Merhaba Ziyaretçi

Gönderen Konu: Bugün infinity için ne yaptın?  (Okunma sayısı 19763 defa)

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Bugün infinity için ne yaptın?
« : Temmuz 19, 2011, 11:18:57 ÖS »
Uzun zaman sonra model boyamaya başladım.
Elimde yarım kalmış bir moderator vardı onu bitirip diğer 4 moderator modelinin üzerinden geçtim.
2 tane Reverend'in kollarında az biraz işi ve base'lerine yapışması kaldı.
dey layt com and me wan go hom...


Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #1 : Temmuz 20, 2011, 09:01:59 ÖS »
Reverend modelleri bitti gayet de güzel oldular.

Sin-eater'a başladım astarlandı boyandı yapıştı, biraz daha boyası ve washi var.
Lunokhod'u astarladım ama nasıl birleştiririm bilmiyorum ciddi ciddi ya bir hata var model de ya da başka bir şey birleşmiyor....

Birazdana da morlock grubunun çapak temizliğini yapacağım.
dey layt com and me wan go hom...


Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #2 : Temmuz 22, 2011, 04:06:39 ÖS »
Lunokhod'un hatalı olduğunu anladım içim rahatladı mallık bende değilmiş. Şİmdi geri iade konusunda ne yapacağımıza bakacağız... Maelstrom corvus belli'ye yönlendirdi yanıt bekliyorum...
Sin eater bitti, morlocklara başlandı, moderatörler floklandı, bran de castro çapakları temizlenip astarlandı...
dey layt com and me wan go hom...


İsmayil

  • Misafir
  • İleti: 390
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #3 : Temmuz 22, 2011, 05:00:46 ÖS »
ne sıkıntı varmış modelde eksik parça,hatalı üretim,hatalı tasarım?

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #4 : Temmuz 22, 2011, 06:09:04 ÖS »
yanlış parça var iki tane
bir gövdenin iki tarafına iki kanat takılıyor aynadaki görüntü gibi olması parçanın ikisi de aynı parça,
ayakları var birbirine oturması için bir tanesinin yumrusu olmalı gövdeye yapışacak diğeri onun altına yapışacak ama onun yumrusu olmamalı ancak var. dolayısıyla salak bir durum oluşuyor...
dey layt com and me wan go hom...


stalth

  • İleti: 439
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #5 : Eylül 18, 2011, 10:05:36 ÖS »
Yeni çıkan modellere bakıldı, yeni TAG görülüp ağız suyunun akması engellendi. Oynasak biraz gaza gelip alıcam valla..

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #6 : Eylül 19, 2011, 12:30:30 ÖÖ »
tahminimce perşembe günü kulede olacağım, hazırla 150 ve 200'lük iki roster kapışalım baran
dey layt com and me wan go hom...


burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #7 : Ekim 10, 2011, 09:12:17 ÖÖ »
bunları hep geçen hafta yaptım aslında ama yazalım.

en son mael indiriminden aldığım antipode seti birleştirildi, scenic base tasarımı yapıldı, kumlandı ve astarlandı. Controller tek parça geliyor, dolayısıyla onda sorun yok; ama antipodeleri birleştirmek resmen bir eziyetti. her bir antipode 4 parçadan oluşuyor ve parçaları o kadar minik değil. Dolayısıyla parçaları pinlemek yerine GS ile boşlukları doldurup yapıştırmayı tercih ettim. Fakat, hem antipodelerin dinamik pozları hem de ayaklarının berbat bir şekilde tasarlanmış olması sebebiyle baseye oturtmakta çok zorlandım. Pençeli ayaklar büyük, yuvarlak bir standımsı parça şeklinde gelyor; dolayısıyla her ayakta bu yuvarlak parçayı baseye uydurmak için bayaa bir eziyet çektim. GS saolsun hallettim gibi ama boyadıktan sonra bakmak lazım tabi.

ha bi de cuma günü erdinçle bi maç yaptık, istatistiklere yazdım zate.
War, war never changes...

burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #8 : Kasım 22, 2011, 10:20:34 ÖÖ »
geçen haftasonu kyle ile toplam 4 maç yaptık. yaptığımız 4 maçta da normal kapışma kuralları yerine random görevler kullandık. Kullandığımız görevler aşağıdaki linkteki ilk postta:

http://www.infinitythegame.com/forum/showthread.php?tid=1840

bu kurallar uyarınca her oyun 4 turda bitiyor. bu durum da oyunun oynanışında ciddi farklar yaratıyor haliyle.

aklınızda olsun, biz bayaa eğlendik. siz de deneyin.
War, war never changes...

