Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: LK: Kuzgun Düzlükleri Hakkında Pozitif & Negatif Yorumlar  (Okunma sayısı 2229 defa)

Ruhi

  • İleti: 5825
    • E-Posta
LK: Kuzgun Düzlükleri Hakkında Pozitif & Negatif Yorumlar
« : Kasım 24, 2017, 11:35:16 ÖS »
Selamlar,

Arkadaşlar, malum 2 ayı bitirdik ve bir noktaya geldik. Oyunla ilgili iyi gittiğini düşündüğünüz, kötü olduğunu düşündüğünüz konularda birkaç satır yazabilirseniz müthiş seviniriz. Şimdiden çok çok teşekkürler.

Ekleme: Hani kişisel olarak benim aklımdaki konular:

- Oyun renkliliği
- Oyun sıklığı
- Karakter sayısı
- Dünya'nın devinimi
- Hikayeler (Derinlik, işlenme)
- Oyun tipleri (Exploration, Hack&Slash, vb.)
- İletişim Yöntemi (Forum & Whatsapp)
« Son Düzenleme: Kasım 24, 2017, 11:43:59 ÖS Gönderen: anchorite »
A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way.

- Mark Twain

algancoskun

  • Ziyaretçi
Ynt: LK: Kuzgun Düzlükleri Hakkında Pozitif & Negatif Yorumlar
« Yanıtla #1 : Kasım 25, 2017, 01:35:12 ÖÖ »
Çok oyunculu sistem oldukça eğlenceli ancak karakterler aynı oyunda denk gelmedikçe pek haber alamıyor birbirlerinden.  Belki taverna seanslarını daha sık ve düzenli hale getirsek hoş olabilir.

Bir de oyuncu sayısı aslında oldukça fazla ancak herkes aktif olamıyor çeşitli nedenlerden. Oyunlara fazla katılamayan oyuncuların soğumaması ve etkileşimi artırmak için forum ya da sosyal medya üstünden ufak etkinlikler gerçekleştirilebilir oyuna etkileri olan.

Hikaye konusunda oldukça memnunum. Özellikle gnoll konusunun ha diye çözülmemesi ve gittikçe de belalı bir hal alması hoşuma gidiyor diyebilirim.

Ezerith

  • Üye
  • İleti: 82
    • E-Posta
Ynt: LK: Kuzgun Düzlükleri Hakkında Pozitif & Negatif Yorumlar
« Yanıtla #2 : Kasım 25, 2017, 08:30:11 ÖÖ »
Benim iki onerim olacakti:

Oyuncularin birbirinden haberdar olmasi icin taverna seansi cok yararli olmustu bu tip oyunlarin bence artmasi lazim.

Bir de oyun sayisi bilmiyorum muhtemel mi ama arttirilsa hos olur gibi geliyor cunku insanlar oyuna gelmek istiyor ama bos yerler hemen doldugu icin o gun hicbir oyuna katilamiyor benim gordugum

Onun disinda bence oldukca basarili gidiyor oyun.

Ezerith

  • Üye
  • İleti: 82
    • E-Posta
Ynt: LK: Kuzgun Düzlükleri Hakkında Pozitif & Negatif Yorumlar
« Yanıtla #3 : Aralık 03, 2017, 10:12:01 ÖS »
Son zamanlardaki genel olarak duydugum ve gozlemledigim bir sorunu da yazayim istedim:
Oyunlarin cogunlugunda hep bir dovus ve kavga oluyor bu da karakterleri fiziksel olarak guclendirmeye yonlendiriyor oyunculari zorunlu olarak (onlar istemese de). Kendi karakterimden ornek vermem gerekirse, ben ne kadar konusma odakli bir karakter oynamak istesem de konusmanin sonu ya konustugum kisinin bana saldirmasi ya da benim elim bos donmemle sonuclaniyor (hatta genelde konusulmasa daha iyi olacak oluyor)ve yine mecburi olarak kuvvet uygulanarak konusturuluyor. Bu durumda dogal olarak karakterimi dovusmekten anlayan bir karaktere donusturmeme sebep oluyor. Tabi ben gelistirebiliyorum fakat bazi karakterlerin boyle bir sansi olmadigi icin oyunculari da oyunun bir kisminda ciddi anlamda pasif kalmaya zorluyor ve acilan cogu oyuna katilamamaya basliyorlar
Tabiki bu her oyun icin gecerli olmasada bence ve konustugum bazi baska kisilerce de olmasi gerekenden fazla gibi zira zaten oyunda ciddi bir miktarda avlanma ve gnoll oyunlari olmasina karsin insan bazli oyunlarin da cogunlukla kavgayla sonuclanmasi bence duzeltilebilecek bir problem.
Lutfen bu yazimdan kimse alinmasin sadece gordugum bir eksikligi belirteyim dedim

Yazim yanlislari icin ozur dilerim telefondan kisa zamanda yaziyorum da

Büçkün

  • Rage Against!
  • *
  • İleti: 159324
    • E-Posta
Ynt: LK: Kuzgun Düzlükleri Hakkında Pozitif & Negatif Yorumlar
« Yanıtla #4 : Aralık 04, 2017, 10:28:46 ÖÖ »
Bilakis, bu geri bildirim için çok teşekkür ederim. GM'ler arasında da konuştuğumuz bir konu bu. Daha çok özen göstereceğiz.

algancoskun

  • Ziyaretçi
Ynt: LK: Kuzgun Düzlükleri Hakkında Pozitif & Negatif Yorumlar
« Yanıtla #5 : Aralık 04, 2017, 10:43:24 ÖÖ »
Efe'ye katılıyorum. Eklemek istediğim bir şey daha var. Bir npc ile çatışmaya girdiğimiz zaman elimizdeki tek seçenek onu öldürmek oluyor çoğunlukla.  Yani bayıltmak ya da etkisiz hale getirmek için çok düşük olasılıklarla uğraşıyoruz kalabalık bir grup olsak bile. Karakteri öldürmek istemesek bile sonuç oraya varıyor.  Belki bir "house rule" ile çeşitli eksiler alarak ya da hasar miktarı düşürülerek D&D sistemindeki nonlethal hasar verme mekaniğine benzer bir şey eklenirse çok güzel olur.