly wo edince pipiler indi biraz.
War, war never changes...

burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Heat in Helios VII Maç Sonuçları
« Yanıtla #14 : Ağustos 26, 2021, 12:07:00 ÖS »
18 Ağustos 2021 Çarşamba

Alkım - Semih - Burak
Senaryo: Skymine
Sonuç: 2 loot - 2 loot - 3 loot

Kayıplar/Kayıp Sonucu:
Burak: Commando, Codebreaker, Hacker dead
Alkım: ?
Semih: ?

Oyun Özeti:


Düzenli stargrave akşamları olması çok hoşuma gidiyor. Yaz da bitince kalkınacaz kanaatindeyim.

Senaryo gereği oyun alanında 5 adet içine düşülebilen boşluk vardı. İnisiyatifte 3- atılırsa modeller 2" bir tarafa doğru savrulma ve bunlardan düşme riski vardı. Tam bir ortada kuyu var yandan geç durumu.

Bir önceki 3lü oyunumuzda köşe-köşe-kenar yerleşimi alkımın hoşuna gitmediği için deploymenti köşelere yapacağız diye anlaştık. Yerleşim sırasında inisiyatifi ben kazandım, alkım da arada kalmamak için çapraz köşeyi alınca semih ara köşede kaldı. Loot yerleşimi sırasında, yine bir önceki oyunda çok canı yanan ama semihin bugunu bulan alkım, kendi lootunu semih ile benim arama yerleştirerek semihin agrosunu üzerimden almak istedi. başarılı da oldu.

oyunun başlarında herkes kendi lootunu secure etti. burada en fazla zorlanan semih oldu zira hem unlockta zorlandı, hem loot yakınında delikten sakınmaya çalıştı hem de benim grenade launcherden biraz yıprandı.

midgamede 2. loot peşinde koşmaya başladık. bu sırada semih benim tarafıma baskı yapıyordu. semihin her şey ile bastığı bu loottan ben çoktan vazgeçmiş, sadece chaff atmıştım. asıl hedefim orta loot ve deployment alanı olmayan, sağ kanadımdaki data loottu. bu sırada alkım, semihin benim üzerime yürümesinden istifade ederek aralarındaki lootu görece rahat bir şekilde alacaktı. 3. loot hedefi de ya benim gittiğim data loot, ya da orta loot idi.

Burada droneden kaynaklanan adam avantajından istifade ettim ve sağ kanadımdaki data lootu drone ile unlock edip taşımaya başladım. zaten ilk lootu da chiseler ile açıp drone ile dışarı taşımıştım. Orta loot için kapışma başladığında mucizevi bir şey oldu: benim XO 1 grenade launcher atışı ile 4 model vurup hepsini oyun dışı bıraktı! sanırım 3 ü semihin biri alkımındı tam hatırlayamıyorum. tebrikleri ve küfürleri kabul ettikten sonra oyunun nasıl da bir anda aleyhime döndüğüne inanamazsınız. resmen o GL atışının diyetini ödedim.

Bu noktadan sonra semih yaralarını sarmak için yawaştan çekliliyordu. bu sırada gene başına tam bir semihlik olay geldi. İnisiyatif zarlarında 3-2-1 attığımız turda (1 tabii ki semih), senaryo gereği modellerin hareket etmemesi için TN12 move check atılması gerekiyordu. semih inisiyatifte 1 attığı gibi move checkte de 1 attı ve loot taşıyan kaptan jedi delikten aşağı düştü. hani extra xp, loot secured felan da daha power yapacaktı garibim, neyse. hatta semih dedi ki lootu bırakıp alkımın üzerine koşacaktım felan... ZİYAAAAA...! :)

Ne diyorduk, GL atışının diyetini ödedim... Semih kaçara bağlayınca cesaretlenen alkım ne varsa üzerime attı. zarlar da alkımdan yana olunca benim tayfada öldürmediği adam kalmadı. droneleri de sayarsak toplam 11 ölü vardı oyunun sonunda bende (çok defa drone kaldırdım). allahtan senaryoya göre loot çıkarmak için köşeye kadar gitmeye gerek yokmuş, 3"x3" köşeden çıkabiliyomuşuz da son lootu kurtardım. ama pirus zaferi diye bişiy varsa heralde budur.

Yannız şu da bir gerçek ki loot açılınca teselli bulmadım değil. Advanced Weaponda 20 atarak en iyi silahı (carbine +1S, +1D) cukkaladım.

Bol kanlı oyun için eyw beyler.

MoM: Alkım'ın kaptan. midgameden itibaren flamethrower ile ölüm kustu.
MaloM: kaptan jedi bey, n'apıyosunuz...? alalım jedi beyi dışarı...
ZaroM: O grenadeye bülbül öte!
War, war never changes...