Azactoth

  • Kerberos Kompany
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #9 : Kasım 22, 2011, 10:23:31 ÖÖ »
Bu kurallar oyunu daha bir aksyonlu yapıyor... Hah adamın tüm birliklerini indirdim derken bir bakıyorsun adamın maksadı senin bölgeni topçu atışı için işaretlemekmiş ve oyunu vermiş oluyorsun.... Açıkçası bence standard görevler yerine bu varyasyon çok daha eğlenceli ;)

Antimodes

  • Misafir
  • İleti: 1065
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #10 : Kasım 23, 2011, 12:18:35 ÖÖ »
Abi bu görevler tüm savaş oyunları içinde best fan made document olabilir, hani basit ama bir o kadar oyunu bir üst seviyey taşıyan.

Standart görev git düşmanı öldür ki infinity gibi bir fluffa sahip skirmishe oyunda hiç tad vermiyor. Bu görevleri standart mission kabul etmek en güzeli bence.


Bu arada yeniden Ezel geceleri yapmaya mı başlasak ne?

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #11 : Kasım 23, 2011, 07:39:46 ÖÖ »
biri bunları indirip paylaşabilir mi acaba?
dey layt com and me wan go hom...


Azactoth

  • Kerberos Kompany
  • *
  • İleti: 2645
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #12 : Kasım 23, 2011, 09:16:28 ÖÖ »
Alıntı
set up: normal initiative and deployment rules

mission roulette: after the initiative/deployment roll (and before any models
are placed on the table), both commanders make two secret rolls on the mission
roulette table below to determine their Primary and Secondary objectives.

d6 roll:
*1 - advance
*2 - blockade
*3 - degrade
*4 - triangulate
*5 - assessment
*6 - collect

(1) advance
1 vp for having none of your army in your deployment zone at game end
1 vp for at least 1/2 of your army starting points cost across the center line at
game end
1 vp for having one or more of your models in the enemy deployment zone at game end

(2) blockade
1 vp for having no enemy models in your deployment zone at game end
1 vp for having no enemy models across the center line at game end
1 vp for not going into retreat

(3) degrade
1 vp for LT kill
1 vp for killing the highest point cost enemy model on the table, including
camo markers
1 vp for killing a specialist (doctor, hacker, or engineer). only 1 vp is awarded
regardless of the number of specialists killed. if the enemy army list does not
include one of the above specialists, then an HI, TAG, or REM can provide this
vp

(4) triangulate
1 vp for each deployed orbital artillery beacon within 10" of a table corner. maximum
of 3 vps available. only one can be deployed in your own deployment zone, the
other two must be deployed in the enemy deployment zone.

orbital artillery beacons: all models in your army carry one of these
beacons. they are treated exactly like mines in every respect with these
exceptions: they do not explode nor can they be destroyed. deploying a beacon is
done exactly like deploying a mine.

(5) assessment
1 vp for 'mapping' the enemy deployment zone
1 vp for having had LoF to 50% of the enemy army list (number of models, not cost)
by game end (round up). or:
2 vps for having had LoF to every enemy model by game end

mapping: a short skill requiring a normal wip roll. it can be ARO'd but
cannot be used as an ARO. the model making this roll must be inside the enemy
deployment zone to use the skill.


(6) collect
1 vp for each cube/document acquired from an unconcious/dead enemy model, maximum
of 3. one cube or document per unconcious/dead enemy model. (documents are on
all enemy models that do not have cubes). removing a cube or document from an
enemy model is a short skill requiring a normal wip roll. it can be ARO'd but
cannot be done as an ARO.

game length: 4 turns. missions are revealed at game end and vps are then
calculated.

burock

  • İleti: 2124
  • War, war never changes...
    • Hobi Blogum - Garganthar
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #13 : Kasım 23, 2011, 09:30:50 ÖÖ »
Mekan zamanlarında oynanmıştı bu senaryolar diye hatırlıyorum ben. Ezel gecelerinde heralde. Ben o zamanlar deneme fırsatı bulamamıştım, bu zaman kısmetmiş.

ezel geceleri olabilir umut bro da sen hem FRP hem 40k hem ezel nası yapıcan o işi :D

olmadı bi hsonu infinity günü yapalım. 4 kişi toplansak 3 maçtan iş bi günde biter. yes-yes?
War, war never changes...

Deeyo

  • Moderator
  • İleti: 2452
    • E-Posta
Ynt: Bugün infinity için ne yaptın?
« Yanıtla #14 : Kasım 23, 2011, 10:09:19 ÖÖ »
abi çok iyi fikir hala istiyorum döndüğümde patlatalım böyle bir şeyi
dey layt com and me wan go hom...