Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: Mart 2017 istatistikleri  (Okunma sayısı 4123 defa)

Deeyo

  • İleti: 2452
    • E-Posta
Mart 2017 istatistikleri
« : Mart 10, 2017, 01:51:51 ÖS »
8 Mart 2017 - Çarşamba
Saurian Ancients (Alkım) – Undying Kingdoms (Semih)
Refused Flank – Capture The Flags
SA 16-4 Wins.


   Görece gayet Sert bir listeyle çıktım.
Alchemy Cuatl’ın yanına bsb Taurasor şef, bir kovboy herolar iken.
1’i HWs 10’lu diğeri 30 FC Flaming Banner Spear Saurus Jaguar warriorları core
2 grup ufak Halberd Caiman Special. 2 10’Lu Blowpipe hunter ve 2 grup 8’li chamaleonlar, ve iki grup 2’li Spearback Jungle grubuydu.
Semih MSU listesinin başına bir uçan büyücü hierophant general, 1 bsb koymuşken
Core’u 5 grup 15’li 14 lü archer ve bir scout fast cavalry, special’ı biri 30’lu diğerleri 15’li 3 tane paired weapon NecroGuard koymuş. Yanlarına 2 tane Battle Sphinx eklemiş. Arkaya da 1 catapult bir de Casket koymuştu.
Semih Doğal olarak kanatlara 2’şer archer kendi sağ kanadında ortaya doğru bir necro guard onun yanına kalabalık necroguardları yerleştirdi. Onların önüne Bir archer screeni daha koydu. Diğer tarafta kanatta öbür necro guard grubu bulunmaktaydı. Arkada ise Catapult ve kasket aynı zamanda Battlesphinxler konuşlanmıştı.

Bende ise kendi sol kanadımda bir grup Chamaleon ve spearback ekibi ilerleyecekti. Ortaya doğru ufak Saurusların içibe CuatlI yerleştirdim yanlarına  Caimanlardan birini koydum. Ortadaki İmpassable’ın arkasına Taurazoru koydum. Yanına büyük Saurus grubu yanalrında diğer spearbackler Cowboy ve Hunter grubu vardı. Semihin sol köşesine öbür chamelonları yerleştirdim. Caimanlar ise arkada scout bekçiliği yapıyordu. Öbür Chamaleonlar semihin sol kölesinden arka taraflara hareketlenme niyetindeydi.
Bana nadir denk gelen olaylardan biri tek tek koymamıza rağmen olarak Semih’ten önce bitirdim ve başladım. Bir hunter ekibini unutunca sağolsun semih reserve olarak dışarı çıkmış gibi getirelim vb dediler. Ortadaki impassible’ın arkasına saklanan Cuatl’a ek oalrak BSB ortaya çıktı. Kovboy tepenin arkasında kalan kanat koruyucusu NG’lerin görmediği bir yerde sonraki tur için kounşlandı. Herkes görece ileri çıktı atışlarda bir kaç iskelet dışında ölen olmadı.

Semih ilk tur kendi sol kanadındaki hucuma tuzaklar kurdu. Archerlar ve NG ekibini kovboyu yemek üzere konuşlandırdı. Bu ekiplerin arkasında liberoluk yaptılar. Atışlarla bir chameleon ekibi öldü diğeri azaldı. Catapult kaçırdı, buna rağmen taurazorun shieldini patlattılar.
Benim turumda büyük sauruslar Kovboya tuzak kuran NG’ye dalıp öldürdü kovboyda archera daldı ancak burada 3 tur kadar takıldı.
Taurazor scout atlıları impact ile tuzla buz yaptı. Büyülerde ve atışlarda çeşitli iskelet ekiplerinde azaltmalar yaptık.
Semih ise kendi turunda Sfinx ile charge deneyip 6 atamadı. Bu olsaydı işler biraz daha iyi gidebilirdi. Semih archerları büyüyle arttırarak kovboyu kitledi. Katapult taurazora 4 wound verdi (ward save atmayı unuttum). NG’lerin önünü açmaya çalıştı. Sağ kanadında ise Chameleonlar 25 atışa rağmen inatla ölmeyip inatla kaçmadı.

Bir sonraki Taurazor beklenmedik bir şey yapıp menziline girmiş duvarı koruyan diğer ufak NG ekibine girdi. 2d6+1 impact ile bunları da toza çevirdi. Bu arada ufak Caiman ekibini de ortadaki archerlara saldırtıp onları da aldım. Kovboy kendi archerlarıyla uğraşmaya devam etti. Büyük sauruslar reform olup sfinxleri beklemeye başladılar.

Semih’in turunda büyük ngler, önlerinde kalmış caymanları yediler. Sfinx sauruslara saldırdı. Kovboyun archerları en sonunda öldüler. Diğer sfinx de bir skink grubunu yiyip ortaya doğru döndü.Sağ kanadında ise ölmeyen chamelonlar yine ölmediler çünkü oradan bir spearback ve diğer kaymanlar yaklaşıyordu onlara sıkmak zorunda kaldılar.

Sonraki turlarda:
Diğer sfinx 2 wound yedi. Spearback, kayman ve taurazor o kanatta geri kalan ne varsa topladılar. İri saurus ekibi diğer sfinxten kaçıp yakalanıp öldüler, onlardan korkan spearbackler dışarı kaçtı. Slaan en sonunda bir büyü yapıp o sfinxi öldürdü.
NG’ler bir hunter grubunu yiyerek oyunu tamamladılar.

Flagleri semih’in sol kanattaki iki archer bir NG grubu olarak seçtiğimden çabucak aldık. Bizim 10’lu saurus grubu da hayatta kalınca 3 puanı aldık. (Semih büyük saurus grubunu seçmeyeyim onu almak zor dedi hehe)
MoM: Taurazor BSB çok iş yaptı. Kovboy da öyle, Cold blooded’a yakışır LD zarları attık.
MaloM: Hani aptalca işler yapan ünite pek olmadı ya, Ya Sağ kanattaki chameleonlara survivor ödülü vermek gerek ya da O taraftaki archerların 5+ 3+ bakımlarını bir yaptırmak gerek.
Eyvallah Semih.

« Son Düzenleme: Mart 10, 2017, 02:00:04 ÖS Gönderen: Deeyo »
dey layt com and me wan go hom...


Azactoth

  • Kerberos Kompany
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
Ynt: Mart 2017 istatistikleri
« Yanıtla #1 : Mart 15, 2017, 12:41:57 ÖÖ »
14 Mart 2017 - Salı
Infernal Dwarves [Burak] vs Undying Kingdoms[Semih]
Refused Flank-Breakthrough
10-10 Draw

 Bu gün Burak Facebook üzerinden Universal Battles ile maç yapmak isteyen kimse var mı dediğinde, gözlerim ışıldadı... Evden çıkmam zor olsa da evde bilgisayar başında maç yapabilirdimve fırsatı kaçırmadım... Burak karşıma geçen sefer çıkardığı liste ile geldi. İçinde dövücü generalli, Flaming Bannerlı, great weaponlı Infernal Dwarves Horde, 5 iri Tauruk, 6 Kadim Incarnate, 1 Kadim titan, 15 blundebass ve 2 rocket Battery'den oluşurduğu ordusunu benşm sağ kanadıma doğru gayet agresif bri tarzda yerlerştirdi.

Ben son zamanlarda denemekte olduğum MSU Necro Guard ordumla karşısına çıktım, Soul Conduit'li Uçan Hiero-General, 5x 15 Skeleton Archers, 4x 15 Necro Guard, 5x Skeleton Scouts, 2x Battle Sphinx, 2x Catapult olan listemde bu oyunda  3x Sand Stalkers denemekteydim...

Oyuna başlayan Burak En soldaki kadim Incarnate birliğini sola doğru kaydırıp, bu kanadı tehtid ederken, geri kalan tüm orudsunu hızlı bir şekilde ileri sürdü.
Ben ilk roundumda scoutlarım ile kadim Titan ve Taurukların önünü çafladım... Bu sayede Kadimi bir sonraki round frenzy charge a zorlayıp, kanadına konumlandırdığım iki Battle Sphinx ile ortadan kaldırayı planlıyordum. Ama Titanın arkasından gelen Blunderbass ların neden koca yaratığı takip ettiğini çok geç farkettim... Neyse ki blunderbasslar çok hasar eremeyip sadece 2 iskeleti kaldırınca onlarda Titanı trolleme görevlerini bir round dah asürdüre bileceklerdi...
2. turda Titan BsB nin de yardımı ile frenzy testini geçip kenara çekilince scout ünitem blunderbass'lat ile burun buruna kaldı. Ortada ise, Infernal Dwarf Hord'undan 12" uzağa koyduğum Necro Guard üniteme 9 atan Horde charge etmeyi başardı, o ünitenin ardında bir ünite iskelet okçu o okçuların arkasında ise generalimi saklayan iskelet okçu birliği bulunuyordur. Atışlarda pek zarar oluşmasa da yakın döüşte flaming banner+ dokunduğunu yakan hatred veren Lord combosu karşısında 15 Necro guard resmen buharlaştı, bir round tutabilirmiyim kaygısıyla Generale hiç atak yapmamanın hata olduğunu acı bir şekilde öğrendim neyseki generalim ile bu ünite arasında bir iskelet okçu birliği daha vardı. Deathstar over run ile horde bu birliğe girdi...
  Benim 2. turumda, Gömülü stalker ünitesi gelmedi, bir Battle sphinx ile Tauruklara charge ettim, onun charge'ı ile yolu açılacak olan Necro guard ünitesi ile ise, Deathstar horde'a flanktan charge ettim... scouts işini yapıp titanın charg'ını kesecek şekilde pozisyon aldı... charge etmeyen Battle Sphinx'i ise, horde'a flanktan girecek şekilde yerleştirdim... her ne kadar üniteye hasar ersem de her iki ünitemin de yok olmasını bekliyrodum böylece horde bir sonraki iskelet ünitesine girdiğinde bende yandan hord'a girip verebildiğimce hasar vermek niyetimdeydim... yakın dözüşte, bu sefer generale vurmayı seçip 3 woundunun 2sini aldıysam da, close combatte dayak yiyen her iki ünitem de dağıldı... Bunu bekliyordum beklemediğim ise Burağın Combat reform ile arkasında kalan Necro guard ünitesine dönüp ona charge edebileceğiydi... Bu günün ikinci önemli dersi bu oldu... Düşman senin roundunda savaşı kazanırsa, istediği herhangi bir yöne dönüp charge edebilir, buna arkası da dahil...
    3.roundda Burak necro 3. Necro guard üniteme arkadan charge edip benim battle sphinxim den uzaklaşmayı başardı...Blunderbasslı ünite ise scoutlarıma charge ederek titanı 3 round oyalayan scoutlarımı yok etti... 3 round boyunca titana iki catapultum ile toplamda 4 atış yapmayı başardım ve bunlarda biri kadime 2 wound verdi (toplamda 3 kere direct hit atsam da, ikisinin to wound zarını 1 atmayı başardım :D). Sol kanadımdaki tepelerin arkasına saklanan Kadim Incarnateler ise fazla yaklaştırdığım bir iskelet okçu birliğime girip onu toza çevirdiler. Yakın dövüşteki diğer battle sphinx ise Tauruklardan hasar almasa da Taurukların BsB ve Standar'dı sayesinde 1 hasar aldı... Necrı guard ünitesini yok eden Horde son necro guard ünitemden flank almamak için reform olunca Battle sphinximin mezile girdi...
 3.2 si battle sphinximin generalin bulunduğu horde'un kanadına charge etmesi ile başladı... Son necro guad ünitem bir önceki round skeleton archers ünitesini yok edip, arkasındaki skeleton archers ünitesine over run ile giren Kadim Incarnate ünitesinin kanadına kapandı... büyü faında bu üniteye reroll to hit verince bu savaşın kaderinin belirlendiğini düşünmüştüm... Ama günün 3. dersi geldi... Yandan kapanan Necro guard ünitesinden 7 wound yemiş olan kadimler, bu woundlar sebebi ile ölen modeller çıkınca Necro guardlar ile savaştan çıkınca ne charge, ne banner, ne rank nede flank bonusunu alamadığım için iskelet ünitem kırıldı e yok oldu... Allahtan  o 7 wound saysinde sadece tek ıncarnate modeli kalmıştı... o da reform olup necro guardlar ile yüzleşti... Bu tur gelen Stalker ünitesi, roket bataryalarından birinin dibinden çıkıp ateş ederek onu patlattı... Yakın dövüşte, Battle Sphinx'in üzerindeki Necro guardlar generali alınca, Sphinx'te horddan bir kaç model kaldırıp üniteyi kırmayı başardı aslında Ld8'e stuborn olan Horde ld zarında 10 atınca, BsB'den de uzakta olduğu için Battle Sphinxin önünden kaçmaya başladı ama hızlı davranan Sphinx önündeki horde'u toplanmamak üzere dağıtmayı başardı...

4 round titanın beklenen charge 'ı ile geldi... Önden Tauruklar ile savaşan Battle sphinx'e yandan giren titan baya can yakacak diye düşünüyordum... ama Ne titan ne de Tauruklar Sphinx'e hasar veremeyince, falnk charge+Bsb+Tauruk Banner sayesinde 4 ile kırılan 1 woundlu Sphinx, Undeath construct olmasının faydasıyla 1 wound ile hayatta kalarak bu iki güçlü üniteyi ordunun geri kalanından bir tur daha uzak tutmayı başarmış oldu...

4. 2 sinde stalkerlar yakındaki diğer roket bataryasına yklaştılar ve shooting ile onu da yok ettiler (bu adamlar özellikle dwarflar gibi düşük insiyatifli ordulara karşı oldukça başarılı saaş makinesi avcıları) Necro guardan charge yiyen son ıncarnate 'de geldiği cehenneme geri döndükten sonra, titan battle sphinx'i ikiye bölerek o savaşa bir son vermiş oldu... Tauruklar Stalkerlarımın arkasına doğru dönerek, pozisyon aldılar...

5.1 'de tauruklar stalkerlara charge edip toza dönüştürdüler ama bunu yaparlarken objektiften de uzaklaşmış oldular...

5.2 sinde ben tüm ünitelerimi Burağın deployment zonuna doğru ilerlettim, büyü fazında 6-6 atarak yaptığım Dance Macabre büyüsünü Burak engelleyemeyince, hızlı bir şekilde ünitelerimi onun deployment zonuna yaklaştırdım...

6.1 de sadece titan 18" indeki diğer battle sphinxime charge etmeye çalıştıysada yetişemedi... tauruklar kendileri benim deployment zon'uma giremeseler de deployment zonumdaki blunderbass ünitesine 12" girip olası bir panic testte kaçmalarını zorlaştırmak için pozisyon aldılar...

6.2 sinde başka bir tur oynanmayacağının rahatlığı ile generalimi ünitesinde çıkarı hem ünitesine danse macabre atabilecek hem de yakındaki katapulta reroll to hit verecek bir pozisyona getirdim ve Necro Guard ünitemi march edip rakip deployment zonuna soktum... büyü fazında Burak haklı olarak danse macabreyi engelledi... (bu sayede oyun berabere bitti) ama ben catapulta reroll vermeyi başardım... Önce katapult reroll ile titanı vuramadı, son olarakta 2 woundu kalmış titana iskelet okçularım 2 wound vermeyi başarmış olsalar bile, Burak her iki save'i de tutturarak kadimin puan vermesini engelledi...

Aslında oyunla ilgili tonla resim var elimde ama salak photobucket'a ulaşım sağlayamadığım için onları buraya koyamadım... Bu oyunun benim için en önemli özelliği (bilgisayar üzerinden oynadığımızı saymazsak :D), 9th edisyonda yaptığım ve yenilmediğim ilk maç :D :D :D Keyifli oyun için bir kez daha teşekkürler Burak... Bunu fırsat buldukça tekrarlayalım...

burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Mart 2017 istatistikleri
« Yanıtla #2 : Mart 15, 2017, 08:59:48 ÖÖ »
eyw abi iyi oldu haggat.

yandan skype ile sohbet eşliğinde oynadık oyunu, o da fena olmuyor hani hem muhabbet hem de aklına takılan bişiy oldu mu soruyosun ya da mesela birbirimize akıl veriyoduk mesela oray dön buraya overrun felan gibi... deployment dahil 4 buçuk saat felan sürdü oyun. İlk oyun için hiç fena değil bence. Kulede de zaten 3buçuk saat civarı felan sürüyo oyunlarım.

Temel olarak üç hata yaptığımı düşünüyorum: İlki, oyunun başında titan ve taurukhları çok yakın ilerletmemdi. Bu kadar büyük footprintli birlikleri yakın tutunca tek skeleton scout birliği ikisini birden çaflayabldi. İkinci hatam sfenxin benim hordeye şarjında generali yanda tutmam oldu. Gerçi steadfastı tutturamadığım için bu hatanın önemi kalmadı; ama gene de ilk round canavara değmese daha iyiydi. Son hatam da kolay puan aşkıyla taurukları sand stalker üzerine salmamdı. puanı aldım almasına; ama taurukhların objektiften uzak kalmasına neden oldu bu. Şimdi düşününce aklıma geldi, aslında sand stalkerlere sadece BSB ile şarj edip, taurukhları reformla objektife götürmeye çalışabilirmişim. Aslında sıkıntı benim mindsetimde. nedense objektif alamayacakmışım gibi düşündüm oyunun başında; o yüzden hedefe kitlenmedim.

Bu arada MoM, MaloM felan sen yazamamışsın müsaadenle ben yürüyorum:

MoM: Sağ kanattaki BattleSphinx! 2.2.den 4.2.ye kadar tüm sağ kanadı taurukhlar ve titan karşısında tek başına tuttu.
MaloM: Tau & Titan united. Taurukhlar Battlesphinxe 4 fazda toplam 54 WS4 S5 atakta hiç wound veremedi (ort. 3,75), 4.1.de yandan giren titan da o turda hiç wound veremedi (ort. 1,55).
ZaroM: horde için steadfastı tuttursaydım iş değişebilirdi.

tekrar tşk abi.
War, war never changes...

Deeyo

  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Mart 2017 istatistikleri
« Yanıtla #3 : Mart 21, 2017, 11:36:11 ÖÖ »
19.03.2017 Pazar
Saurian Ancients (Alkım) - Dread Elves (Ata)
Refused Flank- Breakthrough
13-7 Saurian Ancients Wins


    2 büyük infantry grubu çıktım. Skink şef ve ramphadonlar müzik grubu ve menejerleri priest haricinde hiç skink olmayan ordu ile oynadım. Ordu da monsterous beast'ten büyük bir şey de yoktu, kowboy bile yoktu. Evocation bilen ama adam kaldıramayan cuatl bakıyordu herşeye.
   Ata da bir büyücünün yanına pegasusa binmiş bir lord eşliğinde bir kaç crowsbowman dışında atışı olmayan  coldone otobüsü, tower guard, corsair abilerden oluşan infantry bir orduyla çıkmıştı. Göbeğe de yerleşip ben kombat için gelmiştim dedi.

Her şeyi dizen ata oyuna 12 atıp aptal olan coldonelara başladı herşey ilerledi ölen kalan olmadı. ben de biraz daha sağdan soldan ramphadonlarla ilerleyip sol kanattaki tower guard ve coldonelara gözdağı vermej istedim. Ata şarj diyebilen her şeyi şarj etmeyi denedi hiç biri başaramadı. Karşılığında benim şarj diyebilen her ünitem şarj dedi Templeguard ve cuatl towerguard ve büyücüye, saurus ve priest pegasus lorda girdi. küçük bir kayman ekibi coldoneları chafladı. Diğer kanatta Ramphadonlar içine kurbağa düşmüş corsairlere girdiler. Çok atak yapacağız hevesindeyken birden toza dönüştüler.
Ortadaki kombat turlar boyu sürdü Ata 5'den yüksek LD zarı atmayınca her tur kırıldı her tur yerinde kaldı. NEyseki coldoneları uğraştıracak yeteri kadar adam olunca geciktirebildim.
Oyunun kritik anı, Hydra ile saurus ekibine yandan kapanan Ata'nın Steadfasti kaldıracak kadar adam öldürememesi oldu. 32 kişilik saurus ekibi 15 kişi kaldı ama steadfast ve rerolla yerinde kaldılar eğer kırabilseler tg'ye yandan kapanıp oyunu 20-0'a götüreceklerdi. Bu arada Tower Guardaki büyücü öldü ve Bodyguard ortadan kaltı. Templeguard'da o ekibi yakaladı. Reform oldu ve Coldonelara yandan kapandı. onları da kovaladı. 5.2'sinde Ata'nın zamanı kalmadığı için oyunu bıraktık.  Saurus'lar ölse bile, Slaan'ın büyü gücü Hydra ve Lordu almaya yetebilirdi bu arada okçular kalan chafları temizleyebilir, breakthrough için ilerleyebilirdi ya da kalan ramphadonlara mama olabilirdi.

MoM: Cuatl ve TG diyeceğim ama bence Sauruslar. her ne kadar lorda kitlenip kalsalar da (Bluffers helm çok şık durmuş Lordda kuvvetli bir kombo ama eline başka silah vermek gerekebilir.) Hydra'dan ve breath weapon'dan çok fazla ölmeyip Steadfasti tutturarak oyunu kazandılar.
MaloM: Ramphadon ve inisiyatifsiz kurbağasızlık. Hem Şef ve Hem Ramphadonlarla kurbağalı ünitelere çarpıp adam kaldırmayı hedefledim arkadan çarpmama rağmen (az atak yedik yani) yüksek atak sayısı 2+ hit 4+ wound bir sürü adam azalttı dayak yedik ya da öldük.

Eyvallah Ata
dey layt com and me wan go hom...


Deeyo

  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Mart 2017 istatistikleri
« Yanıtla #4 : Mart 26, 2017, 09:40:36 ÖS »
26.03.2017 Pazar
Saurian Ancients (Alkım) - Undying Kingdoms (Semih)
Battle line- CApture flag - Universal Battle
20-0 Saurian Ancients Win

Bir önceki maçta kullandığım listenin aynısıyla çıktım.
Genel taktiğimin ne olursa olsun değişmeyeceğini düşünerek ikinci üniteleri koyduktan sonra herşeyi koyup başlamayı tercih ettim.
Temek amaç kanatlarda Ramphadonlarla ve Spearbacklerle ilerleyip göbekten önüme gelenleri temizlemekti. Eğer hızlı ilerleyip çok hasar almadan kombata girebilirsem Semih'in Necroguardlarını geçip arka tarafa yetişebileceğimi düşündüm.



Hızla ilerleyip büyü fazında Sfinxlerden sol kanattakine 3 wound vererek başladım. Semih ise kendi turunda bir spearbacki Casketledi ondan korkan Caimanlar iki turda dışarı kadar kaçtılar. Hem 400 küsür puan hem sağ kanat çöktü hem de flaglerden biri düştü. Ama ramphadonlar okçu atışından Sfinx breath weaponundan 1'er model kaybederek kurtuldular.

Tur bana geçtiğinde beni chafflayan scoutlara charge ile girdim bir önceki tur yaptığım oaken throne ile Saurus infantrye 4+ regeni yapıştırmayı başardı. Bu arada ramphadonlar sağ ve sol okçulara girdi. Sağ taraftaki okçular dayanıp RAmphadonları 3 turda büyü yardımıyla da temizledi sol taraftakiler ise tuz buz oldu ve ramphadonlar ilk catapulta girdiler. Semih kendi turunda 2 woundu kalmış spearbacke girdi. 2 hit yapabilen spearback 6-6 ile 2 wound yapınca sfinks'in burnu düştü. RAmphadonlar catapultu alıp kaskete daldılar.



Sonraki turlarda ruinin içnden hem TG hem sauruslarla önümdeki NG'lere charge dedim. TG'nin önündekiler toz oldu. Bunlar da overrunla arkadaki okçulara yetiştiler. Sauruslar da ise kazanmalarına rağmen NG'ler kaldı ve flank charge'ı sağladı.



Flank charge'ın olduğu tur, kübü patlatıp zarlara bir nebze denge getirdim. Kasket 10'lu sauruslara açıldı ama LD zarında üstün başarıyla kayıp vermedik. Sonra da ana kombattaki büyüleri dispellemeyi başardık. Bu sayede ve kombatta "Semih'in zarları" durumu da söz konusu oldu Semih yeterli woundu veremedi. Öndeki NG'leri SAuruslar ataklarıyla bitince reform olup yanalrına döndüler. Bu arada kasket patladı. TG2lerin okçuları tuzla buz oldu. Bunlar da reform olup hemen ardından Hierophant yesek diye baktılar.
Burada oyunu bıraktık.



Hızla ileri çıkmayı ve kombata girmeyi başarınca ve Sol taraftaki ramphadonlar arkaya sarkınca maçı almayı başardım. Semih yüksek atış gücüyle kombatlara bir tur geç girse bence daha dengeli olurdu. Bence universal Battle'a alışmamanın getirdiği bir olay da var

MoM: Sol Ramphadonlar her burun deliğine bir diken!
MoM: Skink Chef ve Ramphadonlar Önce vurunca kemik kırıyorlar.
MoM: Okçular kendilerini yiyecek Ramphadonların gagaladılar.


Eyvallah Semih.
« Son Düzenleme: Mart 27, 2017, 09:30:40 ÖÖ Gönderen: Deeyo »
dey layt com and me wan go hom...


stalth

  • İleti: 439
    • E-Posta
Ynt: Mart 2017 istatistikleri
« Yanıtla #5 : Mayıs 08, 2017, 02:11:32 ÖS »
07.05.2017 Pazar
Sylvan Elves (Baran) - Dwarfs (Burak)
Ortadaki Objektifi tut, teker teker yerleş
11-9 Sylvan Elves Win

Burak ETC için hazırladığı kaçmayan bsb'li blok + warrior horde listesi ile çıktı, ben de normalde yaptığımın aksine bir adet treefather ancient ve 2 birlik thicket beast ile çıktım, scout falan olmadan.

Objective'i contest eder 10-10, 11-9 falan bir şeyler koparırım gibi bir planla başladım oyuna. Sonra her şey çok başka oldu tabi.

İlk turlar kaçıp sağa sola ok atarak ve Burak'ın minerlardan kurtulmaya çalışarak geçti genel olarak. Bunlar olurken de Burak iki büyük blok ile merkeze oturdu. Ben de çevresini ufak tefek scoring üniteler ile sarmaya çalıştım son turda koşar contest ederiz diye.  Tam bu noktada tüm oyun hiç bir şey vuramayan top iki kişi kalmış bir scoring üniteyi temizleyerek contest etme şansımı ortadan kaldırmış oldu. Ben de hadi madem cüce öldürelim diyerek warrior buloğuna bir taraftan wild rider bir taraftan dryad'lar ile charge ettim ve spirits of the forest büyüsü ile steadfast'ı kaldırıp üniteyi kaldırdım. Bir yandan da dayak yiyen beast'ler kaçınca contest yine olmadı ama gelen 1000+ puan win getirmiş oldu.

MoM: Treefather Ancient, hem büyü yaptı hem shoot etti vakit bulsa birilerini döverdi de sanıyorum. Bir de tüm oyun top dodge'ladı maşallah dex yüksek.

MaloM: Bana göre sol kanattan giren miner birliği, geldiler ateş edip bir şey yapamadılar iki tur sonra da charge yiyip yine bir şey yapamadan gittiler.

ZaroM: En son fazdaki büyü zarları sanırım, Burak 5 zarını tek büyü dispel için saklayıp atamayınca döndü oyun.

Teşekkürler Burak, keyifli oyundu :)